فیلیپس از مانیتور مینی LED 27B1U7903 با پشتیبانی از Thunderbolt 4 رونمایی کرد.

MMD، متخصص برجسته نمایشگر و شریک صدور مجوز برند برای مانیتورهای فیلیپس، امروز Philips 27B1U7903، یک مانیتور 4K MiniLED Thunderbolt 4 را عرضه می کند که عملکرد تصویر استثنایی را با یک ایستگاه اتصال ایمن در کابل ترکیب می کند، از مواد بادوام در قطعات و بسته بندی آن استفاده می کند، و در طراحی شیک ارائه می شود. فیلیپس 27B1U7903 با ویژگی‌های عملکرد بالا برای رساندن حرفه‌ای‌ها به سطوح جدیدی از بهره‌وری، اولین مانیتور فیلیپس با فناوری Thunderbolt 4 برای اتصال نسل بعدی است.

ویژگی های اصلی

  • ورودی/خروجی Thunderbolt 4 برای ویدئو، صدا، انتقال داده، اترنت، تحویل برق، زنجیر دیزی و غیره.
  • صفحه نمایش MiniLED، محلی ترین مناطق کم نور در یک نمایشگر 27 اینچی (2304 منطقه، در مقابل 576 منطقه معمولی)
  • دارای گواهینامه VESA DisplayHDR 1400 برای سیاهی عمیق تر و سفیدهای روشن تر با رنگ ها، هایلایت ها و سایه های فوق العاده واقعی در بازی ها و فیلم ها
  • وضوح UltraClear 4K برای جزئیات و دقت بسیار بالا
  • طراحی چهار طرفه بدون قاب و مدیریت کابل یکپارچه برای ظاهری شیک و کارآمد

فیلیپس 27B1U7903 با ویژگی‌های پیشرفته‌تر و بهبود عملکرد، انتخابی ایده‌آل برای هر حرفه خلاقانه است. نه تنها تصاویری نفس‌گیر را با دقت رنگ و توجه فوق‌العاده به جزئیات ارائه می‌کند، بلکه شامل سرعت، قدرت نیز می‌شود. و سادگی فناوری Thunderbolt 4.” – می گوید Xeni Bairaktari، رهبر بازاریابی جهانی و مدیر ارشد برند اتحادیه اروپا در MMD Monitors & Displays.

قیمت و در دسترس بودن
فیلیپس 27B1U7903 اکنون با قیمت 1199 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده قابل خرید است. VAT برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

آخرین اما نه کم‌اهمیت، فیلیپس 27B1U7903 به انواع ویژگی‌های ارگونومیک و پایدار مجهز است، مانند سنسور پاور مخفی که اجازه می‌دهد تا 80 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند و SmartErgoBase که به کاربران اجازه می‌دهد بچرخند، کج کنند و ارتفاع را تنظیم کنند. برای ساعت‌های طولانی کار یا بازی، مانیتور را به راحت‌ترین موقعیت درآورید.

متخصصان و هنرمندان خلاق به روش‌های متعددی کار می‌کنند و به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که نیازهای فردی و خاص آن‌ها را برآورده کند تا خلاقیت خود را به طور کامل بیان کنند. برای کمک به آنها در کارشان، آنها به یک مانیتور قدرتمند نیاز دارند که بتواند ویژگی های بهبود عملکرد، تصاویری با کیفیت بالا و اتصال راحت را ارائه دهد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته فیلیپس 27B1U7903 پروتکل Thunderbolt 4 است که مانند پیشینیان خود سادگی، سرعت و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد. این که آیا کاربران به انتقال داده‌های سریع و یک کابلی، سرگرمی 4K قابل اعتماد بر روی نمایشگرهای متعدد، منبع تغذیه 90 واتی برای شارژ یا تغذیه لپ‌تاپ‌ها، زنجیر ساده و قدرتمند برای راه‌اندازی چند مانیتور نیاز دارند، یا آرامشی که در راه است. با افزایش امنیت در برابر حملات Thunderspy، Thunderbolt 4 گنجینه ای از مزایا را ارائه می دهد. و این همه چیز نیست – Thunderbolt 4 با USB4 سازگار است، به این معنی که کاربران مطمئناً بهترین و سریعترین سرعت USB موجود را تجربه خواهند کرد و سرعت انتقال داده تا 32 گیگابیت بر ثانیه را تضمین می کند.

قدرت، عملکرد و دقت
فیلیپس 27B1U7903 به افراد حرفه ای مانند فیلمبرداران، رنگارنگ ها، عکاسان و طراحان گرافیک که همگی به دقت و جزئیات رنگ بسیار بالا وابسته هستند، به خوبی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. وضوح UltraClear 4K (3840×2160) دقت و جزئیات مورد نیاز برنامه های گرافیکی CAD و 3D را ارائه می دهد. فناوری IPS آن زوایای دید 178/178 درجه بسیار گسترده ای را ارائه می دهد و نور پس زمینه MiniLED کنترل روشنایی و نسبت کنتراست را آسان می کند. این مانیتور همچنین دارای گواهی VESA DisplayHDR 1400 است، به این معنی که حداکثر روشنایی 1400 نیت، افزایش قابل توجه محدوده کنتراست و طیف رنگی گسترده تر (رنگ های 1.07B) را ارائه می دهد تا جزئیات و ظرافت های هرگز دیده نشده را برای فوق العاده نشان دهد. جلوه های واقع بینانه طیف گسترده ای از دیگر ویژگی های بهبود بصری عملکرد گرافیکی Philips 27B1U7903 را بیشتر گسترش می دهد. فناوری کوانتوم دات، یک فناوری نوآورانه نانو کریستال نیمه هادی، دقیقاً نور را در طول موج های خاصی ساطع می کند تا رنگ های پر جنب و جوش، پویا و پر جنب و جوش تولید کند. Zero Bright Dot نقص نقطه روشن LCD را از بین می برد، در حالی که SmartUniformity روشنایی ثابتی را در سراسر صفحه ارائه می دهد و مقدار دلتا E کمتر از 1 بالاترین دقت رنگ را تضمین می کند، علاوه بر محافظت در برابر هر گونه تفاوت رنگی بین چندین صفحه نمایش از یک نوع.