قاب کارت حافظه جدید Angelbird امنیت پایدار را ارائه می دهد

“بعد از چند ماه استفاده از تانک رسانه ای Angelbird، آن را به بخشی از کیت اصلی من تبدیل کردم که همه جا می برم. کیفیت ساخت بی نظیر است، طراحی یکپارچه و ابعاد جمع و جور مانند کارت ها، از جمله لولای محکم و مکانیسم قفل، مارتین هک، فیلم‌های طوفان زمان؛ timestormfilms.net

رنگ و اندازه قابل پیدا کردن است
سبک سفر کنید و روشن سفر کنید. Media Tank یک قاب دو رنگ است که یک طرف آن دارای رنگ زرد مشخص و در طرف دیگر خاکستری آبی است. هنگامی که به دنبال مواد بین عکس‌ها یا سر صحنه می‌گردید، دید مهم است.

Angelbird Technologies GmbH از انتشار Media Tank خبر می دهد، یک قاب کارت حافظه جدید که برای ارائه حفاظت سفت و سخت برای حداکثر چهار کارت حافظه طراحی شده است. Media Tank برای انواع فرمت‌های کارت موجود است: Media Tank SD، Media Tank CFast و Media Tank CFexpress Type B. تانک رسانه Angelbird حفاظت و طراحی را به سطوح جدیدی ارتقا می‌دهد و سطح کیفی قاب‌های کارت حافظه حرفه‌ای را بالا می‌برد. کارت‌های حافظه نه تنها با توجه به قیمت، بلکه برای محتوایی که دارند، تجهیزات ضروری برای عکاسان و فیلمسازان محسوب می‌شوند. Angelbird مخزن رسانه ای را به گونه ای طراحی کرد که نازک و سبک باشد و در عین حال از داخل و خارج محافظ و ایمن باشد.

قفل جامد و دوام تست شده
Angelbird یک مکانیزم قفل سنگین طراحی کرده است که از نظر دوام برای عملکرد و امنیت قابل اعتماد آزمایش شده است. پس از بسته شدن کیس، مکانیزم قفل Lock-Solid از باز شدن تصادفی کیس جلوگیری می کند.

لیزا کریستین، عکاسی لیزا کریستین، “این قاب کارت حافظه مانند یک تاپ به نظر می رسد و اندازه مناسبی دارد. به راحتی داخل جیب شلوار یا کت می رود.” lisa-kristin.com

محفظه آلومینیومی سخت دارای مکانیزم قفل Lock-Solid تست شده با دوام و حلقه‌های دو حلقه برای قفل‌ها یا کارابین‌ها است. فضای داخلی برای نگهداری ایمن تا چهار کارت SD، CFast یا CFexpress طراحی شده است. درج‌های فوم برش دقیق با شیارهای سخاوتمندانه انگشت، تنش مناسب را حفظ می‌کنند و دسترسی آسان به کارت‌ها را با یک دستگیره محکم و مطمئن برای نگه‌داشتن کارت‌ها در جای خود متعادل می‌کنند.

خوب است بدانید

  • پوشش محافظ آلومینیومی سخت (ضد پاشش، گرد و غبار، ضربه، ESD و ضد اشعه ایکس)
  • داخلی با قابلیت حذف نویز
  • درج فوم برش دقیق برای ذخیره حداکثر چهار کارت حافظه
  • مکانیزم قفل Lock-Solid بادوام و ایمن
  • رنگ چشم نواز
  • حلقه های دو حلقه برای قفل یا کارابین
  • گزینه حکاکی سفارشی

حفاظت سفت و سخت که اقلام و داده ها را ایمن نگه می دارد

Media Tank برای سفر در حال حرکت و کارهای تولید خارج از سایت طراحی شده است. چندین کارت رسانه ای را ایمن نگه دارید و از عناصر باران، گرد و غبار، نمک، شن، باد و برف محافظت کنید. Media Tank شامل درج های فوم با برش دقیق برای جداسازی و محافظت از چهار کارت SD، CFast یا CFexpress است. تانک مدیا توسط شهرت Angelbird به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان پشتیبانی می شود و از آلومینیوم سخت آنودایز شده برای محافظت براق، سبک و قابل اعتماد ساخته شده است.

گزینه حکاکی شخصی رایگان
Angelbird یک سرویس حکاکی سفارشی رایگان اختیاری را برای شخصی سازی قاب های Media Tank ارائه می دهد. قاب Media Tank را می توان در یک یا هر دو طرف با نام، لوگو، اطلاعات تماس شخصی یا یک پیام منحصر به فرد حک کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران