سری جدید سامسونگ گلکسی S23: طراحی شده برای یک تجربه برتر امروز و فراتر از آن

TM Roh، رئیس و رئیس Mobile eXperience Business در Samsung Electronics می‌گوید: «ارزش فناوری تأثیرگذار نه تنها با آنچه امروز مردم را توانمند می‌کند، بلکه با نحوه کمک به فردایی بهتر سنجیده می‌شود». “کل سری گلکسی S23 استاندارد جدیدی برای تجربه‌های گوشی‌های هوشمند ممتاز است که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. ما در حال انجام ماموریت هستیم تا با ترکیب نوآوری قدرتمند و طولانی‌مدت با دوام، عملکرد پیشرفته را بازتعریف کنیم.”

دوربین گلکسی سامسونگ با مگاپیکسل بیشتر و کنترل های خلاقانه گسترده، از روز تا شب

Galaxy S23 Ultra ثبت محتوای خارق العاده را برای همه سطوح عکاس آسان تر می کند. پیشرفته‌ترین سیستم دوربین سامسونگ گلکسی را ارائه می‌کند که تقریباً برای هر شرایط نوری مناسب است و برای ارائه جزئیات باورنکردنی طراحی شده است. قابلیت‌های Nightography پیشرفته، روشی را تغییر می‌دهد که سری Galaxy S عکس‌ها و ویدیوها را در طیف وسیعی از شرایط محیطی بهینه می‌کند. فیلمبرداری از یک آهنگ مورد علاقه در یک کنسرت، گرفتن سلفی در آکواریوم، یا گرفتن عکس دسته جمعی از دوستان در هنگام شام: کاربران می توانند تصاویر و ویدیوهای واضح تری دریافت کنند. نور کم با تصویر جدیدی که توسط الگوریتم پردازش سیگنال هوش مصنوعی (ISP) طراحی شده است تصحیح می شود. که جزئیات شی و تن رنگ را بهبود می بخشد.

برای کاربرانی که به دنبال افزایش عمر دستگاه خود هستند، تجربه ممتاز سری Galaxy S23 را می توان در طول سال ها با چهار نسل ارتقاء سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی نرم افزار حفظ کرد. برای افزایش طول عمر آن، کاربران همچنین می توانند از برنامه هایی مانند Samsung Care+، کمک آسیب تصادفی، تعمیرات و موارد دیگر بهره ببرند.

آزادی و انعطاف بیشتر برای سبک زندگی مرتبط
در قلب تجربه برتر سری گلکسی اس سامسونگ، نوآوری سازش ناپذیر Samsung Galaxy Ultra است. اما قدرت و قابلیت‌های خلاقانه سامسونگ گلکسی اولترا به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود. با Galaxy Book3 Ultra و Galaxy Tab S8 Ultra کاملاً جدید، کاربران اکنون می‌توانند از اکوسیستم گلکسی سامسونگ لذت ببرند.

سری S جدید اولین نمونه ای است که از شیشه گوریلا گلس Victus 2 بهره می برد که دوام را برای استفاده طولانی مدت فراهم می کند و با میانگین 22 درصد محتوای بازیافتی قبل از مصرف ساخته شده است. علاوه بر این، هر گوشی هوشمند Galaxy S23 در یک جعبه بسته بندی بازطراحی شده عرضه می شود که از کاغذ ساخته شده با 100٪ کاغذ بازیافتی استفاده می کند.

در دسترس بودن
سری Galaxy S23 در چهار رنگ مات الهام گرفته از طبیعت عرضه می شود: مشکی فانتوم، کرم، سبز و اسطوخودوس.
از 17 فوریه 2023، Galaxy S23 Ultra، Galaxy S23+ و Galaxy S23 به طور گسترده در اپراتورها و خرده فروشان و در Samsung.com در دسترس خواهند بود.

عملکرد ممتاز راه را برای آینده بازی های موبایلی هموار می کند
برای سازندگان و گیمرها، میل به جابجایی مرزها و اختراع مداوم آنچه ممکن است نیازمند فناوری فراتر از انتظار است. سامسونگ و کوالکام با هم تجربه سامسونگ گلکسی را با پلتفرم موبایل کاملاً جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی، قدرتمندترین و کارآمدترین پلتفرم ارائه شده در گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی و سریع ترین اسنپدراگون سریع موجود امروز، بهبود بخشیده اند. در همین حال، در گلکسی اس 23 اولترا، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بدون افزایش اندازه دستگاه، دوربین بزرگتری را نسبت به گلکسی اس 22 اولترا تامین می کند.

Knox Vault که برای اولین بار در سری گلکسی اس 21 معرفی شد، برای یک لایه امنیتی بیشتر، از اطلاعات مهم در سری گلکسی اس 23 با جدا کردن آن از بقیه دستگاه، از جمله بهره برداری از سیستم عامل، محافظت می کند تا از آسیب پذیری های بیشتر محافظت کند. .

تمام این قدرت، زیربنای صفحه نمایش لبه گسترده 6.8 اینچی گلکسی اس 23 اولترا با انحنای کمتر است تا سطحی بزرگ‌تر و صاف‌تر برای بهترین تجربه مشاهده در تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی ایجاد کند. ویژگی منحصر به فرد Enhanced Comfort سامسونگ گلکسی به کاربران این امکان را می دهد تا تن رنگ ها و سطوح کنتراست را تنظیم کنند و فشار چشم ناشی از نمایشگر در شب را کاهش دهند. Vision Booster اکنون برای مقابله با روشنایی و تابش خیره کننده در نور روز، به جای دو سطح، روی سه سطح روشنایی تنظیم می شود.

امنیت و حریم خصوصی کاربر پسند، تجربه یکپارچه و بدون مصالحه را امکان پذیر می کند
تجربیات امن و خصوصی پایه و اساس سری Galaxy S23 هستند. هر گوشی هوشمند دارای محافظ سرتاسر سامسونگ ناکس سامسونگ است که بیش از هر دستگاه تلفن همراه، پلتفرم یا راه حل دیگری در بازار، گواهینامه های دولتی و صنعتی دریافت کرده است. داشبورد امنیت و حریم خصوصی سامسونگ گلکسی به کاربران این امکان را می دهد که به طور کامل متوجه شوند که چه کسی به داده های آنها و نحوه استفاده از آنها دسترسی دارد. تنها با یک نگاه، به راحتی می توان فهمید که آیا داده های شخصی در معرض خطر هستند یا خیر و پیام های ساده ای برای تغییر تنظیمات برای تجربه ای امن تر دریافت می کنید. کاربران همچنین می توانند دقیقا تصمیم بگیرند که کدام برنامه ها و برنامه ها به داده های آنها دسترسی دارند و چگونه می توان از آنها استفاده کرد.

سامسونگ الکترونیکس امروز از گلکسی اس 23 اولترا، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 رونمایی کرد و عصر جدیدی از تجربه گوشی برتر سامسونگ گلکسی را آغاز کرد. دوربین حماسی سامسونگ گلکسی به کاربران آزادی بیشتری می‌دهد تا خلاقیت خود را کشف کنند، مانند ضبط ویدیوهای Nightography واقعاً سینمایی با هوش مصنوعی متحول کننده. پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2 برای گلکسی تجربیات ممتازی از جمله هوش مصنوعی موفق، عملکرد بازی‌های موبایل آماده آینده، و بازی‌هایی با پشتیبانی قدرتمند با سریع‌ترین گرافیک‌های موبایلی جهان را به ارمغان می‌آورد. در Galaxy S23 Ultra، یک قلم S داخلی که بسیاری از کاربران قدیمی سامسونگ گلکسی آن را می شناسند و دوست دارند، امکانات بیشتری را برای بهره وری، یادداشت برداری، سرگرمی و موارد دیگر فراهم می کند. تمام نوآوری‌های جدید استاندارد سری گلکسی اس 23 در طراحی خیره‌کننده‌ای جای گرفته‌اند که تعهد این شرکت را به پایداری با اجزای بیشتر ساخته‌شده از مواد بازیافتی نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ ارتقا می‌دهد.

پیشرفت های اضافی دوربین عبارتند از:

  • در نور کم یا موقعیت‌هایی که معمولاً تاری ایجاد می‌کنند، ویدیوها با دوبرابر شدن زوایای تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) در همه جهات در Galaxy S23 Ultra پایدار هستند.
  • فیلمبرداری با کیفیت 8K بهبودیافته در 30 فریم در ثانیه و زاویه بازتر، سینمایی‌تر به نظر می‌رسد.
  • هوش مصنوعی مبتنی بر شیء پیشرفته، تمام جزئیات قاب را، تا کوچکترین ویژگی های صورت، مانند مو و چشم، تجزیه و تحلیل می کند تا به دقت ویژگی های پویای یک فرد را منعکس کند.
  • برای یک تجربه ویدیویی حتی پیشرفته‌تر، ویژگی جدید ضبط صدا 360 درجه Galaxy Buds2 Pro صدایی چند بعدی ایجاد می‌کند.

در گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23، دوربین امضای گلکسی سامسونگ نیز ظاهری ارتقا یافته دارد. قاب کانتور حذف شده است و دوره جدیدی از طراحی ضروری کهکشان را نشان می دهد که کل سری را متمایز می کند.

با در نظر گرفتن سیاره طراحی شده است
سری گلکسی S23 سطح فناوری پیشرفته‌ای را که می‌تواند زندگی مردم را غنی‌تر کند و به سیاره‌ای سالم‌تر کمک کند، بالا می‌برد. از زمان سری گلکسی اس 22، سامسونگ گلکسی در حال افزایش استفاده از مواد بازیافتی از شش جزء داخلی در گلکسی اس 22 اولترا به 12 قطعه داخلی و خارجی در گلکسی اس 23 اولترا است. سری گلکسی اس 23 همچنین حاوی طیف گسترده‌تری از مواد بازیافتی نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند گلکسی است، از جمله آلومینیوم و شیشه بازیافتی قبل از مصرف و پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف از تورهای ماهیگیری، بطری‌های PET و بشکه‌های آب دور ریخته شده.

