سیلیکون موشن نتایج دوره منتهی به 31 مارس 2023 را اعلام کرد

هزینه های معامله M&A شامل هزینه های حقوقی، مشاوره مالی و سایر هزینه های مربوط به معامله است.

زیان (سود) تسعیر ارز عبارت است از سود و/یا زیان ناشی از تبدیل دارایی‌ها و بدهی‌های جاری بدون دلار آمریکا، و همچنین برخی دیگر از اقلام ترازنامه که ناشی از افزایش یا کاهش ارزش ارزهای غیر از دلار آمریکا است. دلار در برابر آمریکا $. ما از ابزارهای مالی برای مدیریت تأثیر تغییرات نرخ ارز بر عملیات خود استفاده نمی کنیم و از آنجایی که عملیات ما در معرض نوسانات نرخ ارز است، بنابراین سود و زیان ارز را هنگام ارائه اقدامات مالی غیر GAAP حذف می کنیم.

برای سه ماهه اول سال 2023، درآمد خالص (غیر GAAP) به 11.2 میلیون دلار یا 0.33 دلار به ازای هر ADS رقیق شده (غیر GAAP) از درآمد خالص (غیر GAAP) 41. 1 میلیون دلار یا 1.22 دلار به ازای هر ADS رقیق شده کاهش یافت. غیر GAAP). GAAP)، در سه ماهه چهارم سال 2022.

گزارش فعالیت
والاس کو، رئیس و مدیرعامل سیلیکون موشن، گفت:

“علیرغم محیط عملیاتی چالش برانگیز امروزی، ما سخت با مشتریان و شرکای تولیدی خود کار می کنیم تا به ارائه راه حل های مقرون به صرفه، با کارایی بالا و متمایز ادامه دهیم که به ما امکان می دهد رهبری خود را در بازار ذخیره سازی کنترلرها حفظ کنیم. ما مطمئن هستیم. از آنجایی که ما مشتریان مناسبی داریم، یک طراحی مستحکم در حال شتاب گرفتن است و اقدامات لازم را برای تضمین رشد بلندمدت درآمد و سودآوری ما انجام می‌دهد.”

در طول سه ماهه اول سال 2023، ما 13.6 میلیون دلار هزینه سرمایه ای متحمل شدیم که شامل 7.2 میلیون دلار برای خرید معمول تجهیزات آزمایش، نرم افزار، ابزار طراحی و سخت افزار، سایر موارد، و 6.4 میلیون دلار برای ساخت ساختمان ها در Hsinchu بود.

زیان ناشی از حل و فصل دعوا مربوط به هزینه ای است که در ارتباط با حل و فصل یک دعوا شناسایی می شود.

ما فعالانه در حال برداشتن گام‌هایی برای اندازه‌گیری مناسب کسب‌وکار و محافظت از سودآوری خود هستیم. همچنین در تلاش هستیم تا هزینه‌های تولید خود را کاهش دهیم تا حاشیه‌های ناخالص خود را در کوتاه مدت بهبود بخشیم. مربوط به هزینه های غرامت، بزرگترین مورد از هزینه های عملیاتی ما، و همچنین خروج برخی از خطوط تولید غیرمنفعت غیراصولی و حذف پروژه های تحقیق و توسعه خاص و هزینه های مرتبط است. در مجموع، ما معتقدیم که اقدامات درستی را انجام می دهیم سودآوری کلی خود را در طول سال 2023 بهبود بخشید.”

شرکت فناوری حرکت سیلیکون (NasdaqGS: SIMO) (“سیلیکون موشن”، “شرکت” یا “ما”) امروز نتایج مالی خود را برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2023 اعلام کرد. برای سه ماهه اول سال 2023، تجارت خالص (GAAP) ) به طور متوالی به 124.1 میلیون دلار کاهش یافت، از 200.8 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2022. درآمد خالص (GAAP) به 10.2 میلیون دلار یا 0.30 دلار به ازای هر سهم رقیق شده بایگانی (“ADS”) ایالات متحده (GAAP) از درآمد خالص (GAAP) کاهش یافت. 23.5 میلیون دلار یا 0.71 دلار به ازای هر ADS رقیق شده (GAAP)، در سه ماهه چهارم سال 2022.

اقدامات مالی غیر GAAP ما برای افزایش درک کلی کاربر از عملکرد مالی فعلی و چشم‌اندازهای آینده ارائه شده است. به طور خاص، ما معتقدیم که نتایج غیر GAAP اطلاعات مفیدی را هم برای مدیریت و هم برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، زیرا این نتایج غیر GAAP هزینه‌ها، سودها و زیان‌های خاصی را که به اعتقاد ما نشان‌دهنده نتایج عملیاتی کلیدی ما نیستند و به دلیل سازگاری با مالی، حذف می‌کنند. مدل ها. و برآوردهای منتشر شده توسط تحلیلگران متعددی که شرکت را دنبال می کنند. ما از معیارهای غیر GAAP برای ارزیابی عملکرد عملیاتی کسب و کار خود، به منظور مقایسه با پیش بینی های خود و مقایسه عملکرد خارجی خود با عملکرد رقبای خود استفاده می کنیم. علاوه بر این، هنگام ارزیابی خریدهای بالقوه، مواردی که در زیر توضیح داده شده است را از بررسی عملکرد و ارزیابی هدف حذف می کنیم. از آنجایی که این معیارها را مفید می‌دانیم، معتقدیم سرمایه‌گذاران ما علاوه بر دیدن نتایج GAAP، از دیدن نتایج از دیدگاه مدیریت نیز سود می‌برند. ما معتقدیم که این اقدامات غیر GAAP، زمانی که همراه با صورت‌های مالی GAAP شرکت خوانده می‌شوند، اطلاعات مفیدی را با ارائه موارد زیر در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند:

  • توانایی مقایسه دوره به دوره معنی دارتر از نتایج عملیاتی جاری شرکت؛
  • توانایی شناسایی بهتر روندها در مشاغل زیربنایی شرکت و انجام تجزیه و تحلیل روند مرتبط؛
  • درک بهتر از نحوه برنامه ریزی و اندازه گیری مدیریت کسب و کار اساسی شرکت؛ و
  • روشی ساده تر برای مقایسه نتایج عملیاتی شرکت با مدل های مالی تحلیلگران و نتایج عملیاتی رقبای ما که نتایج GAAP خود را با معیارهای مالی غیر GAAP تکمیل می کنند.

در زیر توضیحاتی درباره هر یک از تعدیل‌هایی که در اقدامات غیر GAAP خود وارد می‌کنیم، و همچنین دلایل حذف هر یک از این موارد منفرد از تطبیق ما با این اقدامات مالی غیر GAAP آورده شده است:

این معامله مشمول هیچ شرایط مالی نیست، اما در انتظار برآورده شدن شرایط بسته شدن مرسوم است، از جمله مجوزهای ضد انحصار از اداره دولتی تنظیم بازار چین (“SAMR”). MaxLinear و Silicon Motion نمی توانند با قطعیت پیش بینی کنند که بررسی SAMR چقدر طول می کشد، اما انتظار می رود تصمیم نهایی SAMR در سه ماهه دوم یا سوم سال 2023 یا احتمالاً بعد از آن اتخاذ شود. در 27 ژوئن 2022، دوره انتظار تحت قانون اصلاحات ضدانحصار هارت-اسکات-رودینو در سال 1976، با اصلاح (“قانون HSR”)، در رابطه با معامله منقضی شد. اگر معامله تا 27 ژوئن 2023 بسته نشود، طرفین باید طبق قانون HSR دوباره ثبت نام کنند.

بحث در مورد اقدامات مالی غیر GAAP
برای تکمیل نتایج مالی منتخب حسابرسی نشده شرکت که مطابق با اصول حسابداری عمومی پذیرفته شده ایالات متحده (“GAAP”) محاسبه شده است، شرکت برخی از اقدامات مالی غیر GAAP را افشا می کند که غرامت مبتنی بر سهام و سایر موارد، از جمله سود ناخالص (غیر GAAP) را حذف می کند. ، هزینه های عملیاتی (غیر GAAP)، درآمد عملیاتی (غیر GAAP)، درآمد خالص (غیر GAAP) و درآمد به ازای هر ADS رقیق شده (غیر GAAP). این معیارهای غیر GAAP مطابق یا جایگزینی برای GAAP نیستند و ممکن است با معیارهای غیر GAAP مورد استفاده سایر شرکت ها متفاوت باشند. ما معتقدیم که این اقدامات غیر GAAP دارای محدودیت‌هایی هستند، زیرا آنها مبالغ کامل مرتبط با نتایج عملیات شرکت را که مطابق با GAAP تعیین شده است منعکس نمی‌کنند و این اقدامات فقط باید برای ارزیابی نتایج عملیات شرکت در ارتباط استفاده شوند. با اقدامات GAAP مربوطه. ارائه این اطلاعات اضافی در نظر گرفته نشده است که به صورت جداگانه یا به عنوان جایگزینی برای مستقیم ترین معیار GAAP قابل مقایسه در نظر گرفته شود. ما محدودیت های اقدامات مالی غیر GAAP خود را با تکیه بر نتایج GAAP جبران می کنیم تا تصویر کاملی از عملکرد خود بدست آوریم.

هزینه‌های تجدید ساختار مربوط به بازسازی خطوط تولید ما که عملکرد ضعیفی دارند، عمدتاً NAND flash، کاهش ارزش‌گذاری موجودی DRAM و SSD و هزینه‌های پایان کار است.

هزینه غرامت مبتنی بر سهام شامل هزینه‌های غیرنقدی مربوط به ارزش منصفانه واحدهای سهام محدود اعطایی به کارکنان است. شرکت معتقد است که حذف این هزینه‌های غیرنقدی به دلیل روش‌های ارزیابی متفاوت، مفروضات ذهنی و انواع انواع اسناد، امکان مقایسه دقیق‌تر نتایج عملیاتی ما با همتایان خود را فراهم می‌کند. علاوه بر این، شرکت معتقد است که درک تأثیر خاص غرامت مبتنی بر سهام بر نتایج عملیات آن برای سرمایه گذاران مفید است.

“شرایط بازار در حال حاضر بسیار چالش برانگیز است، دیدگاهی که همه تولیدکنندگان فلش NAND ما و سایر مشتریان کلیدی ما به اشتراک می گذارند. بازارهای پایانی رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند ضعیف باقی مانده اند و بسیاری از فروشندگان این محصولات بر کاهش موجودی، از جمله SSD های مشتری و eMMC/UFS یکپارچه تمرکز کرده اند. دستگاه‌های ذخیره‌سازی، که تأثیر منفی بر فروش ما داشتند. با وجود این، ما تشویق می‌شویم که برخی از الگوهای سفارش مشتری را در سه ماهه دوم بهبود ببخشیم، و همراه با حرکت قوی طراحی ما، ما خوش‌بین هستیم که این امر می‌تواند منجر به بازگشت قوی‌تر بازار شود. تا پایان سال 2023.”

زیان نگهداری (سود) تحقق نیافته سرمایه گذاری، تفاوت بین ارزش بازار و هزینه سرمایه گذاری های بلندمدت است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به روز رسانی خرید
در 5 مه 2022، Silicon Motion موافقت کرد که توسط MaxLinear, Inc. (“MaxLinear”) به همراه (الف) دارندگان سهام عادی Silicon Motion با ارزش اسمی 0.01 دلار (هر کدام، یک “سهم”) خریداری شود. برای دریافت 23.385 دلار به صورت نقد و 0.097 سهام عادی، با ارزش اسمی 0.0001 دلار، MaxLinear («سهم مشترک حداکثر خطی») برای هر سهمی که دارند (به استثنای برخی از سهام عادی استثنا شده)، و (ب) دارندگان ADS 93.54 دلار به صورت نقد دریافت خواهند کرد. و 0.388 سهم از سهام مشترک MaxLinear برای هر تبلیغی که در اختیار دارند (به غیر از ADSهایی که معرف برخی از سهام مشترک مستثنی شده هستند)، در هر رویداد، با پول نقد به جای هر سهام عادی MaxLinear کسری همانطور که در توافقنامه ادغام (مجموعاً “معامله” ذکر شده است. “). در 31 آگوست 2022، سهامداران در مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران سیلیکون موشن این معامله را تصویب کردند.