سیگیت هارد دیسک 22 ترابایتی IronWolf Pro را با قابلیت اطمینان و عملکرد بی نظیر معرفی کرد

امروز در NAB 2023، Seagate Technology Holdings plc، پیشرو جهانی در راه‌حل‌های زیرساخت ذخیره‌سازی داده، هارد دیسک 22 ترابایتی Seagate IronWolf Pro (HDD) جدید را بر اساس ضبط مغناطیسی معمولی (CMR) معرفی کرد. هارد دیسک‌های CMR جدید این شرکت، ظرفیت، قابلیت اطمینان و عملکرد پیشرو در صنعت را برای بارهای کاری چند کاربره و راه‌حل‌های RAID سازمانی ارائه می‌کنند.

هارد دیسک جدید Seagate IronWolf Pro 22 ترابایتی که با فناوری AgileArray Seagate بهینه شده است، فضای ذخیره‌سازی استثنایی متصل به شبکه (NAS)، عملکرد ذخیره‌سازی مستقیم (DAS) و قابلیت اطمینان RAID را در محیط‌های چندگانه و چند سیستمی به کاربران ارائه می‌دهد. با نرخ بار کاری کاربر 550 ترابایت در سال، هارد دیسک IronWolf Pro 22 ترابایتی به کاربران تجاری و سازمانی NAS این امکان را می‌دهد تا به‌طور یکپارچه ذخیره‌سازی، اشتراک‌گذاری و همکاری روی مقادیر زیادی از داده‌ها را از طریق شبکه انجام دهند. همچنین تا 285 مگابایت بر ثانیه SDR را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند به‌طور یکپارچه فایل‌ها را به اشتراک بگذارند، پشتیبان‌گیری کنند و بارهای کاری سنگین را در محیط‌های NAS چند کاربره مدیریت کنند. با سنسورهای ارتعاش چرخشی (RV) داخلی برای کاهش RV، هارد دیسک به طور مداوم عملکرد و قابلیت اطمینان بالایی را در سیستم های چند طرفه ارائه می دهد.

این درایو پنج سال ضمانت محدود و تا 2.5 میلیون ساعت MTBF را برای ذخیره سازی داده ها بدون دردسر و بهترین TCO در کلاس ارائه می دهد. هارد دیسک 22 ترابایتی Seagate IronWolf Pro همچنین به سیستم مدیریت سلامت IronWolf Seagate و سه سال خدمات رایگان بازیابی اطلاعات Rescue مجهز شده است و به کاربران آرامش خاطر را با دانستن امنیت داده هایشان می دهد.

هارد دیسک Seagate IronWolf Pro 22TB هم اکنون با قیمت لیست 599.99 دلار در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران