سیگیت و آزمایشگاه ملی لس آلاموس در زمینه محاسبات ذخیره سازی نزدیک همکاری می کنند

تحقیقات علمی در لس آلاموس به فناوری درایو دیسک بسیار موازی نیاز دارد که صدها پتابایت فضای ذخیره‌سازی داغ را برای شبیه‌سازی‌های در مقیاس بزرگ فراهم می‌کند. این فناوری باید توسط دو سطح از کدگذاری پاک‌سازی محافظت شود و داده‌های حساس را در برابر خرابی‌های تصادفی و مرتبط ایمن کند.

این همکاری نشان می‌دهد که پتانسیل استفاده از ظرفیت پردازش بسیار نزدیک به دستگاه‌های دیسک می‌تواند به میزان قابل توجهی میزان داده‌هایی را که باید برای بخش تحلیل یک کمپین علمی بازیابی شود، کاهش دهد. برای مثال، محققان ممکن است نیاز داشته باشند که تنها قسمت جلویی موج ضربه ای را که از یک ماده عبور می کند یا وضعیت تنها چند ذره پر انرژی را در یک شبیه سازی طولانی ردیابی کنند.

مایک موریتزکات، مدیرعامل و مدیر عامل شرکت Seagate Government Solutions گفت: “هدف این تحقیق مشترک بهینه سازی کارایی معماری محاسباتی با کارایی بالا با استفاده از منابع محاسباتی و حافظه سیستم های ذخیره سازی پشتیبانی شده تا سطح هارد دیسک است.” “این به نوبه خود TCO کلی را با بهینه سازی کامل منابع کاهش می دهد.”

هارد دیسک‌ها اغلب در معماری‌های ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر با تکنیک‌های کدگذاری پاک‌سازی مستقر می‌شوند که فایل‌ها یا اشیاء داده‌های منطقی را به چند “تکه” داده نامربوط تقسیم می‌کنند که در چندین درایو توزیع شده‌اند. این امر انجام عملیات محاسباتی متنی را بسیار دشوار می کند. هدف همکاری سیگیت و لوس آلاموس حل این چالش است.

گری گریدر، مدیر بخش محاسبات با کارایی بالا در لس آلاموس، گفت: «وعده این کار نشان دادن جستجو و بازیابی داده‌ها با استفاده از انرژی کمتر و تولید گرمای کمتر است. هدف واضح دیگر ارائه این راه‌حل سریع‌تر و کم‌مصرف به روشی بسیار مقرون‌به‌صرفه است، و آنالیز داده‌های گرم/سرد روی دیسک را به راه‌حلی جذاب‌تر برای همه داده‌های محافظت شده در برابر پاک کردن با سرعت بالا، چه در محل، تبدیل کند. یا در ابر.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران سیگیت و لوس آلاموس بر روی یک معماری محاسباتی با کارایی بالا اثبات شده با یکدیگر همکاری می‌کنند که قابلیت‌های محاسباتی بهینه‌شده را روی و درون دستگاه‌های ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد. این معماری به توابع محاسباتی اجازه می دهد تا به سطح هارد دیسک رمزگذاری شده پاک شوند. این معماری بازیابی داده‌ها را سریع‌تر، کارآمدتر، کم‌مصرف‌تر و از نظر حرارتی کمتر می‌سازد.

“محاسبات نزدیک به داده‌ها همیشه بر دانش کافی از داده‌ها برای عمل کردن بر روی آن متکی بوده است؛ با این حال، این معماری اولین نمونه شناخته‌شده از محاسبات دستگاه است که نیازی به بازسازی داده‌ها در نمونه‌هایی از داده‌ها ندارد. مجموعه داده‌ها قبل از انجام عملکردهای محاسباتی اد گیج، نایب رئیس گروه تحقیقاتی سیگیت، گفت: “این طراحی به محاسبات اجازه می دهد تا روی داده های رمزگذاری شده با پاک کردن، که اغلب در ذخیره سازی هارد دیسک معماری وجود دارد، انجام شود.”

Seagate Technology و Seagate Federal, Inc. (dba. Seagate Government Solutions) و آزمایشگاه ملی لس آلاموس توافقنامه همکاری تحقیق و توسعه امضا کرده اند تا به طور مشترک توسعه محاسبات کارآمد در نزدیکی ذخیره سازی را بررسی کنند، به ویژه در محیط هایی که رمزگذاری پاک کردن برای داده ها ضروری است. حفاظت. هدف اصلی بهبود دوام معماری های محاسباتی و ذخیره سازی است.