فیلیپس مانیتور حرفه ای OLED 4K را راه اندازی کرد که ویژگی های رنگی چشمگیر را به نمایش می گذارد

ویژگی OLED فیلیپس 27E1N8900 کنتراست عمیقی را بر روی صفحه نمایش فراهم می کند که به نوبه خود تصاویر روی صفحه را زنده می کند.

در دسترس بودن
فیلیپس 27E1N8900 اکنون در آمازون با قیمت 1099.99 دلار در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

همراه با فناوری جدید OLED، این مانیتور دارای ویژگی هایی است که به صفحه نمایش جان می بخشد، مانند وضوح UltraClear 4K UHD (3840 x 2160) برای تصاویر واضح، DisplayHDR TrueBlack 400 برای سایه زدن، Ultra Wide-Color برای تصویری واضح. تصویر، صفحه نمایش 10 بیتی واقعی برای درجه بندی نرم تر، 99% Adobe RGB/DCI-P3 و فیلم ضد تابش. این ویژگی ها در کنار حالت LowBlue، این مانیتور را کاملاً مناسب می کند.

دیوید ری، مدیر بازاریابی مانیتورها و لوازم جانبی کامپیوتر فیلیپس در آمریکای شمالی می‌گوید: «ما همیشه در تلاش هستیم تا کیفیت تصویر نمایشگر را در فیلیپس بهبود بخشیم. “این مانیتور از این نظر تخصص دارد که ویژگی OLED واقعاً چشمگیر است وقتی صحبت از دیدن چیزها بر روی صفحه می شود.

علاوه بر OLED، مانیتور دارای یک پورت USB-C یکپارچه برای شارژ همزمان دستگاه در حین اتصال به مانیتور و یک سوئیچ KVM برای مدیریت تنظیمات دو کامپیوتر است.

EPI، متخصص برجسته نمایشگر و شریک صدور مجوز برند برای مانیتورهای فیلیپس، Philips 27E1N8900 را ارائه می دهد. مانیتور فیلیپس که برای حرفه ای هایی که از خانه کار می کنند و به دنبال مانیتوری با کنتراست بصری چشمگیر هستند، طراحی شده است، یک تجربه کاملاً جدید ارائه می دهد. ویژگی اصلی این مانیتور، OLED، به دلیل کنتراست خیره کننده و پاسخگویی پیکسلی پیشرفته شناخته شده است.

مانیتوری که برای افراد خلاق طراحی شده است
مانیتورهایی با چشم بصری مانند Philips 27E1N8900 برای حرفه ها و سرگرمی هایی که به رنگ های زنده نیاز دارند، مانند طراحی گرافیکی و/یا تصویرسازی، ایده آل هستند. برای این حرفه ها وجود رنگ های واقعی روی صفحه ضروری است و این مانیتور برای آن طراحی شده است.