سوئیچ را روی Industrial Factory Sim، FOUNDRY قرار دهید

FOUNDRY به بازیکنان اجازه می دهد تا بازی را با سرعتی که می خواهند تجربه کنند. ساعت ها را صرف تعمیر قطعات و برنامه ریزی توسعه های جدید کنید. FOUNDRY همچنین دارای یک حالت چند نفره چند نفره است که به بازیکنان اجازه می دهد در یک کارخانه با هم همکاری کنند یا فقط با کمک به تحقیقات کمک کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران برای شروع ساختن آماده اید؟ منتظر نسخه نمایشی FOUNDRY باشید که در جریان Steam Next Fest از 3 تا 10 اکتبر در دسترس است. اکنون می توان این بازی را در لیست علاقه مندی ها قرار داد و سازندگان احتمالی می توانند برای اخبار و به روز رسانی های بیشتر به بازی های Discord یا Twitter مراجعه کنند. برای درخواست کلید، لطفاً فرم را در اینجا تکمیل کنید.

پس از 5 سال توسعه، MEDER Dynamics بسیار هیجان زده است که شبیه سازی ساختمان کارخانه خود را اعلام می کند، FOUNDRY اولین حضور Steam خود را در Next Fest از 3 تا 10 اکتبر خواهد داشت! FOUNDRY که قبلاً در Itch.io موفق شده بود، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا خلاقیت خود را به عنوان سازنده و حل‌کننده مشکل در دنیای voxel به‌صورت رویه‌ای ایجاد کنند. به تنهایی یا با دوستان در حالت چندنفره تعاونی، که در نسخه نمایشی در طول جشنواره Steam Next Fest موجود است، بازی کنید.

ویژگی های اصلی:

  • ساختمان پایه کارخانه: قرار دادن و ساخت پایه ها، ساختمان ها، ماشین آلات، و سازه های مختلف دیگر برای ساخت یک کارخانه فعال
  • چند نفره: FOUNDRY را می توان در چند نفره تعاونی بازی کرد و اگرچه محدودیتی برای بازیکن وجود ندارد، بسته به محتوای فعلی ما 2 تا 4 بازیکن را توصیه می کنیم.
  • First Person 3D: با قابلیت پرش و دوی سرعت، دنیای سه بعدی را به صورت اول شخص طی کنید.
  • موضوع علمی تخیلی تلطیف شده: دنیای علمی تخیلی تلطیف شده و آینده نگر را با زیست بوم های مختلف مانند جنگل ها، جنگل ها، بیابان ها و کوه ها کاوش کنید.
  • دنیای رویه‌ای Voxel: هر بازی جدید دنیای کاملاً جدیدی را ایجاد می‌کند. زمین، پوشش گیاهی، قرارگیری بیوم و هر چیز دیگری به صورت رویه ای تولید می شوند
  • تحقیق و پیشرفت: در همان ابتدا، تنها چند ماشین و ساختمان در دسترس است. این بازی با استفاده از تحقیقات برای باز کردن قفل فناوری های پیشرفته، پیچیدگی و محتوا را به دست می آورد.
  • اتوماسیون و مدیریت لجستیک: اتوماسیون برای ساده کردن وظایف پیچیده تولید برای برآورده کردن تقاضای اقلام کلیدی است. ماشین ها را می توان با تسمه نقاله ای که اقلام را حمل می کند به هم وصل کرد. جدیدترین بازی لوله ها و ماشین آلات فرآوری شیمیایی را برای خودکارسازی تصفیه مایعات و گازها معرفی می کند.
  • Crafting: این بازی ده‌ها آیتم و دستور پخت از سنگ معدن و اجزای میانی مانند قطعات ماشین‌آلات تا موارد پیشرفته مانند برد مدار یا سلول‌های برق را ارائه می‌دهد.

FOUNDRY با الهام از Factorio و Minecraft یک شبیه‌سازی کارخانه اول شخص منحصر به فرد است که در آن بازیکنان در دنیای بی‌نهایتی که توسط وکسل تولید می‌شود، می‌سازند، استخراج می‌کنند، تحقیق می‌کنند و رشد می‌کنند. پس از فرود در یکی از بیوم‌های متعدد، بازیکنان شروع به جمع‌آوری منابع مختلف برای ساخت ماشین‌ها و اقلام صنایع دستی می‌کنند. کلید پیشرفت در FOUNDRY خودکار کردن همه چیز است که با ساخت ماشین آلات مانند ریخته گری و مونتاژکننده شروع می شود که کالا تولید می کنند. برای سرعت بخشیدن به پیشرفت و افزایش تولید، پهپادهای استخراج، تسمه نقاله، لوله ها و موارد دیگر را راه اندازی کنید!

برای رونق کارخانه، بازیکنان باید راه‌های خلاقانه‌ای بیابند تا کارها را به خوبی پیش ببرند. یک منبع تغذیه پایدار برای راه‌اندازی ماشین‌ها مورد نیاز است، بنابراین بهره‌وری انرژی ضروری است. برنامه ریزی لجستیکی دقیق ضروری است تا اطمینان حاصل شود که همه چیز متصل است و در اوج عملکرد اجرا می شود. یک اتصال شل می تواند یک واکنش زنجیره ای از هرج و مرج ایجاد کند! در دنیای وکسل FOUNDRY، همه چیز از اشیاء گرفته تا زمین قابل تجزیه است، بنابراین بازیکنان می توانند کارخانه های خود را هر کجا که می خواهند گسترش دهند. کارخانه ای بسازید که اطراف آن را درختان عجیب و غریب احاطه کرده اند یا در اعماق غاری زیرزمینی پنهان شده اند.