سونی، ایکس باکس و نینتندو در نمایشگاه بازی E3 2023 شرکت نخواهند کرد

در حالی که ما بخش زیادی از سال 2022 را صرف تنظیم دقیق نحوه شکل گیری E3 2023 کردیم، با بازخوردی که درخواست کردیم، تا اوایل این ماه حتی یک قرارداد را برای یک غرفه‌دار نفرستادیم. ما علاقه و تعهدات شفاهی زیادی از بسیاری از بزرگترین شرکت‌های این صنعت دریافت کرده‌ایم، و وقتی آماده معرفی غرفه‌داران هستیم، مطمئن هستیم که این مجموعه‌ای خواهد بود که سفر به لس‌آنجلس ارزش آن را داشته باشد. صنعت و مصرف کنندگان



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این فرآیند به دلیل تعداد زیادی از ذینفعانی که ورودی ارائه کردند زمان بر بود، اگرچه ما قدردانی می کنیم که می توانستیم برای سوالاتی که هنوز در حال نهایی کردن پاسخ ها بودیم شفاف تر عمل کنیم. ما همچنان به کار خستگی ناپذیر برای ایجاد نمایشی که صنعت بازی جهانی را گرد هم می آورد، ادامه می دهیم. ما معتقدیم که قالب جدیدی برای رویداد ایجاد کرده ایم که نیازهای صنعت و طرفداران آن را برآورده می کند و متعهد به ساخت و توسعه آن در این رویداد هستیم. سال های آینده

طبق گزارش IGN، اولین نمایش حضوری فیزیکی E3 2023 در چهار سال گذشته بزرگترین نام‌های بازی را شامل نمی‌شود: سونی، ایکس‌باکس و نینتندو. از لحاظ تاریخی، نمایش‌های بازی مانند E3 منبع اصلی اخبار و ماشین‌های موفقی بوده‌اند که به ناشران بازی اجازه می‌دهد آخرین کار و مشارکت خود را با سایر شرکت‌ها/برندها به نمایش بگذارند. با این حال، همانطور که منابع IGN اشاره می کنند، E3 امسال فاقد حضور بزرگ ترین نام های صنعت مانند سونی، ایکس باکس و نینتندو خواهد بود. با اولین رویداد فیزیکی E3 در چهار سال گذشته، منطقی است که شرکت‌ها مشتاقانه منتظر شرکت و نمایش کارهای آتی خود برای ایجاد علاقه هستند. اما سازندگان بزرگ کنسول این کار را نمی کنند. این بدان معناست که نمایش نهایی E3 کمی متفاوت خواهد بود و بقیه صنعت بازی باید خود را وفق دهند. IGN با نمایندگان سونی، ایکس‌باکس، نینتندو و انجمن نرم‌افزار سرگرمی (ESA) تماس گرفته است، اما در زمان نگارش هیچ پاسخی دریافت نشده است. ReedPop، شرکت مادر E3، بیانیه‌ای منتشر کرد که نشان می‌دهد تغییراتی در قالب E3 ایجاد شده است، که ما هنوز در ماه ژوئن پس از شروع رویداد لس آنجلس، آن را ندیده‌ایم. می توانید بیانیه IGN را در زیر بخوانید.

ReedPop برای IGNE3 چنین رویداد مهمی برای صنعت بازی است و سپردن یک سنگ محک فرهنگی مهم مسئولیتی نیست که ReedPop آن را ساده بداند. از زمانی که ReedPop شش ماه پیش قرارداد اجرایی E3 را پذیرفت، ما سخت‌کوش با اعضای ESA بر اساس بازخورد آنها کار کرده‌ایم تا نوع جدیدی از E3 را ایجاد کنیم که اهداف و نیازهای آنها را برآورده کند.