شارژر لپ تاپ مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

هنگام انتخاب شارژر، مطمئن شوید که شارژ مناسب را انتخاب کرده‌اید. هر شارژر دارای آداپتور لپ تاپ بوده و وجود این بخش در کنار شارژر بسیار مهم است. برای خرید آداپتور لپ تاپ باید به موارد مختلفی توجه داشت و شرکت‌های مختلف سعی می کنند به عرضه شارژرهای متناسب با لپ تاپ خود بپردازند. یکی از دلایل شارژ نشدن باتری لپ تاپ به وجود قطعی در کابل برق و یا اتصالی در پریز برق مربوط می‌شود. همیشه در زمان استفاده از لپ تاپ، مراقب کابل شارژ آن باشید. کابل را زیر میز رها نکنید و در جایی که در مسیر رفت‌وآمد است قرار ندهید.

شارژر لپ تاپ مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در واقع اگر زمانی اهم متر در اختیارتان نبود، باید به سراغ شارژر دیگری شبیه به شارژر خود بروید. شارژرها برخلاف آداپتورها دارای قطع کن هستند که یعنی وقتی باطری کامل شارژ شد، از طریق شارژر دیگر به باطری ما، برقی وارد نمی‌شود تا باطری آسیبی نبیند. عارف الکترونیک با ۴۰ سال سابقه در زمینه صادرات و واردات قطعات الکترونیک در تمامی این سال ها به دنبال بهترین و ساده ترین روش ها برای خدمات ارزنده تر به مشتریان عزیز خود قیمت شارژر لپ تاپ لنوو بوده است.

انواع مدل رم لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ و شارژر لپ تاپ نیاز به تجهیزات دارد که حمل تجهیزات به صورت کلی امکان پذیر نیست و به همین علت تعمیرات به صورت کلی در محل صورت نمیگیرد . به این علت که تعمیرات از لحاظ اقتصادی برای کاربر مناسب نمی باشد . در نظر داشته باشید اگر شارژر لپ تاپ شما در بازار برای خرید موجود است تهیه نمایید . در صورت نقض این موضوع لطفا برای بررسی شارژر لپ تاپ و تعمیر آن به مجموعه با هماهنگی قبلی مراجعه نمایید . زمانی که شارژر قطع و وصل می‌شود، مشکل می‌تواند از سیم شارژر باشد.

شارژر لپتاپ 19.5 ولت 4.7 امپر سونی

اینگونه است که تنها راه برای یافتن هسته اصلی این معضل، بررسی تمام عوارضی است که لپ تاپ شما اخیراً از سر گذرانده است. برای انجام این کار، اولین چیزی که تشخیص می‌دهیم این است که مشکل از «ویندوز» است. دوم «شارژر»، سوم «باتری» را بررسی کنم و اگر واقعاً شانس بدی داشته باشید، ممکن است «مدار شارژ» لپ تاپ شما خراب شده باشد. بنابراین، فقط مراحل زیر را دنبال کنید و امیدوارم به سرعت این مشکل را برطرف کنید. برای عیب یابی صحیح لپ تاپ، مراحل مختلفی وجود دارد که باید برای پیدا کردن مشکل واقعی دنبال کنید. حتی اگر شارژ نکردن شارژر لپ تاپ همراه با استفاده از شارژر یا باتری جدید رخ داده باشد، روش همچنان یکسان است.

  • اگر هم از چگونگی تست سلامت شارژر لپ تاپ اطلاعی ندارید ، در ادامه برایتان روش تست شارژر لپ تاپ را توضیح خواهیم داد .
  • نمایندگی ایسوس در ایران تنها مرکز رسمی و معتبر برند ایسوس است.
  • در زمان مواجه شدن با چنین مشکلی می­‌توانید به راحتی در منزل و با استفاده از ابزارهای ساده آن را تعمیر و تعویض کنید.
  • پس از تعویض شارژر در صورتی‌که لپ‌ تاپ شما هنوز هم روشن نمی‌شود احتمالاً اشکال کار در سوکت شارژر و یا اتصال کوتاه در لپ ‌تاپ باشد.
  • _ شارژ نشدن باتری لپ تاپ به دلیل مشکلات و عدم به روز رسانی درایور.

بهتر است قبل از تهیه شارژر بودجه قابل توجهی را در نظر بگیرید و متناسب با آن خرید خود را انجام دهید. شما در خرید اینترنتی می‌توانید به راحتی قیمت و مشخصات شارژر را بررسی کنید و مدل مناسب با لپ تاپ خود را خریداری کنید. در هنگام خرید یکی از مقادیری که اهمیت دارد، داده‌های خروجی شارژر است که معمولاً با عنوان خروجی مشخص می‌شوند. آن‌ها به ولتاژ، قدرت جریان و قدرتی که شارژر به لپ تاپ ارسال می‌کند، اشاره دارند. در صورت امکان، داده‌های منبع اصلی را یادداشت کنید تا گزینه‌ای را که دارای مشخصات فنی مشابه است جستجو کنید.

Asus Adapter 19V/4.7A آداپتور/شارژر لپ تاپ ایسوس مربعی