فیلیپس مانیتور گیمینگ Evnia 27M2C5500W را معرفی کرد

اتصال جامع و آسان است، با دو ورودی HDMI، دو ورودی DisplayPort، و یک هاب USB با دو درگاه شارژ سریع برای اتصال آسان تمام تجهیزات جانبی که گیمرها برای تجربه کامل ماجراجویی های خود به آن نیاز دارند. بنابراین می توان دفاتر را به هر شکلی که قابل تصور است و بدون مصالحه سازماندهی کرد.

مانیتورهای فیلیپس اونیا با انعکاس ماموریت Evnia برای ارائه تجهیزات مورد نیاز گیمرهای امروزی برای استفاده حداکثری از هر جلسه بازی، گیم پلی روان، وفاداری بصری و زمان پاسخ سریع را با هم ترکیب می کنند. سریع در یک بسته زیبا. ما به این مدل مقاومت ناپذیر افتخار می کنیم. ، از Evnia و آنچه که آن را نشان می دهد.” Xeni Bairaktari، مدیر بازاریابی جهانی و مدیر ارشد برند اتحادیه اروپا در MMD Monitors & Displays گفت.

ویژگی های اصلی

  • AMD FreeSync Premium Pro برای بازی HDR روان
  • نرخ تازه سازی فوق العاده سریع 240 هرتز برای بازی تقریباً بدون تاخیر
  • طراحی صفحه نمایش منحنی 1000R برای غوطه وری کامل
  • DisplayHDR 400 برای تصاویر واقعی تر و برجسته تر
  • تصاویر شفاف با QHD 2560 x 1440 پیکسل برای تصاویر واضح
  • VA سریع تا 1 میلی‌ثانیه GtG
  • MultiView برای اتصال و نمایش دوگانه همزمان

ویژگی های نوآورانه برای بازی های سطح بعدی

Philips Evnia 27M2C5500W همه چیزهایی را دارد که گیمرها برای جلسات بازی سریع، روان، از نظر بصری خیره کننده و راحت از نظر فیزیکی روز به روز نیاز دارند. از نظر نرمی، این مدل به AMD FreeSync Premium Pro همراه با نرخ تجدید خیره کننده 240 هرتز، تاخیر ورودی کم و زمان پاسخ سریع 1 میلی‌ثانیه GtG و 0.5 میلی‌ثانیه MPRT مجهز شده است. نتیجه بازی تقریباً بدون تاخیر و بدون تاری، شبح یا پاره شدن است – به این معنی که گیمرها می‌توانند حتی از سریع‌ترین عناوین مانند FPS، بتل رویال آنلاین و بازی‌های مسابقه‌ای لذت ببرند، بدون اینکه نگران این باشند که آیا مانیتورشان می‌تواند به آن ادامه دهد یا خیر.

با چنین مانیتوری، گیمرها برای توقف تردید خواهند داشت. خوشبختانه Philips Evnia 27M2C5500W نیز با در نظر گرفتن رفاه فیزیکی گیمرها طراحی شده است. حالت LowBlue و فن‌آوری‌های بدون سوسو زدن، گیم‌پلی چشم‌نواز را تضمین می‌کنند، در حالی که پایه مانیتور می‌تواند شیب (-5°/20°)، چرخش (+/- 30 درجه) و تنظیم ارتفاع (130 میلی‌متر) برای تناسب با هر فیزیک بدنی داشته باشد – حداکثر تضمین می‌شود. راحتی حتی در طول جلسات طولانی بازی.

قیمت و در دسترس بودن
Philips Evnia 27M2C5500W از اواخر ژانویه با قیمت 429.99 پوند برای خرید در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

از نظر بصری، Philips Evnia 27M2C5500W یک نیروی قابل محاسبه است. صفحه نمایش خمیده VA تصاویر فوق العاده ای را با زوایای دید گسترده 178/178 درجه و احساس انحنای دلپذیر 1000R ارائه می دهد – که برای پرش به صحنه طراحی شده است. تصاویر Quad HD با وضوح شفاف، واضح، روشن و واقعی هستند و پشتیبانی از DisplayHDR 400 آنها را حتی بهتر می کند، با روشنایی، کنتراست و رنگ خیره کننده برای نتیجه بصری که جزئیات بیشتر را حتی در صحنه های تاریک نشان می دهد.

گیمرهای امروزی بیش از هر زمان دیگری انتظار دارند. آنها به دنبال یک تجربه واقعاً همه جانبه هستند که حواس آنها را درگیر کند و به آنها اجازه دهد تا از هیجان بازی لذت کامل ببرند. آنها تنظیماتی با مشخصات پیشرفته می خواهند، اما این گیمرها هیجان بازی را نیز می خواهند. آنها به دنبال آن هستند، مانیتورهای فیلیپس مجموعه ای از مانیتورها و لوازم جانبی طراحی شده برای تضمین تجربه بازی غنی و باارزش برای گیمرها با هر سلیقه و سنی طراحی شده است. آخرین عضو خانواده Evnia که منتشر شده است، Philips Evnia 27M2C5500W است، یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی Quad HD که نرخ تازه سازی فوق سریع 240 هرتز را با طراحی فشرده و ارگونومیک و تنوع غنی از ویژگی های با کارایی بالا ترکیب می کند. اطمینان حاصل شود که هر جلسه بازی چیزی کمتر از حماسه نیست.