سونی کنترلر موبایل Backbone One – PlayStation edition را معرفی کرد

Backbone One – PlayStation Edition در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند و بریتانیا در دسترس خواهد بود. United در زمان راه اندازی، و کشورهای بیشتری نیز به دنبال آن هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Backbone One بازی ضروری برای پلی استیشن در آیفون است. اگر به اینترنت پرسرعت و کنسول PS5 یا PS4 دسترسی دارید، یک آیفون را به Backbone One وصل کنید و فوراً بازی های PS5 و PS4 خود را با قدرت برنامه PS Remote Play، چه در فضای باز و چه در هر جای دیگر خانه، شروع کنید. .

Backbone One همچنین با بازی‌های App Store و سایر سرویس‌های پخش بازی پشتیبانی از کنترلر، از جمله Genshin Impact، Fantasian، Call of Duty: Mobile و غیره عالی کار می‌کند. بازیکنان می توانند برنامه Backbone را برای تجربه شخصی پلی استیشن دانلود کنند. در داخل برنامه، ادغام‌های مختلف پلی‌استیشن، مانند حروف‌های سفارشی که اشکال نمادین پلی‌استیشن را نشان می‌دهند و توانایی مرور صدها عنوان بازی را می‌بینید.

ویدئو

ظاهر و احساس Backbone One – PlayStation Edition توسط تیم طراحی ما در ارتباط با ذهن های درخشان پلی استیشن ایجاد شده است. رنگ‌های براق، مواد و پرداخت‌ها همگی از طراحی کنترلر بی‌سیم DualSense کنسول PS5 الهام گرفته شده‌اند، تا دکمه‌های شفاف چهره و ظاهر شناور بصری متمایز آن. با سایر محصولات موجود در سری PS5، مانند هدست Pulse 3D که می‌توانید مستقیماً به Backbone One – PlayStation Edition متصل شوید، احساس راحتی می‌کنید.

در دسترس بودن