شرکت p-Chip اولین ردیاب کد p-Chip را معرفی می کند تا امنیت کد QR را متحول کند

جو واگنر، مدیر عامل شرکت p-Chip Corporation می‌گوید: «این بیماری همه‌گیر، استفاده گسترده از کد QR را در مرکز مصرف‌کنندگان عمومی قرار داده است. اما برای بسیاری از مشاغل، از جمله برندهای مواد غذایی، شرکت‌های دارویی، خودروسازان و سایرین، کدهای QR خطرات امنیتی بالقوه‌ای را به همراه دارند، زیرا ایجاد و تکرار آن‌ها فوق‌العاده آسان است. فناوری جدید p-Chip Code لایه‌ای از امنیت را فراهم می‌کند. برای کدهای QR یا سایر کدهای ماتریس، پیشرفتی در ردیابی قابل اعتماد با قیمت مقرون به صرفه ایجاد می کند.”

ردیاب کد p-Chip به عنوان یک لنگر دیجیتال کوچک برای اشیاء فیزیکی عمل می کند. میکروترانسپوندر تقریبا نامرئی p-Chip مستقیماً در یک برچسب کد ماتریس دو بعدی تعبیه شده است، که سپس تقریباً روی هر چیزی از جمله مواد غذایی و محصولات کشاورزی، بطری های دارو، قطعات خودرو و موارد دیگر قرار می گیرد.

شرکت ها می توانند به صورت دیجیتالی مواد، اجزا و مواد را برای بهبود ایمنی محصول، انطباق ایمنی و کنترل کیفیت ردیابی کنند. علاوه بر این، در برخی موارد، مصرف‌کنندگان می‌توانند یک کد QR را اسکن کنند تا تشخیص دهند که آیا بخشی از فراخوان محصول هستند یا خیر، و سپس کسب‌وکارها می‌توانند این ادعاها را از طریق میکروترانسپوندر کد p-Chip ایمن‌تر تأیید کنند.

هر کد ماتریس دو بعدی استاندارد، مانند یک کد QR، می‌تواند از طریق میکروترانسپوندر داخلی p-Chip اعتبارسنجی شود و کسب‌وکارها می‌توانند داده‌های ردیابی را با برنامه‌های وب، ابر یا بلاک چین مدیریت کنند. این باعث افزایش امنیت و همچنین توانایی مرتبط کردن داده های داخلی اضافی با محصول فیزیکی می شود.

شرکت p-Chip، شرکتی که با فناوری پیشرفته میکروترانسپوندر خود انقلابی در ردیابی محصولات و مواد فیزیکی ایجاد کرده است، امروز آخرین پیشرفت خود را با نام تگ ردیابی ایمن p-Chip Code معرفی کرد. ردیاب کد p-Chip یک ریزترانسپوندر p-Chip مبتنی بر سیلیکون را با یک کد ماتریس استاندارد دوبعدی ترکیب می‌کند تا کدهای QR، بارکدها و سایر کدهای ماتریس بسیار امن ایجاد کند.

برچسب ردیابی کد p-Chip، سریال سازی مواد فیزیکی را امکان پذیر می کند. امنیت مقاوم در برابر تقلب با قیمت مقیاس پذیر؛ مشاهده به داده های ایمن و دانه ای در سراسر زنجیره تامین؛ و به حداقل رساندن خطرات و آسیب پذیری های مرتبط با کدهای QR به تنهایی.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران