فناوری Kingston DDR5 5600MT/s و 5200MT/s سرور Premier ECC UDIMM و SODIMM را منتشر می کند.

سرور برتر UDIMM و ECC SODIMM
برای بیش از 35 سال، کینگستون برند حافظه مورد اعتماد تولید کنندگان پیشرو سرور و مراکز داده در جهان بوده است. Server Premier راه حل استاندارد صنعتی کینگستون برای حافظه درجه سرور است که برای استفاده در سیستم های جعبه سفید به فروش می رسد و یک پلت فرم اینتل است که توسط سازندگان/سیستم های اصلی مادربرد تایید و تایید شده است. همه راه‌حل‌های حافظه سرور Kingston 100% تست شده و تحت حکاکی دینامیکی سخت قرار می‌گیرند که شامل یک صورتحساب مواد (BOM) قفل شده برای ارائه برندینگ و بازنگری ثابت اجزای اصلی (شامل DRAM، PMIC، هاب SPD، سنسورهای حرارتی و PCB) است. فرآیندی که برای تشخیص خرابی های اولیه در کارخانه طراحی شده است.

ویژگی های Server Premier عبارتند از:

  • BOM قفل شده (BOM)
  • اعلان‌های تغییر قطعه (PCN) – 90 روز
  • قابل مشاهده بودن نقشه راه 8Q
  • اعتبار سنجی پلتفرم
  • صلاحیت تولید کنندگان اصلی مادربرد سرور
  • گارانتی مادام العمر محدود
  • خدمات و پشتیبانی پیشرو در صنعت

Mike Mohney، مدیر فناوری DRAM، کینگستون گفت: «ما مفتخریم که در دسترس بودن سرعت‌های DDR5 5600MT/s و 5200MT/s برای DIMM و SODIMM بدون بافر ECC را اعلام کنیم. جدیدترین سیستم‌های Intel و AMD DDR5 که از ECC پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند از یکپارچگی داده‌های بهبود یافته موجود با این ماژول‌های جدید بهره ببرند.

شرکت فناوری کینگستون، پیشرو جهانی در محصولات حافظه و راه‌حل‌های فناوری، امروز از انتشار سرورهای 32 و 16 گیگابایتی Premier DDR5 5600MT/s و 5200MT/s ECC بدون بافر DIMM و ECC SODIMM خود خبر داد.

علاوه بر ECC داخلی (ODECC) موجود در هر تراشه DDR5 DRAM، این ماژول‌های جدید دارای DRAM اضافی برای پشتیبانی از الگوریتم ECC (کد تصحیح خطا) در پردازنده‌های مجهز به اینتل و AMD هستند که یکپارچگی و پایداری داده‌ها را برای ایستگاه‌های کاری مصرف‌کننده و تلفن همراه بهبود می‌بخشد. .



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران