سنهایزر میکروفون کندانسور کاردیوئیدی پروفایل USB جدید را راه اندازی کرد

Sennheiser میکروفون USB Profile را راه اندازی کرده است، یک میکروفون خازنی کاردیوئیدی که راه حلی ساده و زیبا برای پخش و پخش پادکست ارائه می دهد. این صدای حرفه ای را با دسترسی مستقیم به همه عملکردها ترکیب می کند و به پخش کننده ها، پادکست ها و گیمرها اجازه می دهد تا به طور کامل روی محتوای خود تمرکز کنند. میکروفون آدرس جانبی به عنوان یک نسخه رومیزی (129 دلار، MSRP) و به عنوان مجموعه پخش پروفایل با بازوی بوم 3 نقطه ای خود قفل (199 دلار، MSRP) موجود است. هر دو مدل از امروز ارسال می شوند.

داده های تکنیکی

  • نوع میکروفون: میکروفن خازنی پیش پلاریزه
  • جهت: کاردیوئید
  • منبع تغذیه: از طریق USB-C (MacOS/iPadOS/Windows/Android)
  • منبع تغذیه: حداکثر 5 ولت 200 میلی آمپر
  • قابلیت همکاری سیستم عامل: ویندوز 10.0 یا بالاتر. macOS 10.15 یا بالاتر؛ Android 9.0 یا بالاتر، iPad OS 14 یا بالاتر (سازگار با دستگاه‌های Apple دارای USB-C)
  • طول کابل: پروفیل: 1.2 متر، مجموعه جریان پروفیل: 3 متر
  • محدوده فرکانس: 20 تا 20000 هرتز
  • سرعت نمونه برداری: 44.1 کیلوهرتز، 48 کیلوهرتز
  • وضوح نمونه برداری: 16 بیت، 24 بیت
  • حداکثر SPL: 125dB SPL حداقل. افزایش، حداکثر 85 دسی بل SPL بدست آوردن
  • حساسیت در حداکثر بهره: -10dBFS در 80dB SPL
  • حساسیت در دقیقه بهره: -50dBFS در 80dB SPL
  • اتصالات: USB Type-C (USB 2.0 Full Speed)؛ 3.5 میلی متر TRS برای نظارت بر هدفون
  • خروجی هدفون: محدوده فرکانس 20 – 18500 هرتز، 16 اهم دقیقه. امپدانس خروجی



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در قسمت جلویی، میکروفون USB Profile دارای یک دکمه لمسی نرم و بی صدا، کنترل صدای میکروفون، کنترل ترکیب برای تنظیم تعادل بین صدا و رایانه/تبلت صوتی شما، و همچنین کنترل صدا برای نظارت بر هدفون است. هدفون یا هدفون را می توان از طریق یک سوکت 3.5 میلی متری در پشت میکروفون USB Profile متصل کرد.

Stegemerten نتیجه‌گیری می‌کند: «برای تکمیل همه چیز، Profile از فلز ساخته شده است، بنابراین یک همراه صوتی قوی در هر کجا خواهد بود – چه تازه کار را شروع کرده‌اید یا یک حرفه‌ای باتجربه باشید که به دنبال ساده‌سازی تنظیمات خود هستید.

پروفیل را می توان برای موقعیت بهینه کج کرد، مهر و موم خود قفل کننده باعث می شود میکروفون در موقعیت خود بماند. کانکتورهای 3/8 اینچی و 5/8 اینچی در پایین به میکروفون اجازه می‌دهند تا با پایه‌های میز شخص ثالث استفاده شود. کاربرانی که به دنبال موقعیت‌های پیچیده‌تر هستند، باید مجموعه جریانی نمایه را انتخاب کنند، که با بازوی بوم 3 نقطه‌ای خود قفل می‌شود. با طراحی شیک و مدرن خود، از جمله مدیریت کابل یکپارچه، بازوی بوم برای همه برنامه‌های روی دوربین ایده‌آل است.

در قلب میکروفون USB Profile یک کپسول خازنی Sennheiser، KE 10 قرار دارد که برنده جایزه شده است. الگوی قطبی کاردیوئید آن تضعیف صدایی را که از پشت سر می‌آید، تضمین می‌کند که صدای پخش‌کننده واضح است.

اولویت کیفیت صدا و سهولت استفاده

هنگام طراحی نمایه، مدیران محصول بنی فرانکه و دنیس استگمرتن نیز بر سهولت استفاده تمرکز کردند. زمانی که پادکست خود را ضبط می کنید یا پخش زنده انجام می دهید، از قبل باید نگران محتوا، شاید نحوه برخورد با اتاق، تنظیمات دوربین، تعامل با مخاطبان خود باشید – آخرین چیزی که در این شرایط به آن نیاز دارید این است که فرانکه می‌گوید، یک تنظیم صوتی پیچیده است. بنابراین ما سعی کردیم فناوری ایجاد کنیم که از فرآیند خلاقانه شما منحرف شود.»

Stegemerten ادامه می دهد: “طراحی ساده و موثر است و شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. نمایه به سادگی به پورت USB-C رایانه یا رایانه لوحی شما وصل می شود – دستگاه شما به طور خودکار میکروفون را تشخیص می دهد و برای ضبط صدای شما آماده خواهد بود. هیچ رابط یا نرم افزاری مورد نیاز نیست، هیچ پنجره اضافی برای باز نگه داشتن شما برای کنترل تنظیمات میکروفون وجود ندارد. یک لمس بصری کنترل درست روی میکروفون – این تنها چیزی است که نیاز دارید.

حلقه های LED روی نمایه به راحتی وضعیت عملکرد را نشان می دهند. هنگامی که حلقه LED اطراف کنترل بهره سبز شد، میکروفون آماده کار است. وقتی همان حلقه نور هر چند وقت یکبار یا همیشه زرد می شود، میکروفون در حال قطع شدن است و باید صدای میکروفون را کم کنید. هنگامی که میکروفون خاموش شد، نور اطراف دکمه بی صدا به صدا در می آید و کنترل افزایش به رنگ قرمز روشن می شود.

قرار دادن میکروفون آسان
فرانکه توضیح می دهد: “در خارج از جعبه، نمایه صدای طبیعی و گرمی را ارائه می دهد که بر بدن و حضور صدای شما تأکید می کند. جالب اینجاست که شما حتی می توانید این تفاوت را در پلتفرم هایی که صدا را فشرده می کنند بشنوید.” “داشتن یک کپسول خوب برای این امر ضروری است – اما قرار دادن میکروفون به درستی به همان اندازه مهم است. باید در فاصله 15 سانتی متری (6 اینچ) دهان یا منبع صدا قرار گیرد تا از شفافیت و گرما اطمینان حاصل شود.”