سلول های مرده از مرز 10 میلیون واحد فروخته شده عبور کرد

با جوایز متعدد پس از عرضه در سال 2018، از جمله بهترین بازی مستقل در جوایز جوی استیک طلایی 2018، بهترین بازی اکشن در جوایز گیم 2018 و بهترین بازی مستقل در جوایز گیم نیویورک 2018، Dead Cells به رشد خود ادامه داده است. محتوای معنی دار، بازیکنان بیشتر و بیشتری را به سرگرمی چالش برانگیز و فریبنده اکتشاف سیاه چال در طول مسیر جذب می کند.

توسعه دهندگان بازی موفق Dead Cells – Evil Empire و Motion Twin – امروز اعلام کردند که این بازی طی شش سال پس از عرضه اولیه دسترسی اولیه خود در Steam در سال 2017، بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است. عرضه نسخه پشت سر هم 1.0 بر روی رایانه شخصی و کنسول‌ها در سال 2018، 34 به‌روزرسانی رایگان و عرضه‌های بعدی بر روی تلفن همراه، همگی به تضمین موفقیت طولانی‌مدت در تمام مناطق بزرگ جهانی کمک کردند، و این بازی را به منطقه‌ای هدایت کرد که به ندرت فروش یک عنوان مستقل را داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار سلول های مرده حتما دنبال کنید @motiontwin در توییتر.





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

لیست باورنکردنی به‌روزرسانی‌های رایگان Dead Cells شامل محتوای عظیمی است که راه‌های جدیدی را برای طرفداران برای بازی کردن بازی، سلاح‌ها و آیتم‌های فراوان و پیشرفت‌ها، سطوح اضافی، انبوهی از دشمنان و رویدادهای متقاطع بزرگ با شخصیت‌های محبوب دیگر ارائه کرده است. شخصیت ها بازی های مستقل مانند Hotline Miami، Shovel Knight و غیره. چهار DLC پولی Dead Cells – از جمله DLC پیشگامانه Return to Castlevania که همکاری بی‌سابقه‌ای با کونامی داشت – نیز به توسعه عنوان ادامه دادند.

پس از موفقیت Dead Cells: Return to Castlevania، Evil Empire راه پیش روی عنوان را به طور کلی کشف کرد. این استودیو با سال‌ها به‌روزرسانی و توسعه موفقیت‌آمیز پس از در اختیار گرفتن عملیات زنده از Dead Cells در سال 2019، در حال تلاش با روش‌های آزمایش شده و واقعی خود است، ایده‌هایی را برای به‌روزرسانی‌های آینده و راه‌های جدیدی را برای طرفداران آزمایش می‌کند تا از یکی از موارد مورد علاقه خود لذت ببرند. سرکش ها