شارکون از کیس موج RGB رونمایی کرد

قیمت و در دسترس بودن.
RGB Wave اکنون با قیمت پیشنهادی سازنده 74.90 یورو در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سازگاری سخت افزاری گسترده
به لطف پیکربندی داخلی با دقت، کارت‌های گرافیکی با اندازه حداکثر 33.5 سانتی‌متر را می‌توان در داخل این کیس فشرده midi-ATX، و همچنین خنک‌کننده‌های CPU تا 15.7 سانتی‌متر و بلوک‌های قدرت، تا 17.5 سانتی‌متر را نصب کرد. علاوه بر این، محفظه می تواند در مجموع پنج SSD را در خود جای دهد. و دو هارد دیسک 3.5 اینچی را می توان در قفس HDD/SSD قرار داد اگر قبلاً SSD داخل آن نصب نشده باشد.

در قلب مفهوم طراحی RGB Wave، پنل جلویی قرار دارد. این یکی دارای یک سری نوارهای موجی موج مانند در جلوی یک توری قابل تنفس است که در یک قاب فیبر کربن بافت قرار گرفته است. این با یک پانل جانبی شیشه ای تکمیل شده است که از طریق آن می توان سخت افزار یکپارچه را تحسین کرد. برای تکمیل بصری موارد، سه فن ۱۲۰ میلی‌متری با نور RGB آدرس‌پذیر در پشت پنل جلویی قرار می‌گیرند تا طراحی موجی و سخت‌افزار نصب‌شده با حداکثر ۱۶.۳ میلیون رنگ را برجسته کنند.

خنک کننده کارآمد برای سخت افزار امروزی

علاوه بر جنبه‌های بصری کیس، جریان هوای خوبی برای خنک‌کردن سیستم‌های سخت‌افزاری فعلی توسط پنل جلویی قابل تنفس به همراه سه فن RGB از پیش نصب‌شده در پشت آن و همچنین یک فن RGB دیگر از ۱۲۰ میلی‌متر در پنل پشتی ارائه می‌شود. . در صورت نیاز، عملکرد خنک کننده را می توان با دو فن اضافی با قطر حداکثر 140 میلی متر در زیر پانل بالایی و همچنین توسط یک فن 120 میلی متری در بالای تونل منبع تغذیه تکمیل کرد.

پورت های به روز
شارکون برای پورت های بالایی در جلوی کیس، دو پورت استاندارد USB 3.0 را به همراه اتصالات صوتی معمولی ارائه می کند. علاوه بر این، RGB Wave دارای یک پورت Type-C با مشخصات USB 3.2 Gen 2 است که امکان اتصال دستگاه های تلفن همراه مدرن را برای انتقال سریع و متنوع داده ها فراهم می کند.

Sharkoon Technologies، تامین‌کننده بین‌المللی قطعات و لوازم جانبی رایانه‌های شخصی با کارایی و کیفیت بالا، با راه‌اندازی RGB Wave، گستره کیس‌های خود را گسترش می‌دهد. این کیس Midi-ATX به قطعات سخت افزاری فعلی یک قاب کارآمد و در عین حال فوق العاده به لطف چهار فن از پیش نصب شده و یک پنل جلویی قابل نفوذ هوا با طراحی موج سه بعدی می دهد.