سیگیت همکاری استراتژیک با QNAP را اعلام کرد

شرکت هایی که از داده ها در لبه استفاده می کنند، اغلب برای ذخیره داده های خود به دستگاه های NAS متکی هستند. BS Teh، معاون اجرایی و مدیر ارشد تجاری سیگیت، گفت: با افزایش ظرفیت داده و نیاز به حفاظت بهینه، شرکت‌ها با چالش پشتیبان‌گیری از داده‌ها در خارج از سایت مواجه می‌شوند. سیگیت و QNAP برای مقابله با این چالش با مجموعه ای جامع از راه حل های داده با ظرفیت انبوه ایمن برای کمک به SMB ها در حل مشکلات و رسیدگی به هزینه های ذخیره سازی و مدیریت داده در حال افزایش، شریک شده اند.

میجی چانگ، مدیر کل QNAP گفت: “همکاری مستمر ما با سیگیت در تعهد ما به ارائه راه حل های ذخیره سازی نوآورانه و در دسترس به بازار ضروری است.” با این پیشنهاد استراتژیک جدید، ما به تقاضاهای بازار پاسخ داده‌ایم و در عین حال الزامات هزینه و عملکرد را متعادل می‌کنیم.»

راه حل های ابری برای پشتیبان گیری از داده ها و چالش های بازیابی
از آنجایی که کسب‌وکارها رشد نمایی داده‌ها را تجربه می‌کنند، با چالش ظرفیت ذخیره‌سازی ناکافی در محل، گزینه‌های پشتیبان‌گیری ناکارآمد و خطر قرار گرفتن در معرض از دست دادن قابل توجه داده‌ها مواجه می‌شوند. رابط سازگار با S3 Lyve Cloud، سیستم‌های QNAP NAS را با HybridMount و Hybrid Backup Sync متصل و تکمیل می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه پشتیبان‌گیری‌ها را در فضای ابری مدیریت کنند.

راه حل های ذخیره سازی سازمانی NAS برای محیط های چند کاربره
بیش از هر زمان دیگری، گردش کار به راه‌حل‌های ذخیره‌سازی با کارایی بالا و ظرفیت بالا نیاز دارد که کار فشرده و در عین حال مشارکتی را امکان‌پذیر می‌سازد، در حالی که انعطاف‌پذیری برای رشد و انطباق را فراهم می‌کند. مجموعه سیگیت و QNAP شامل ادغام هارد درایوهای کلاس سازمانی IronWolf Pro Seagate با NAS QNAP با QuTS hero و QTS است. سیستم عامل QNAP به همراه درایوهای IronWolf Pro که برای مدل‌های سطح بالا و سازمانی QNAP NAS طراحی شده است، ذخیره‌سازی با ظرفیت بالایی را فراهم می‌کند، در حالی که داده‌ها را در یک مکان امن متمرکز می‌کند و نیازهای گردش کار سخت را برآورده می‌کند. کار در محیط‌هایی مانند رسانه و سرگرمی.

راه حل هایی با کارایی بالا و مقیاس پذیر برای برنامه های کاربردی در مقیاس پتابایت
ذخیره سازی ظرفیت انبوه همچنان کسب و کارها را به چالش می کشد زیرا متخصصان فناوری اطلاعات در تلاش برای توسعه استراتژی های ذخیره سازی مقرون به صرفه هستند. QNAP و Seagate یک راه حل یکپارچه با تراکم بالا و مدیریت کارآمد ارائه خواهند داد. سیستم‌های NAS قهرمان QuTS مبتنی بر ZFS QNAP که برای چند رسانه‌ای 4K/8K، نظارت تصویری، ذخیره‌سازی داده‌های بزرگ و پشتیبان‌گیری‌های حیاتی طراحی شده‌اند، از مدل‌های منتخبی از سیستم‌های JBOD سری Exos E Seagate پشتیبانی می‌کنند که عملکرد بهینه، آرامش خاطر برای اطمینان و اطمینان را ارائه می‌کنند. ظرفیت بالا. . راه حل مقیاس پذیر و مقرون به صرفه به سازمان ها یک گزینه ذخیره سازی داده برای آینده را برای مقابله با چالش های ظرفیت انبوه ارائه می دهد.

در NAB 2023، Seagate Technology، پیشرو جهانی در راه‌حل‌های زیرساخت‌های ذخیره‌سازی داده، و QNAP Systems، یک فروشنده پیشرو ذخیره‌سازی متصل به شبکه (NAS)، مجموعه یکپارچه راه‌حل‌های ذخیره‌سازی داده را اعلام کردند. کسب و کار از لبه تا ابر. این مجموعه که برای کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMB) و تولیدکنندگان محتوا در مدیریت داده‌ها از لبه تا ابر توسعه یافته است، طیف وسیعی از راه‌حل‌های نوآورانه در سطح سازمانی، از جمله هارد دیسک‌های IronWolf Pro (HDD) از Seagate، NAS با ظرفیت بالا را ارائه می‌دهد. از راهکارهای QNAP با سیستم‌های JBOD سری Exos E و سیگیت لایو کلود.

ادغام سیستم های QNAP NAS و Seagate Exos E Series JBOD به زودی در دسترس خواهد بود. راه حل های یکپارچه ابر و NAS اکنون در دسترس هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران