شبیه ساز محبوب Voyeur ‘Do Not Feed the Monkeys 2099’ در تاریخ 9 مارس 2023 بر روی Steam منتشر خواهد شد.



پس از ایجاد سر و صدا در چهلمین جوایز جوی استیک طلایی شب گذشته در لندن، استودیوی Fictiorama امروز می‌تواند تأیید کند که Do Not Feed the Monkeys 2099 – دنباله شبیه‌ساز تحسین‌شده فضول دیجیتالی Do Not Feed the Monkeys – در تاریخ 9 مارس در Steam عرضه خواهد شد. 2023.

Don’t Feed the Monkeys 2099 از جایی که نسخه قبلی آن متوقف شد شروع می‌شود و بازیکنان را موظف می‌کند تا در هنگام جاسوسی از غریبه‌ها از طریق دوربین‌های امنیتی، مشاهده و تجزیه و تحلیل هر جنبه‌ای از زندگی روزمره‌شان، به فضولان ماهر تبدیل شوند (کاملاً عجیب). این نگاهی طنزآمیز به آینده ای بالقوه است که در آن ممکن است همه ما در خواب راه برویم، جایی که درونی ترین اسرار ما به عنوان برگه های معامله و غلغلک دادن برای اربابان و اربابان ما عمل می کند.

برای کسانی که علاقه دارند نگاهی اجمالی به چشم انداز استودیوی فیکتیوراما برای سال های آینده داشته باشند، خبر خوب این است که نسخه ی نمایشی کاملاً جدید Do Not Feed the Monkeys 2099 اکنون در Steam در دسترس است و حداکثر یک ساعت اکشن را برای بازی ارائه می دهد. رایگان.

این نسخه ی نمایشی بازیکنان را با حلقه گیم پلی بازی Do Not Feed the Monkeys 2099 آشنا می کند و آنها را موظف می کند تا فعالیت های سوژه ها را بررسی کنند، زندگی آنها را اسکن کنند، و بین هر کاری که در میانه آینده ای که تهاجم فناوری به ما انجام می دهد، ارتباط حیاتی برقرار کند. زندگی حتی بیشتر شتاب گرفته است. در کل این دنیای جدید همه مشکوک هستند و همه تحت نظر شما هستند. به طور خلاصه، اگر تا به حال خواسته‌اید که زیر و بم کارهای روزمره خود را بررسی کنید، این شغل برای شما مناسب است.

لوئیس اولیوان، یکی از بنیانگذاران استودیو فیکتیوراما، گفت: «این واقعاً هیجان انگیز است که بتوانیم به بازیکنان اولین شانس بازی Do Not Feed the Monkeys 2099 را ارائه دهیم. “ما این دنباله را به نسخه اصلی وفادار نگه داشته ایم و طرفداران فعلی ما خیلی سریع متوجه می شوند که 2099 چیست، اما چند اسباب بازی جدید برای بازی در این زمان وجود دارد. چیزهای هیجان انگیز زیادی وجود دارد.”

Don’t Feed the Monkeys 2099 شامل موارد زیر است:

  • سرزمین رویایی دیستوپیایی: سال 2099 است و دانش فرازمینی باعث پیشرفت سریع فناوری شده تا جایی که شرکت های بزرگ اکنون از سیارات حمایت می کنند. زمین بدون منابع، اکنون یک زمین بایر است و بشریت در سراسر کهکشان گسترش یافته است. اکنون انسان ها، روبات ها و بیگانگان در کنار هم زندگی می کنند.
  • ابزارهای جاسوسی نسل بعدی: برنامه MonkeyVision به شما کمک می کند دوربین های مخفی و قفس های مانیتور را مدیریت کنید. مشاهده کنید و در اینترنت جستجو کنید تا در مورد هر موضوع بیشتر بدانید. به دوربین های بیشتری نیاز دارید؟ کارهای جانبی را برای پول نقد انتخاب کنید و در عین حال از آن نظریه پرداز توطئه احمق همسایه دوری کنید.
  • فناوری جدید: روزهای تنهایی نظارتی به پایان رسیده است. OmniPals هوش مصنوعی هستند که توسط هولوگرام ها نشان داده می شوند که به عنوان مروج کسب و کار عمل می کنند. آنها به عنوان پنجره دیگری به دنیای بیرون عمل می کنند و می توانند عملکردهای عملی دیگری را ارائه دهند.
  • محتوای پایان بازی: هنگامی که بازی را کامل کردید، ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیزی مانند قابلیت انتقال سریع یا سوراخ چشمی در دسترس قرار می‌گیرد تا بتوانید پیش‌نمایش افرادی را که در خانه شما را می‌کوبند، در دسترس قرار دهید. چه کسی می داند چه پاداش دیگری در انتظار شماست!
  • مطلقاً بدون تغذیه میمون: با موضوعات آشنا شوید و ممکن است فرصتی برای تعامل با آنها پیدا کنید. سیستم‌های امنیتی را هک کنید، تماس‌های تلفنی تهدیدآمیز برقرار کنید یا حتی طعم خود را در یک نوشیدنی غیرمعمول قرار دهید. اما همه آن چیزها را فراموش کنید، زیرا این خلاف قوانین باشگاه است!

Do Not Feed the Monkeys 2099 دنباله ای بر بازی برنده جایزه Do Not Feed the Monkeys است و در تاریخ 9 مارس 2023 در استیم عرضه خواهد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران