شرکت پشتیبانی شبکه پیمانکار متخصص پشتیبانی و نگهداری شبکه-ترازنت

با توجه به اطمینان خاطری که به ارائه خدمات شبکه خود در این سالها داریم، حاضریم قرارداد پشتیبانی شبکه را طبق خواسته‌‌ی شما بنویسیم. به عنوان مثال شما مجبور به ثبت قراردادهای سالیانه نخواهید بود و انعطاف پذیری بالایی در ثبت قرار داد برای شما فراهم خواهیم کرد. حتما شما هم به خوبی می‌دانید که یک شبکه استاندارد بعد از راه اندازی و استفاده از خدمات شبکه، مستندسازی می‌شود و تمامی گره‌های آن سخت افزارها و تجهیزات و تمامی آن چیزی که در شبکه به کار رفته به صورت کتبی و شفاف به کارفرما تحویل داده می‌شود. می‌توانیم یک شبکه را به عنوان یک ارکستر الکترونیکی متشکل از همه چیزهایی که سازمان برای به اشتراک گذاری، ذخیره و پردازش اطلاعات، ارائه خدمات و انجام کار استفاده می‌کند، در نظر بگیریم. کلمه شبکه بلافاصله گروه متداولی از ابزارها مانند سرورها، دستگاه‌های ذخیره سازی اطلاعات، سوئیچ‌ها، فایروال‌ها، روترها، چاپگرها و کامپیوتر‌های رومیزی را شامل می‌شود. یک مثال از شبکه، اینترنت است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان به هم متصل کرده است.

شبکه چیست؟

سرور درخواست ها را پردازش و داده ها را به رایانه های موجود در شبکه منتقل می کند. در واقع سرور وظیفه ارائه خدمات نرم افزاری مختلف در شبکه را بر عهده دارد. انجام پشتیبانی فنی در سطح پایه عبارت است از انجام وظایف نگهداری و تعمیر تجهیزات محاسباتی و شبکه، از نقطه دریافت و نصب تجهیزات محاسباتی تا نقطه دسترسی موفق به شبکه.

خلاصه چک لیست پشتیبانی شبکه

بنابراین همکاری شرکت با مجموعه نرم‌افزاری شار که یک مجموعه ی کامل از نرم‌افزارهای مالی و اداری مورد نیاز شرکتها را در اختیار داشت، ‌آغاز گردید. طی چند سال اخیر ایده تاسیس شعبه‌های خارج از ایران مطرح شده که طی آن این مجموعه از سال ۹۸ فعالیت رسمی خود را در شهر استانبول ترکیه آغاز نموده است. هدف از این فاز نیاز سنجی، امکان‌سنجی و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به خدمات مورد نیاز شبکه کارفرما و اعلام هزینه به ایشان می باشد. فرایندهای عیب یابیشبکه های کامپیوترییکی از دشوارترین کارها است، زیرا امکان بروز اشکال در گستره وسیعی از فرایندها و تجهیزات وجود دارد.

ساعات مورد نیاز برای رفع مشکلات نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات پشتیبانی نرم‌افزار شبکه خواهد بود. به شما حق می‌دهیم که این اولین سوال‌تان باشد و از جواب دادن هم طفره نمی‌رویم. هزینه های نگهداری شبکه ونصب و راه اندازیآن بر اساس نوع سرویس درخواستی و پیچیدگی شبکه و زیرساخت هر مشتری متغیر است. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات تلفنی ، اینترنتی و حضوری به مشتریان محترم می باشند. پشتیبانی شبکه در تهران و کرج به صورت حضوری، ریموتی و تلفنی امکان پذیر است و در شهرستانها به صورت ریموتی می‌توانیم در خدمت انها باشیم.

  • قطع شدن شبکه یا کندی اینترنت یا عدم کارکرد کامپیوترها، سرورها و نرم افزارهای مالی و اداری به این معنی است که تمامی فعالیت های شما مختل می شود.
  • قابل انکار نیست که زیر ساخت از مهمترین نیازهای هر شرکت بوده و اگر دچار اختلال شود، مشکلات زیادی را برای همه مراحل کار به وجود می آورد.
  • یکی از بزرگترین مزایای کار با تیم پشتیبانی شبکه شایگان این است که می توانید یک سیستم استاندارد برای شرکت خود راه اندازی کنید.
  • شرکت تکنویار بهترین راهکارها را برای اجرای پروژه های پسیو شبکه، بهبود بستر های موجود و ارتقاء و گسترش بسترهای جدید پروژه ها با قیمت مناسب و به صورت تخصصی و مهندسی شده ارائه می کند.
  • برای دریافت مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و جابجایی و تغییر ساختار شبکه می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید.

به طوری که تمام کاری که مشتری باید انجام دهد تمرکز 100٪ بر روی عملیات تجاری خود است. شرکت پشتیبانی شبکه تکنویار با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماهر با 18 سال سابقه توانسته است راهگشای بسیاری از شرکت ها و سازمان های فناوری محور باشد. در صورتی که نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری دارید با ما در تماس باشید. تعیین تعرفه قرارداد شبکه در بسته های آماده یا از پیش تعیین شده غیرممکن و غیرحرفه ای است.

پشتیبانی ریموت شبکه شامل چه مواردی می شود؟

شرکت پشتیبانی شبکه پیمانکار متخصص پشتیبانی و نگهداری شبکه-ترازنت