فیلیپس مانیتور گیمینگ 42 اینچی پیشرفته Evnia 42M2N8900 را معرفی کرد.

قیمت و موجودی Philips Evnia 42M2N8900
Philips Evnia 42M2N8900 اکنون با قیمت 1,499 پوند / 1,699.00 یورو در فروشگاه ها موجود است. لوازم جانبی ویژه طراحی شده برای افزایش قابلیت های مانیتورهای Evnia پس از ژوئن 2023 در دسترس خواهند بود.

و تغییرات مثبت تنها چیزی نیست که Evnia به میز می آورد. مانیتور جدید بخشی از سری Evnia 8000 است. دسته برتر Evnia، و با این سری ویژگی‌های بی‌نظیر برای یک تجربه کامل از بازی ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها عبارتند از: نمایشگر 10 بیتی واقعی برای درجه‌بندی رنگ‌های نرم‌تر، نمایشگر OLED برای کنتراست غنی و چشمگیر، نرخ رفرش 138 هرتز برای نمایش آرام عملکرد سریع، زمان پاسخگویی GtG 0.1 میلی‌ثانیه برای سرعت بالا. پاسخگویی، DTS برای صدای بهبودیافته، و وضوح UltraClear 4K UHD (3840×2160) برای تصویربرداری دقیق. علاوه بر این، مانیتور جدید دارای قاب باریک 4 وجهی، اندازه صفحه نمایش 42 اینچی، سوئیچ داخلی KVM برای مدیریت آسان دو رایانه شخصی، پورت USB-C و پایه ارگونومیک قابل تنظیم ارتفاع برای تجربه کاربری کامل است.

نور پس‌زمینه Ambiglow، یکی از ویژگی‌های هر مانیتور اخیر سری Evnia 8000 و انحصاری برای برند فیلیپس، در Philips Evnia 42M2N8900 نیز وجود دارد. سه ویژگی اصلی که Philips Evnia 42M2N8900 را متمایز می کند عبارتند از نرخ تجدید 138 هرتز، تاخیر ورودی کم و پنل OLED آن. این ویژگی‌ها امکان تجربه بازی روان و تصاویری پر جنب و جوش را فراهم می‌کنند.

Xeni Bairaktari، مدیر بازاریابی جهانی مانیتورها و لوازم جانبی کامپیوتر فیلیپس گفت: “من بسیار خوشحالم که عرضه مدل جدید Philips Evnia را اعلام می کنم. ما در Evnia امیدواریم که این محصول با رنگ های خود شما را شگفت زده کند.” “علاوه بر سرعت بازی باورنکردنی، این محصول تصاویری واقعی ارائه می دهد. به لطف فناوری جدید OLED، گیمرها می توانند دنیای بازی پر از رنگ های زنده و کنتراست های چشمگیر را تجربه کنند.”

این مانیتور گیمینگ جدید 42 اینچی (105.5 سانتی متری) Evnia واقعیت را به بازی تبدیل می کند. نوآوری به دنیای بازی آمده است و به همراه آن برند Philips Evnia که هدف آن ایجاد یک محیط بازی، نوآورانه و دلپذیر در صنعت بازی است. فیلیپس اونیا ضمن ارائه محصولات نوآورانه به صنعت بازی با انتشار Philips Evnia 42M2N8900، تغییرات مثبتی را نیز در جامعه بازی از طریق پیام خود آغاز خواهد کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Philips Evnia با ویژگی‌های نوآورانه این مانیتور جدید و طراحی شیک و کاربرپسند آن، قصد دارد رویکردی تازه و شاید کمی فراگیرتر را به صحنه بازی ارائه دهد.

بازی فراتر از نوآوری
با توجه به اینکه یکی از اهداف Philips Evnia برای سری Evnia 8000 «بازی فراتر از نوآوری» است، بازی OLED به این هدف عمل می کند. Philips Evnia 42M2N8900 صفحه نمایش بزرگتر 42 اینچی، تصاویر روشن و رنگ های زنده، گیم پلی سریعتر و ویژگی انحصاری Ambiglow فیلیپس اونیا را به میز می آورد و با مجموعه ویژگی های پیشرفته خود، نفس، گیمرها را تحت تاثیر قرار می دهد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.