فناوری سیگیت نتایج مالی سه ماهه اول سال 2023 را گزارش می کند



شرکت Seagate Technology Holdings plc (NASDAQ: STX) (“شرکت” یا “Seagate”) امروز نتایج مالی را برای سه ماهه اول مالی خود منتهی به 30 سپتامبر 2022 گزارش کرد. هم در تقاضای صنعت کوتاه مدت و هم در عملکرد مالی سیگیت. ما اقدامی سریع و قاطع برای پاسخ به شرایط فعلی بازار و بهبود سودآوری بلندمدت انجام داده‌ایم، از جمله تعدیل برنامه‌های تولید و مخارج سرمایه‌ای سالانه و اعلام یک طرح تجدید ساختار که صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌ها را به همراه خواهد داشت، در حالی که اکنون سرمایه‌گذاری‌ها در راه‌حل‌های ظرفیت انبوه که منجر به ایجاد آن می‌شود. دیو موزلی، مدیر عامل سیگیت گفت: رشد آینده ما.

“ما همچنان به نقاط عطف توسعه خود برای خانواده محصول 30 ترابایتی بر اساس فناوری پیشرفته HAMR ادامه می دهیم. تیم ما نقشه راه نوآوری ما را به خوبی اجرا می کند و ما شاهد تعامل قوی با مشتری هستیم فراتر از عدم قطعیت های کلان فعلی، ما به تقاضای سکولار برای ظرفیت ذخیره‌سازی انبوه، ناشی از رشد داده‌های اساسی است، و معتقدیم سیگیت در موقعیتی عالی برای استفاده از فرصت‌های رشد قرار دارد.

طی سه ماهه اول مالی، شرکت 245 میلیون دلار جریان نقدی عملیاتی و 112 میلیون دلار جریان نقدی آزاد ایجاد کرد، 147 میلیون دلار سود نقدی پرداخت کرد و 408 میلیون دلار سهام 5.4 میلیون دلاری را بازخرید کرد. این شرکت 600 میلیون دلار سرمایه جدید را از طریق تسهیلات وام مدت جدید جذب کرد که از سه ماهه اول مالی با وجوه نقد و معادل های نقدی بالغ بر 761 میلیون دلار ظاهر شد. در پایان سه ماهه 206 میلیون سهم عادی منتشر و موجود بود.

برای تطبیق دقیق نتایج GAAP و غیر GAAP، جداول مالی پیوست را ببینید.

سیگیت یک سند اطلاعات مالی تکمیلی را منتشر کرده است که در وب سایت روابط سرمایه گذار سیگیت به آدرس investor.seagate.com موجود است.

سود نقدی سه ماهه
هیئت مدیره شرکت (“هیئت مدیره”) سود نقدی سه ماهه 0.70 دلار برای هر سهم اعلام کرده است که در تاریخ 5 ژانویه 2023 به سهامداران در پایان کار در 21 دسامبر 2022 قابل پرداخت خواهد بود. هر گونه سود سه ماهه آتی به تشخیص هیئت مدیره خواهد بود و به وضعیت مالی سیگیت، نتایج عملیات، وجه نقد آزاد، جریان نقدی، سرمایه مورد نیاز و سایر عواملی که توسط مشاوره مرتبط تشخیص داده می شود، بستگی دارد.

طرح تجدید ساختار
در 24 اکتبر 2022، هیئت مدیره شرکت یک طرح تجدید ساختار (“طرح”) را با هدف کاهش ساختار هزینه به منظور همسویی بهتر نیازهای عملیاتی شرکت با شرایط اقتصادی فعلی و در عین حال ادامه حمایت از بلندمدت تصویب و آغاز کرد. استراتژی کسب و کار. . این طرح شامل کاهش نیروی کار جهانی به میزان تقریبی 3000 کارمند یا 8 درصد از نیروی کار جهانی و همچنین سایر اقدامات کاهش هزینه است.

این طرح که شرکت انتظار دارد تا پایان سه ماهه دوم مالی سال 2023 به طور قابل ملاحظه ای تکمیل شود، انتظار می رود کل هزینه های پیش از مالیات بین 60 تا 70 میلیون دلار را به همراه داشته باشد. انتظار می رود هزینه ها عمدتاً نقدی باشد و شامل اخراج کارکنان و سایر مزایای پایان کار یکباره باشد.

این شرکت انتظار دارد که در سه ماهه سوم سال مالی 2023 به طور سالانه تقریباً 110 میلیون دلار پس انداز کند.

چشم انداز کسب و کار
چشم انداز تجاری برای سه ماهه دوم مالی 2023 بر اساس مفروضات و انتظارات فعلی ما است. نتایج واقعی ممکن است به دلیل عوامل مهمی که در بخش احتیاط در مورد بیانیه‌های آینده نگر این نسخه مورد بحث قرار گرفته است، از نظر مادی متفاوت باشد.

این شرکت راهنمایی های زیر را برای سه ماهه دوم مالی 2023 خود ارائه می دهد:

  • درآمد 1.85 میلیارد دلار به اضافه یا منهای 150 میلیون دلار
  • EPS غیر GAAP رقیق شده 0.15 دلار به علاوه یا منهای 0.20 دلار

دستورالعمل EPS رقیق شده غیر GAAP هزینه های شناخته شده قبل از مالیات مربوط به استهلاک دارایی های نامشهود به دست آمده 0.01 دلار در هر سهم، هزینه غرامت مبتنی بر سهام برآورد شده 0.18 دلار به ازای هر سهم و هزینه های بازسازی 0.29 تا 0.34 دلار برای هر سهم را مستثنی می کند.

ما دستورالعمل EPS رقیق شده غیر GAAP خود را برای سه ماهه دوم مالی 2023 با مستقیم ترین معیار GAAP مطابقت نداده ایم، زیرا موارد مادی که می توانند بر این اقدامات تأثیر بگذارند خارج از کنترل ما هستند و/یا نمی توان به طور منطقی پیش بینی کرد، از جمله، اما نه محدود به، استهلاک‌های شتاب‌زده، استهلاک‌ها و سایر هزینه‌های مربوط به تلاش‌های کاهش هزینه، هزینه‌های مهار مرتبط با بیماری همه‌گیر، زیان‌ها و هزینه‌های اصلاح یا بازخرید و بازخرید بدهی، زیان (سود) یا کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک، مالیات بر درآمد تعدیل این اقدامات و سایر هزینه ها یا منافعی که ممکن است ایجاد شود. مبالغ این اقدامات در حال حاضر در دسترس نیست، اما ممکن است بر نتایج آینده تأثیر بگذارد. تطبیق دستورالعمل EPS رقیق شده غیر GAAP برای سه ماهه دوم سال مالی 2023 با اقدامات GAAP مربوطه بدون تلاش غیرمنطقی در دسترس نیست. تطبیق اقدامات مالی غیر GAAP تاریخی ما با نزدیکترین معادل GAAP آنها در این نسخه موجود است.

ارتباط با سرمایه گذاران
مدیریت سیگیت امروز در ساعت 6:00 صبح به وقت PT / 9:00 صبح به وقت شرقی میزبان یک پخش اینترنتی عمومی خواهد بود که در وب سایت روابط سرمایه گذار خود به آدرس investor.seagate.com قابل دسترسی است.

پخش صوتی آرشیو شده این رویداد در وب سایت Seagate’s Investor Relations به آدرس investor.seagate.com مدت کوتاهی پس از بسته شدن رویداد در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران