شارکون از کیس گیمینگ RGB Hex رونمایی کرد

قیمت و در دسترس بودن
RGB Hex اکنون با قیمت پیشنهادی سازنده 84.90 یورو در دسترس است.

پنل جلویی RGB Hex نه تنها طراحی چشمگیر دارد، بلکه تا حد زیادی از یک توری قابل تنفس تشکیل شده است که باید هوای تازه را به شدت جذب کند. در پشت پنل جلویی، سه فن هوا را از طریق مشبک مشبک به داخل بدنه می‌کشند، در حالی که یک فن در پنل عقب و دو فن در بالا برای خروج هوای گرم‌شده از کیس هستند. همه این فن های 120 میلی متری از پیش نصب شده مجهز به LED های RGB آدرس پذیر هستند. ضمناً داخل کیس توسط سه فیلتر گرد و غبار از گرد و غبار محافظت می شود. هر کسی که خنک کننده آبی را ترجیح می دهد می تواند یک هیت سینک در جلو یا بالای کیس نصب کند. پشت پنل جلویی، رادیاتور می‌تواند تا 360 میلی‌متر اندازه داشته باشد و ارتفاع کلی آن با احتساب فن‌ها به 6.4 سانتی‌متر می‌رسد. در زیر پنل بالایی، یک رادیاتور تا 240 میلی متر با ارتفاع کل، با احتساب فن ها، 5.5 سانتی متر امکان پذیر است.

فضای داخلی جادار برای اجزای بزرگ

طبق معمول برای کیس های بازی، RGB Hex دارای یک پنل کناری شیشه ای است که از طریق آن می توان سخت افزار نصب شده توسط کاربر و نورپردازی آن را تحسین کرد. بر این اساس، کیس ATX نیز باید فضای کافی را برای قطعات سخت افزاری قدرتمند ارائه دهد. این کیس می‌تواند کارت‌های گرافیکی تا 35 سانتی‌متر، خنک‌کننده‌های CPU تا ارتفاع 15.8 سانتی‌متر و منابع تغذیه تا طول 21.5 سانتی‌متر را در خود جای دهد. علاوه بر این، فضایی برای نصب حداکثر دو هارد دیسک 3.5 اینچی و حداکثر شش SSD وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Sharkoon Technologies تامین کننده بین المللی قطعات و لوازم جانبی PC با کارایی بالا، با کیفیت بالا است. با RGB Hex، شارکون یک کیس رایانه شخصی ATX بهینه شده برای جریان هوا را منتشر می کند که دارای پنل جلویی با طراحی شش ضلعی سه بعدی است که نام کیس از آن گرفته شده است. این کیس با ظاهر چشمگیر خود، پنل جلویی قابل تنفس و همچنین شش فن از پیش نصب شده RGB LED را ارائه می دهد که همگی کاملا آدرس پذیر هستند. این کیس با یک پنل جانبی شیشه ای و یک پورت USB Type-C مدرن در نزدیکی پنل جلویی در بالای کیس کامل شده است.

عملکرد هنگام اتصال
سازنده Sharkoon در مورد گزینه های اتصال RGB Hex به عملکرد و سهولت استفاده توجه کرده است. علاوه بر دو پورت USB 3.0، پنل I/O به پورت USB Type-C 3.2 Gen 2 نیز مجهز شده است که امکان استفاده از دستگاه های تلفن همراه از طریق رایانه شخصی را با سرعت انتقال داده سریع 10 گیگابیت بر ثانیه فراهم می کند.