شارکون قاب‌های M30 Black و M30 RGB را معرفی کرد

Sharkoon Technologies تامین کننده بین المللی قطعات و لوازم جانبی PC با کارایی بالا، با کیفیت بالا است. شارکون با M30 Black و M30 RGB مدل های جدیدی را در تداوم سری محبوب M25 خود ارائه می کند. به لطف طراحی ساده و در عین حال زیبا، M30 Black باید بتواند به طور هماهنگ در هر محیط کاری قرار بگیرد. در همین حال، M30 RGB به دلیل ظاهری به سبک بازی با پنکه RGB و پنل کناری شیشه سکوریت، در درجه اول باید برای گیمرها جذاب باشد. هر دو M30 Black و M30 RGB ظاهری براق و نسبتا مینیمال با طراحی کاملاً متمرکز دارند. مرکز توجه پانل جلویی با لبه‌های گرد و سطح مشبک سوراخ‌دار بزرگ است که جریان هوای قوی را ممکن می‌سازد. در نزدیکی جلوی پنل بالایی، هر دو نسخه کیس دارای یک اتصال مدرن USB Type-C برای انتقال سریع اطلاعات هستند. گزینه های خنک کننده سخاوتمندانه ای نیز وجود دارد: هر کیس فضایی را برای حداکثر هفت فن 120 میلی متری ارائه می دهد، و اگر نصب سیستم خنک کننده آبی مورد نظر باشد، فضای زیادی وجود دارد. برای یک رادیاتور تا 360 میلی متر یا در زیر قسمت بالایی کیس یا پشت پنل جلویی

مناسب برای دفتر …

دو فن جدید SilentStorm BW120 PWM از قبل در داخل M30 Black بدون پنجره نصب شده اند: یکی در پنل عقب و دیگری در پشت پنل جلو. فن ها که به طور جداگانه توسط سازنده نیز ارائه می شوند، به طور کامل از نور RGB صرف نظر می کنند و به لطف یاتاقان دینامیکی صاف، قابل تنظیم تا 1400 دور در دقیقه و لرزشگیرهای قابل تعویض سیاه و سفید، برای عملکرد در محیط های کاری طراحی شده اند.

بسیاری از مکان ها
هر دو نسخه کیس فضایی را برای کارت‌های گرافیکی با طول حداکثر 38 سانتی‌متر و فضایی برای خنک‌کننده پردازنده با حداکثر ارتفاع 17.2 سانتی‌متر و همچنین یک بلوک خنک‌کننده با حداکثر طول 22 سانتی‌متر وجود دارد. علاوه بر این، در مجموع می توان دو هارد دیسک 3.5 اینچی یا چهار SSD 2.5 اینچی را نصب کرد.

قیمت و در دسترس بودن
قاب M30 Black Midi-ATX اکنون با قیمت مشخص سازنده 69.90 یورو و فن SilentStorm BW120 PWM با قیمت 8.99 یورو در دسترس است. جعبه M30 RGB با قیمت پیشنهادی سازنده 79.90 یورو در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحات محصولات قاب M30 Black، قاب M30 RGB و فن کیس SilentStorm MW120 PWM مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

… یا برای جلسات بازی هیجان انگیز
همانند M30 Black، نسخه RGB نیز دارای یک فن SilentStorm BW120 PWM در پشت پنل جلویی است. با این حال، پنل پشتی به یک فن 120 میلی متری PWM مجهز شده است که دارای LED های RGB آدرس پذیر است که می تواند از طریق کنترلر RGB موجود برای ایجاد افکت ها و تنظیم رنگ کنترل شود. سپس اجزای سخت‌افزاری یکپارچه می‌توانند از طریق پانل کناری شیشه‌ای تابیده شوند.