صفر تا صد طراحی لوگو – قسمت سوم: قواعد طراحی لوگو

یکی از مهمترین نکاتی که باید در طراحی لوگو یا آرم رعایت شود و طراح آن را به یاد دارد، این است که لوگو باید در سایزهای متنوعی تولید و طراحی شود. همچنین بسته بندی بعد از تمام شدن محتویات دور انداخته می شود، می توانید با ایده های خلاقانه طرحی ارائه داد که بسته بندی بعد از مصرف کم حجم و فشرده شود. همچنین از تبخیر برخی مواد غذایی باید جلوگیری گردد و در این موارد نیز باید از ورقه هایی با نفوذپذیری پایین استفاده شود . بدون شک در قفسه ی فروشگاه ها و در سایت های فروش آنلاین و مغازه ها، محصولاتی بیشتر در جذب مخاطب موثر هستند که در مرحله اول ظاهر زیباتری داشته باشند.

اگر درمورد متن لوگو به دنبال چیزهای جالبتر میگردید تا متنی که در لوگو به کار میبرید را جذابتر نشان بدهید، روی گزینهی Styles (در سمت راست صفحه و زیر پالت رنگها) کلیک کنید تا با استفاده از امکانهای جذاب آن متن را بیشتر جالب توجه کنید. دنبال کردن طراحی های محبوب و قدرتمند، باعث می شود شما نیز در آخر بتوانید طراحی لوگو با اشکال هندسی خود را به درستی تجزیه و ترکیب کنید. برای آنها که به دنبال الهام گرفتن در هنگام طراجی لوگو هستند، حوزه ی وسیع و گسترده ای از اطلاعات به صورت آنلاین در دسترس است. یکی از بهترین ابزارهایی که به روز بودن یک شرکت را نشان میدهد استفاده از لوگو جدید و بهروز است. تنها در اینصورت میتوانند بهترین لوگو را طراحی کنند.

فروشگاه کیف استایل، به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های تخصصی فروش کیف، انواع مدلهای مختلف کیف، کوله پشتی، ساک و چمدان را بصورت اینترنتی عرضه می نماید. بسته ها را می توان برای کاهش خطرات ناشی از حمل و نقل پکیج یا سرقت و فروش مجدد محصولات مهندسی کرد: برخی از ساخت بسته ها نسبت به انواع دیگر نسبت به گشت زنی مقاوم تر هستند و برخی از آنها دارای مهر و موم زائر هستند. بالا بردن فروش یکی از مهمترین درخواستهایی بهشمار میرود که افراد در نظر دارند و زمانیکه لوگو آنها در ذهن مشتری جای بگیرد فروششان هم افزایش دارد. شما را به یاد می آورند در واقع این نشان باعث می شود که از دیگر کسب و کار ها متمایز باشید و در واقع یک شناسه بصری داشته باشید.

طراحان لوگو در شرکت رایامارکتینگ از آنجایی که آموزش دیده هستند بهخوبی قادر هستند که بهترین و باکیفیتترین لوگو را بر اساس درخواست مشتری طراحی کنند. بسیاری از افراد به دنبال بهترین و جذابترین طراحی لوگو اسم هستند که برند خود را به نام خودشان ثبت کنند. آن دسته از انواع لوگوهایی که باریک و یا بلند هستند، همچنین آن لوگوهایی که پهن و کوتاه هستند از نظر بصری تا حد زیادی گیج کننده میشوند. این جعبههای سفارشی ابتدا به صورت نمونه طراحی و اجرا میشوند و تصمیم گیری در ارتباط با تولید آن در حجم بیشتر به تصمیم مدیران شرکت یا یک کسب و کار اینترنتی بستگی دارد. یکی دیگر از بهترین نرم افزار های ویرایش تصاویر وکتوری که یک شاهکار به تمام معنا است و از بهترین نرم افزار های ساخت لوگو در دنیا است که لوگو هایی با کوچکترین جزییات را می توانید با کمک این برنامه بسازید Corel Draw مناسب طراحانی است که به دنبال ابزاری برای ترسیم هر آنچه که در ذهن دارند است.

شرکت طراحی گرافیک

بسیاری از طراحان کامپیوتری بزرگ از این نرم افزار برای ساخت طراحی های شگفت انگیز و اشکال پیچیده استفاده می کنند که هر طراحی فقط بخشی از آنها را می داند. چاپ جعبه و کارتن به صورت افست انجام می گیرد که از کیفیت خروجی آن مطمئن باشید. کانون طراحان برتر علاوه برآنکه مجری طراحی و کمپین تبلیغاتی است، یک مشاور تبلیغاتی بوده و با توجه به اهداف مدیران، پیشنهaادات و بودجه بندی برای تبلیغات را انجام می دهند. تمامی افرادی که در شرکت رایامارکتینگ مشغول بهکار هستند جنبه تجاری هر یک از کسب و کارها را زمان انجام دادن سفارش در نظر میگیرند.

علاوه بر این، هزینه طراحی لوگو حرفه ای در تهران ممکن است با سایر شهرها متفاوت باشد. هزینه ثبت طرح صنعتی دقیقاً چقدر است؟ وجود سگهای ولگرد در شهرک صنعتی آققلا بسیار به چشم میخورد که گاهاً باعث ناامنیهایی میشود؟ خدمات پس از فروش و قبل از فروش دستگاه ها برای شما بسیار مهم می شود، زیرا اولین بار است که از دستگاه های صنعتی استفاده می کنید. تمامی طراحان لوگو که در شرکت رایامارکتینگ فعالیت دارند به این نکته مهم حساسیت زیادی نشان میدهند. در اینصورت نظر بسیاری از افراد جلب طراحی لوگو میگردند و مشتریان بیشتری بهدست میآورید.

است که فقط تعداد کمی از آنها رایگان نیستند (فقط چیزی حدود یک دلار قیمت دارند) به راحتی توسط ویرایشگر آنلاین این پلتفرم می توانید نمونه لوگوهای مورد نظر خود را به صورت کامل ویرایش کنید و یا از نو یک لوگو طراحی کنید و باید گفت دست شما در ساخت هر نوع لوگویی باز است! لوگو های سه بعدی در گذشته اغلب برای شغل های کلاسیک و رسمی به کار می رفت ولی امروزه می توانید این لوگو های جذاب را در هر زمینه ای مشاهده کنید. آن دسته از طرحهایی که ساده هستند نشاندهنده این است که طراح حرفهای دارند طراح بر اساس شغل و کسب و کاری که مشتری و یا کاربر دارد بهترین لوگو را که با کسب و کار او مطابقت دارد طراحی خواهدکرد. بر همین اساس شما نیازی نیست نگران این مسئله باشید، چرا که طراحان لوگو بهخوبی با قوانین و استانداردهای طراحی برندهای تجاری آشنایی دارند.

نمونه طراحی بسته بندی با ایلوستریتور

در اینصورت طراحان باید بهخوبی هریک از بخشها را تفکیک کرده و مورد بررسی قرار دهند. در اینصورت بعد از اینکه بهخوبی آنها را آماده ساختند در کنار یکدیگر قرار میدهند. کامل شدن لوگو تنها زمانی صورت میپذیرد که بخشهای متنوع را با دقت کنار یکدیگر قرار دهند. محصولات لگو شامل قطعات کوچک رنگارنگ (اصطلاحاً آجرهای لگو) عموماً کائوچویی یا پلاستیکی است که میتوان آنها را به یکدیگر متصل کرد و اجسام گوناگونی ساخت. از جمله پرکاربردترین جعبه های موجود در بازار میتوان به جعبه های مقوایی با اشکال، برش و چاپهای گوناگون اشاره کرد. آن دسته از انواع لوگوهایی که بهسختی طراحی میشوند، از آنجایی که جزئیات زیادی دارند در ذهن هم ماندگاری خوبی نخواهندداشت. ایجاد تعادل بین عرض و طول لوگو یکی از مهمترین و اصلیترین نکاتی است که باید زمان طراحی لوگو یا آرم به آن توجه شود.

جان مک وید ما را با مطالعه موردی آشنا می کند و به ما یاداوری می کند که اگر بخواهیم لوگو اپل را بد طراحی کنیم، چگونه می توان آن را طراحی کرد. این امر باعث شد تا وی بار دیگر به اتریش بازگردد و کارخانه کوچکی را برای ساخت پمپ آب و لوازم لولهکشی تأسیس کند، اما این وضعیت بسرعت تغییر کرد. در این دنیای پر رقیب باید متمایز باشید، باید شناخته شده باشید، باید به همه نشان دهید که وجود دارید و یکی از راه های نشان دادن خودتان داشتن یک لوگو (آرم، نشان کسب و کار) است. طراحی که نمونه لوگو را به شما نشان میدهند با بهترین و پیشرفتهترین نرمافزار طراحی لوگو کار میکنند، آنها بهخوبی آموزش طراحی لوگو را دیدهاند و در این زمینه بهعنوان متخصص شناخته میشوند.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

تنها در این صورت کاربران از لوگو طراحی شده خود نهایت رضایت را نمونه طرح برای لوگو دارند. می شود و در نهایت روی دکمه ثبت سفارش کلیک می کنید و عملیات ثبت سفارش لوگو به پایان می رسد! را بدون دریافت هیچگونه وجه یا مالی تحت عناوینی از قبیل حق کسب و پیشه ، سرقفلی ، کارافه ، حق ریشه و غیره جهت اجرای پروژه مربوط به مشارکت تا پایان قرارداد اختصاص دهد . همانطور که متوجه شدید طراحی لوگو انواع متفاوتی دارد و هزینه هر کدام با توجه به تعداد دفعات ویرایش یا مواردی چون نوع لوگو یا تعداد اتود تفاوت دارد (طرز کار تمامی شرکت های ساخت لوگو را تقریبا می توان چنین دانست). لوگویی که خوب طراحی شده باشد مانند یک عامل موثر عمل کرده و کمک می کند تا کاربران و مشتریان و عموم مردم، برند یا محصول یا کسب و کار یا خدمات و غیره شما را بهتر بشناسند و به نوعی مانند معرف آن عمل می کند.

نمونه لوگو برای طراحی

در واقع باید بدانید این نکته یکی از مهمترین نکاتی است که برای طراحی لوگو یا آرم در هر حرفهای به آن توجه زیادی نشان میدهند. شما در بین سایتها بسیاری که طراحی لوگو رایگان انجام میدهند، میتوانید یکی از نمونههای اسم خود را مشاهده کنید و سپس آن را بهصورت تخصصی برای طراحی سفارش دهید. شاید به هیچ وجه لازم نیست که بگوییم لوگو چیست و دقیقا چه کاربرد هایی دارد چون همه ما هزاران بار لوگو یا آرم را دیده ایم اصلا همین حالا روی گوشی موبایل، کامپیوتر یا لپ تاپ تان را خوب نگاه کنید لوگوی یک شرکت را خواهید دید و باز هم لازم نیست که بگوییم لوگو بخش مهم و ضروری یک کسب و کار است چون همه می دانند که باید به نوعی برای اعلام موجودیت کسب و کار خود طراحی لوگو را انجام داد.

