شارژ کارتریج چیست؟ آموزش شارژ کارتریج تونر و کارتریج جوهر

به مواد مصرفی درپرینتر های لیزری،پودر و یا به اصطلاح تونر و در پرینتر های جوهر افشان، جوهر می گویند و محفظه ای که جوهر تونر در آن قرار دارد، کارتریج نام دارد. در چاپگر های لیزریبه کمک پودر و درام کارتریج، انتقال دستور پرینت بر روی کاغذ صورت می گیرد. در نتیجه هد و درام به ترتیب، درکارتریج های لیزری و جوهری وظیفه ی منتقل کردن اطلاعات و چاپ آن ها به وسیله ی مواد مصرفی روی کاغذ را به عهده دارند. در برخی از مواقع، این دو قسمت در برخی از دستگاه ها به صورت مجزا و در برخی دیگر در یک کارتریج به کار خواهند رفت.

به دلیل قیمت بسیار بالای آن‌ها، کاربران کارتریج‌های طرح را به اصل ترجیح می‌دهند. این کارتریج‌ها از بسیاری از جهات، شبیه به کارتریج‌های اصل هستند، اما از نظر تعداد دفعات شارژ با هم متفاوت هستند. در قیمت شارژ کارتریج آن تاثیر دارد.قیمت شارژ کارتریج نیز به تناسب مواد استفاده شده در آن متغیر است.

شارژ کارتریج چیست؟ آموزش شارژ کارتریج تونر و کارتریج جوهر زیر ۱۵ دقیقه، یک متخصص تعمیر و شارژ کارتریج انواع پرینتر یا چاپگر از شرکت ما مشخص می‌شود. بعد از تأییدتان، متخصص امر در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر خواهد شد. درست است که به‌تازگی مراکز زیادی برای شارژ و تعمیر کارتریج در محل ایجاد شده‌اند. ما به‌طور خلاصه به شما می‌گوییم چرا باید خدمات مرکز تخصصی تعمیر پین ورک در محل را برای شارژ کارتریج و تعمیر انواع پرینتر خود انتخاب کنید. لازم است بدانید که شارژ کارتریج در هر یک از این دستگاه ها نیاز به طی مراحل متفاوتی دارد؛ از این رو عملیات مورد نظر باید توسط متخصصینی انجام شود که از تجربه ی لازم در این زمینه برخوردار باشند. گفتنی است تکنسین های ما در مرکز تعمیرات کپی، این تبحر و مهارت را در اختیار داشته و می توانند فرایند مورد بحث را بدون کوچک ترین مشکل انجام دهند.

  • همه ی افرادی که با پرینتر سر و کار دارند باید تمام حواس خود را بر روی فرا رسیدن زمان تعویض جوهر کارتریجو شارژ آن بگذارند.
  • درضمن پرینترهای لیزری یا به صورت تک رنگ (مونوکروم) هستند یا به صورت رنگی.
  • چرا که در صورتی که مدت زمان زیادی از اتمام جوهر و شارژ کارتریج بگذرد خشک شده و دیگر قادر به پر کردن آن نخواهید بود.

میله استوانه ای شکل به رنگ آبی یا سبز میباشد که مانند یک غلطک وظیفه آن، انتقال تونر بر روی کاغذ است درام در کارتریج لیزری دربیشترین اصطحکاک قرار دارد و معمولا نسبت به باقی قطعات بیشتر آسیب میبیند. پردیس چاپگر باران تنها مرجع تخصصی شارژ و تعمیرات کارتریج با کادری مجرب و استفاده از پودر های با کیفیت درجه 1 و قیمت مناسب می باشد پودرهای مصرفی ژاپنی وکره می باشد. شارژکارتریج لیزری که با نام تونر نیز شناختهمی شوند، حالت پودری دارند. قبل از اقدام به شارژ کارتریج , شارژ کارتریج تهران خریدن یک جوهر تونر با کیفیت از اهمیت خاصی برخوردار است. یک پیچ گوشتی چهار سو , یک کاغذ روزنامه یا هر برگه باطله دیگری , یک پارچه نرم و لطیف , یک ابزار لبه تیز و یک بطری جوهر با کیفیت تونر را آماده کنید.

بلکه این کارتریج‌ها نیز دارای درجه بندی هستند و کیفیت‌های مختلفی دارند. لازم به ذکر است که کارتریج‌های اصلی توانایی شارژ به دفعات بیشتری را دارند. از کارتریج‌های اصل در کارهای تخصصی که نیاز به خروجی بسیار با کیفیت دارند استفاده می‌شود. بهتر است شارژ در محل انجام نشود و در یک محیط مناسب با امکانات کافی انجام شود تا مشکلی برای پرینتر ایجاد نشود. پر کردن مجدد کارتریج را شارژ‌کارتریج می نامند که از نظر زیست محیطی بسیار عالی است.اینکار یک امر تخصصی می باشد و بهتر است برای حفظ کیفیت آن کارتریج را به دست افراد ماهر در این زمینه بسپارید. تجربه گسترده ی امداد چاپگر در زمینه شارژ انواع کارتریج ها آن ها را به بهترین شرکت در این حوزه تبدیل کرده است.

اغلب در تعمیرگاه هایی که شعار ارزان ترین شارژ کارتریج بیان می شود برای کم کردن قیمت تعمیر و شارژ کارتریج از تونر یا قطعات بی کیفیت استفاده می شود. حتی در برخی موارد پس از شارژ کارتریج درام نیز تعویض نمی شود؛ در نتیجه بعد از قرار دادن کارتریج داخل دستگاه، کیفیت چاپ پایین بوده یا خطوط عمودی و افقی ظاهر می شود. پرینترهای جوهر افشان برای چاپ داده ها یعنی متن و تصاویر و … روی کاغذ رنگ را از کارتریج گرفته و روی کاغذ می پاشند.