سیگیت هارد دیسک های قدیمی FireCuda Black Panther Edition را معرفی کرد



سیگیت سه هارد اکسترنال (HDD) کاملاً جدید را معرفی کرد که دارای طرح‌هایی با الهام از داستان‌ها و شخصیت‌های پلنگ سیاه مارول استودیوز هستند. HHD های دارای مجوز رسمی این ماه در دسترس هستند و به مجموعه دستگاه های ذخیره سازی نسخه ویژه این شرکت می پیوندند. با ادای احترام به T’Challa (معروف به Black Panther)، Shuri و Okoye، این هارد دیسک های نسخه ویژه آثار هنری منحصر به فرد مارول را به طرفداران ارائه می دهند و ویژگی های شخصیت را با نورپردازی LED قابل تنظیم RGB به نمایش می گذارند: سرخابی تا l’honor. پلنگ سیاه، فیروزه ای برای سبک نوآورانه شاهزاده خانم شوری و زرد برای نیروی نخبه جنگجوی اوکویه.

هارد اکسترنال FireCuda با حداکثر 2 ترابایت ظرفیت، با رایانه های شخصی، مک، پلی استیشن و ایکس باکس سازگار است، بنابراین علاقه مندان به فناوری می توانند بدون توجه به سیستم عامل، تعداد زیادی از رسانه ها، فایل ها و بازی ها را ضبط کرده و به آنها دسترسی داشته باشند. درایوهای سبک وزن که دارای گذرگاه USB هستند و با اتصال USB 3.2 Gen 1 برای سازگاری جهانی و سرعت انتقال سریع طراحی شده‌اند، این کار را برای طرفداران Black Panther آسان می‌کنند تا کل کتابخانه خود را در جاده ببرند.

سیگیت به طور انحصاری برای والمارت ایالات متحده آمریکا و منطقه آسیا و اقیانوسیه، امروز هارد اکسترنال FireCuda King of Wakanda Special Edition را نیز معرفی می کند. همراه با همان ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، این پخش‌کننده همچنین دارای طراحی منحصربه‌فردی از T’Challa است که با افتخار به پادشاهی خود خیره شده است، و همچنین دارای نورپردازی قرمز RGB LED است که دارندگان پخش می‌توانند آن را سفارشی کنند.

درایوهای نسخه ویژه شامل یک سال گارانتی محدود سیگیت و یک سال خدمات بازیابی اطلاعات Rescue هستند تا به کاربران هنگام شروع ماجراجویی آرامش خاطر داشته باشند.

هر بازیکن برای خرید 109.99 دلار در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران