طرفداران سیم کارت پرواز اکنون می توانند تنظیمات پرواز VelocityOne خود را با کوه یونیورسال VelocityOne در Turtle Beach تکمیل کنند.

شرکت سازنده پیشرو هدست بازی و لوازم جانبی Turtle Beach Corporation امروز اعلام کرد که پشتیبانی Turtle Beach VelocityOne اکنون در سراسر جهان در دسترس است. پایه VelocityOne راه‌اندازی نهایی شبیه‌سازی پرواز لاک‌پشت برنده جایزه را تکمیل می‌کند، زیرا دارای سیستم کنترل پرواز جهانی VelocityOne یا VelocityOne Flightstick، همراه با پدال‌های VelocityOne Rudder برای ارائه یک تجربه شبیه‌سازی پرواز مدرن در خانه است. پایه VelocityOne دارای چفت‌های بازکننده سریع داخلی است تا ارتفاع، زاویه و طول را متناسب با هر بازیکن و محیطی تنظیم کند. علاوه بر این، سکوی نصب بالایی برای قرارگیری مناسب یوغ، میله یا چرخ کج می شود و پلت فرم پایینی را می توان به طور مشابه برای پدال های سکان یا مسابقه تنظیم کرد. طراحی برگشت پذیر پایه VelocityOne امکان استفاده از آن را در هر دو جهت فراهم می کند و سکوهای نصب فولادی جامد برای اطمینان از تناسب کامل از قبل سوراخ شده اند. پایه‌های لاستیکی ضد لرزش و قابل تنظیم پایه VelocityOne را محکم نگه می‌دارد، و طراحی مناسب تاشو، نگهداری آن را بدون نیاز به جدا کردن لوازم جانبی آسان می‌کند. پایه Turtle Beach VelocityOne اکنون در www.turtlebeach.com و خرده فروشان شرکت کننده با قیمت 199.99 دلار MSRP در دسترس است.

اگرچه برای تناسب با سیستم کنترل شبیه‌سازی پرواز VelocityOne و سکان VelocityOne طراحی شده است، پایه VelocityOne جهانی و سازگار با سایر لوازم جانبی فرمان و پدال شبیه‌سازی پرواز و شبیه‌سازی مسابقه است. لیست کامل ویژگی های VelocityOne Stand شامل موارد زیر است:

  • طراحی قابل تنظیم: با استفاده از گیره‌های آزادکننده سریع، پایه VelocityOne تنظیمات دقیق ارتفاع، زاویه و طول و همچنین تنظیمات شیب را برای پلت‌فرم‌های نصب بالا و پایین امکان‌پذیر می‌کند.
  • سازه فولادی جامد: سازه فولادی بادوام لوازم جانبی شبیه سازی را به طور ایمن نصب می کند، به علاوه سوراخ های نصب مخصوص VelocityOne و جهانی امکان نصب دائمی لوازم جانبی شبیه سازی را فراهم می کند.
  • سازگاری جهانی: پایه VelocityOne برای سیستم کنترل پرواز جهانی VelocityOne، VelocityOne Flightstick، و VelocityOne Rudder Pedals طراحی شده است و با اکثر یوک های شخص ثالث، چرخ های مسابقه، پدال های سکان و پدال های مسابقه کار می کند.
  • طراحی Fold-Flat: پایه VelocityOne بدون نیاز به برداشتن لوازم جانبی صاف تا می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا تنظیمات خود را حفظ کنید اما به راحتی آن را دور نگه دارید.
  • برگشت پذیر: طراحی همه کاره به شما امکان می دهد جهت شفت اصلی را به دلخواه خود تغییر دهید.
  • پایه های لاستیکی قابل تنظیم: پایه های لاستیکی ضد لرزش قابل تنظیم هستند تا اطمینان حاصل شود که پایه VelocityOne محکم می ماند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران