سیگیت ظرفیت ذخیره سازی پلی استیشن را با هارد دیسک الهام گرفته از God of War راگناروک افزایش می دهد.

برای تکمیل تنظیمات God of War، بازیکنان همچنین می‌توانند خود را برای نبرد راگناروک با یک کنترلر DualSense با نسخه محدود از سونی مسلح کنند. این کنترلر با الهام از دنیای نوردیک Midgard با طراحی منحصر به فرد دو رنگ آبی سرد روی سفید یخی، برجسته با نشان های خرس و گرگ – که نماینده کریتوس و آترئوس است، مکمل کاملی برای هارد دیسک است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران درایو بازی Ragnarök God of War Seagate با ظرفیت 2 ترابایت، با ضمانت محدود سه ساله برای آرامش خاطر گیمرها، اکنون با قیمت 109.99 دلار در دسترس است.

با افزودن به گستره رو به رشد ذخیره سازی پلی استیشن سیگیت برای گیمرها، نسخه ویژه God of War Ragnarök Game Drive دارای مجوز رسمی جدید Seagate برای کنسول های پلی استیشن 5 (PS5) و پلی استیشن 4 (PS4) دارای طراحی خیره کننده بر اساس عنوان و LED RGB قابل تنظیم است. سبک. . هارد اکسترنال 2 ترابایتی ظرفیت ذخیره سازی را افزایش می دهد و به گیمرها این امکان را می دهد که زمان کمتری را صرف مدیریت فضای ذخیره سازی کنسول و زمان بیشتری برای بازی کنند.

این درایو که مخصوص کار با کنسول های PS4 و PS5 با سیستم عامل طراحی و بهینه شده است، سبک وزن است و نصب پلاگین و بازی را در کمتر از دو دقیقه بدون هیچ ابزاری ارائه می دهد. گزینه‌های ذخیره‌سازی اضافی سیگیت برای کنسول‌های پلی‌استیشن، که به وسیله USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) با سرعت بالا متصل و تغذیه می‌شوند، نیازی به سیم برق جداگانه ندارند و به گیمرها امکان می‌دهند به راحتی از هر کجا و هر کجا بازی کنند. این درایو همچنین امکان اجرای بازی های PS4 را به طور مستقیم از درایو ارائه می دهد.

مناظر افسانه‌ای و خدایان و هیولاهای ترسناک اسکاندیناوی در انتظار کاوش کریتوس و آترئوس در 9 قلمرو در خدای جنگ راگناروک که در نوامبر امسال می‌آیند، بودند. دنباله عنوان تحسین شده God of War پلی استیشن مطمئناً تخیل و هیجان گیمرها را به خود جلب می کند، و این الهام بخش سیگیت برای انتشار نسخه ویژه درایو هارد دیسک خارجی (HDD) Game Drive با یک درایو منحصر به فرد است. بازی آثار هنری با الهام از بازی