سیگیت از هارد دیسک های قابل حمل FireCuda جدید الهام گرفته از جنگ ستارگان رونمایی کرد

اکنون طرفداران جنگ ستارگان راه دیگری برای احساس قدرت Force با سه هارد دیسک کلکسیونی سیگیت (HDD) دارند که از قهرمانان و شروران کهکشان جنگ ستارگان الهام گرفته شده است. با حضور لوک اسکای واکر، دارث ویدر و هان سولو، جدیدترین موارد افزوده شده به مجموعه دستگاه‌های ذخیره‌سازی نسخه ویژه دارای مجوز، سرعت، ظرفیت و ظاهری خیره‌کننده را به ایستگاه‌های جنگی مجموعه‌داران جنگ ستارگان و علاقه‌مندان به فناوری می‌آورند.

دیسک‌های جمع‌آوری جدید امروز با قیمت 109.99 دلار (2 ترابایت) در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر، این صفحه را ببینید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

هارد دیسک های اکسترنال FireCuda با نسخه ویژه شخصیت های معروف را با سه زیبایی شناسی منحصر به فرد به تصویر می کشند: شجاعت لوک اسکای واکر، قدرت خام دارث ویدر، و اعتماد به نفس قاچاقچی مورد علاقه کهکشان، هان سولو. دیسک‌ها دارای نورپردازی LED RGB قابل تنظیم هستند و هر طرح دارای یک نور شخصیت سفارشی پیش‌فرض است: آبی قدرتمند برای لوک اسکای واکر، قرمز خشمگین برای دارث ویدر و درخشش سفید یادآور هزاره فالکون برای هان سولو. . با گزینه‌های نورپردازی داخلی و قابل تنظیم، هر سه دیسک به علاقه‌مندان و گیمرهای جنگ ستارگان اجازه می‌دهند تا قدرت‌های Force را در خانه بیدار کنند.

هارد دیسک های اکسترنال FireCuda با ظرفیت 2 ترابایت با رایانه های شخصی، مک، پلی استیشن و ایکس باکس کار می کند تا علاقه مندان به فناوری بتوانند بدون توجه به عملکرد سیستم، مجموعه ای از رسانه ها، فایل ها و بازی ها را جمع آوری و ذخیره کنند. درایوهای سبک وزن که با اتصال USB 3.2 Gen 1 برای سازگاری جهانی و سرعت انتقال سریع، و مجهز به گذرگاه USB طراحی شده‌اند، برای طرفداران جنگ ستارگان که به دنبال فضای ذخیره‌سازی فوق‌العاده در حال حرکت هستند، عالی هستند. درایوهای نسخه ویژه شامل یک سال گارانتی محدود سیگیت و یک سال خدمات بازیابی اطلاعات Rescue هستند تا به کاربران هنگام شروع ماجراجویی آرامش خاطر داشته باشند.