سیگیت چشم انداز خود را برای سه ماهه اول مالی سال 2023 بازبینی می کند

ما همچنان شاهد تقاضای قوی برای خانواده محصولات 20 ترابایتی خود هستیم و در مسیر افزایش حجم و درآمدهای متقاطع با پلتفرم 18 ترابایتی در سه ماهه سپتامبر باقی می‌مانیم. محرک‌های تقاضای بلندمدت برای ذخیره‌سازی ظرفیت انبوه دست نخورده باقی می‌مانند و نقشه راه محصول قوی سیگیت و روابط عمیق با مشتری، ما را به خوبی برای استفاده از این فرصت‌های رشد چشمگیر آینده قرار می‌دهد.»



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت Seagate Technology Holdings plc (NASDAQ: STX) (“شرکت” یا “Seagate”)، پیشرو جهانی در راه حل های ذخیره سازی و زیرساخت های داده، امروز اعلام کرد که دورنمای تجاری سه ماهه اول خود را در سال مالی منتهی به 30 سپتامبر 2022 کاهش می دهد. یک محیط کلان اقتصادی وخیم سیگیت اکنون انتظار دارد درآمد سه ماهه اول مالی 2.1 میلیارد دلار به اضافه یا منهای 100 میلیون دلار باشد که در مقایسه با بازه راهنمایی قبلی این شرکت 2.5 میلیارد دلار است. کم و بیش 150 میلیون دلار. از زمان اعلام نتایج ما در اواسط جولای، روندهای ضعیف اقتصادی در بخش‌هایی از آسیا، اصلاحات موجودی مشتری و اختلالات زنجیره تامین را تشدید کرده است. همچنین شاهد رفتار خرید محتاطانه‌تر در بین شرکت‌های جهانی/سازمان‌دهی‌کننده‌های جهانی و برخی از مشتریان ابری ایالات متحده در یک محیط کلان مداوم بوده‌ایم. دیو موزلی، مدیر عامل سیگیت، گفت: این عوامل خارجی تأثیر کوتاه مدتی بر تقاضای ظرفیت انبوه دارند و در عین حال همچنان بر بازارهای سنتی مصرف کننده محور تأثیر می گذارند.

“همانطور که در این شرایط پویای بازار کار می کنیم، به برداشتن گام های پیشگیرانه برای به حداقل رساندن تأثیرات بر تجارت ادامه می دهیم. ما در حال کاهش بیشتر تولید، کاهش هزینه ها و تعدیل سرمایه گذاری های سرمایه ای سال مالی 2023 هستیم. ترکیبی از درآمد کمتر، افزایش هزینه های کم استفاده و هزینه های کمتر. ترکیب محصول مطلوب در سه ماهه سپتامبر منجر به حاشیه های متوالی کمتری خواهد شد، با انتظار می رود EPS غیر GAAP به طور قابل توجهی کمتر از راهنمای قبلی ما حداقل 1.20 دلار باشد.