آشنایی با انواع جعبه بسته بندی چای و دمنوش می تواند در انتخاب مناسب ترین بسته بندی محصولات به ما کمک شایانی داشته باشد؛ اما همانطور که میدانیم کارتن سازی تنها از کاغذ و مقوا برای ساخت آنها استفاده نمی کند. یکی از مهم ترین وظیفه هایی که هر کسب و کار در قبال مشتریان یا استفاده کنندگان خود دارد این است که آنها را از مزیت های محصولات یا خدمات مطلع کرده و به آنها بگویند در صورتی که از محصولات آنها یا خدمات و غیره بهره گیرند چه سودهایی عایدشان خواهد شد. این تغییر تا جایی پیش رفت که امروزه به ساده ترین شکل ممکن می توان از اپلیکیشن های مختلف برای طراحی لوگو استفاده کرد. نکته ی مهم در اینجا عدم کپی می باشد، چون برای مثال با طراحی بسته بندی زعفران نوعی شناسنامه برای آن محصول و برند تعریف می کنید و وقتی شناسنامه کپی باشد، چطور می توان به یک برند و شعارهای تبلیغاتی و محصولاتش اعتماد کرد.

شرکت طراحی لوگوی لوگو داک

کاتالوگ شما باید به اندازه کافی طولانی باشد تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار مشتریان شما قرار دهد، اما به اندازه کافی کوتاه باشد تا آنها را خسته نکند. نرم افزار براساس دادههای دریافتی انواع متفاوتی از لوگوها را در اختیار شما قرار میدهد. اینکه ماهیت کی کسب و کار چیست و برای طراحی لوگو باید چه مکانی در نظر گرفتهشود، بسیار اهمیت دارد. همان طور که پیش تر ذکر شد شاید در دنیای کنونی ما هیچ نیازی به این بگوییم طراحی لوگو چیست یا حتی شامل چه مراحلی می شود نباشد اما فرض این مقاله بر این است که شما چنان درگیر زندگی روزمره و مشکلات هستید که تا به حال چنین عبارتی را نشنیده اید یا به آن توجه نکرده اید. شما برای اینکه زیباترین طراحی لوگو یا آرم را دریافت کنید باید به متخصصان و طراحانی که در این زمینه حرفهای هستند مراجعه نمایید.

به هرصورت باید کیفیت لوگو بسیار عالی باشد تا بهخوبی درصورت بزرگ شدن هم کیفیت لازم را در آن مشاهده کنند. این لوگوها را شما بهراحتی در ذهن خود میسپارید و اگر فونت هم درون آنها بهکار برده شود جذابیت و زیبایی بیشتری دارد. لوگوهایی که ساده هستند جذابیت بیشتری نیاز دارند و افراد هم بهراحتی آنها را در ذهن ثبت میکنند. از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان طراحی لوگو یا آرم باید به آن دقت شود این است که هر بخش را بهصورت مجزا مورد بررسی قرار دهند. مثلا در طرح صنعتی پاک کن، یکی از شرکتهای معروف تولید کننده لوازم التحریر در ساختار صنعتی آن از پاک کن مثلث متساوی الاضلاع استفاده می کند تا با کنار هم قرار دادن آنها یک چند ضلعی منتظم را ایجاد کرده و در بسته بندی خرد و کلان آن نیز از همین نوع بسته بندی استفاده کند تا ما هم جای کمتری را اشغال کند و هم در ویترین فروشنده زیبایی خود را داشته باشد.

هر چند برخی سایت ها هستند که طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگان انجام می دهند و شما با کمک آنها می توانید یک لوگوی رایگان برای خود داشته باشید یا آموزش ببینید که چطور برای خود یک لوگو طراحی کنید . شاید در بسیاری از رتبه بندی ها و نظرات نرم افزار نام آشنای Adobe Photoshop یک ابزار مناسب برای ساخت لوگو نباشد (یکی از دلایل این است که فتوشاپ یک نرم افزار ویرایش تصاویر پیکسلی است) اما حقیقت این است که فتوشاپ مانند جادوگری است که هر کاری که بخواهد در دنیای گرافیک کامپیوتری می تواند انجام دهد! خشکبار یکی از روش های نگهداری مواد غذایی است که از فواید آن می توان به کاهش حجم و وزن مواد غذایی و همچنین جلوگیری از فساد زودرس مواد و بسته بندی آسان آن را می توان نام برد. پس هر شرکتی با توجه به هدف خود از تبلیغات، دست به انتخاب یکی از این دو روش میزند.