یک ریزمعماری CPU جدید، قابلیت‌های پردازشی سری Galaxy S23 را در مقایسه با سری Galaxy S22 تقریباً 30 درصد افزایش می‌دهد.[12] گرفتن عکس های عالی در نور کم نیاز به تریلیون ها محاسبه در ثانیه دارد، به همین دلیل است که معماری NPU بسیار کارآمد سامسونگ گلکسی تا 49 درصد بهینه شده است تا عملکرد و قدرت را متعادل کند و در عین حال از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای کمک به کاربران در گرفتن عکس ها و فیلم های حماسی استفاده کند. یکی از مهم ترین پیشرفت های سری گلکسی اس 23، پردازنده گرافیکی بهینه شده است که حدود 41 درصد سریعتر از سری گلکسی 22 است و به ویژه برای کاربران قدرتمند طراحی شده است.

با پیش بینی آینده واقع گرایی دیجیتال نهایی، Galaxy S23 Ultra آماده پشتیبانی از ردیابی اشعه در زمان واقعی در مورد بازی های رایج موبایل است. به لطف فناوری که هر پرتوی نور را شبیه سازی و ردیابی می کند، کاربران می توانند رندرهای واقعی تری از صحنه ها را ببینند. به‌علاوه، اتاق بخار سامسونگ گلکسی بزرگ‌تر که در تمام مدل‌های سری گلکسی S23 وجود دارد، به شما امکان می‌دهد تا ماراتن بازی خود را ادامه دهید.

در همه مدل‌های سری گلکسی اس، تجربه‌های متصل از مزایای بیشتری برخوردار هستند. Samsung Multi Control که عملکرد ماوس و صفحه کلید را بین رایانه شخصی و تبلت Samsung Galaxy متصل می کند، اکنون به Galaxy S23 Ultra، Galaxy S23+ و Galaxy S23 برای انعطاف پذیری نهایی بین دستگاه ها گسترش یافته است. علاوه بر این، بهبود قابلیت استفاده از متن، کپی و جای‌گذاری متن، مانند URLها، از یک دستگاه به دستگاه دیگر برای شناسایی فعالیت در دستگاه دیگر را آسان‌تر می‌کند. در Galaxy S23 Ultra، Google Meet همراه با Samsung Notes و قلم S داخلی اکنون تماس‌های ویدیویی را حتی بیشتر از قبل می‌کند. با اشتراک‌گذاری زنده Google Meet، شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌جای مشاهده یک صفحه اشتراک‌گذاری شده، به‌طور همزمان یک سند را از هر یک از دستگاه‌های Android خود ویرایش کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ابتدا در گلکسی سامسونگ، گلکسی اس 23 اولترا دارای سنسور 200 مگاپیکسلی تطبیقی ​​پیکسل است که لحظات حماسی را با دقتی باورنکردنی ثبت می کند. از Bining پیکسل برای پشتیبانی از چندین سطح پردازش با وضوح بالا به طور همزمان استفاده می کند. و از آنجایی که دوربین‌های سلفی بیش از هر زمان دیگری در نحوه برقراری ارتباط ما اهمیت دارند، سری Galaxy S23 فوکوس خودکار سریع و اولین دوربین سلفی Super HDR خود را با سرعت 30 فریم بر ثانیه به 60 فریم در ثانیه معرفی می‌کند تا تصاویر و ویدیوهای جلویی به‌طور قابل‌توجهی بهتر شود.

با سری گلکسی S23، سامسونگ گلکسی تلاش بیشتری برای به حداقل رساندن تاثیر آن بر محیط زیست بدون کاهش کیفیت و زیبایی شناسی انجام می دهد. سری Galaxy S23 دارای گواهینامه UL ECOLOGO است، به این معنی که این محصول دارای گواهی کاهش اثرات زیست محیطی است.

برای کاربرانی که خواهان کنترل و سفارشی سازی خلاقانه نهایی هستند، سری Galaxy S23 مجموعه ای از ابزارها را ارائه می دهد که هر تجربه عکاسی را متمایز می کند. برنامه Expert RAW که به طور انحصاری در Samsung Galaxy موجود است، عکسبرداری و ویرایش تصویر به سبک DSLR را در فرمت های RAW و JPEG امکان پذیر می کند – بدون نیاز به دوربین حجیم. کاربران می‌توانند هنر عکس چند نوردهی را آزمایش کنند یا با تنظیمات Astrophoto نمای واضحی از کهکشان راه شیری را ثبت کنند، و اکنون، پس از دانلود در Galaxy S23، ویژگی‌های Expert RAW در برنامه دوربین اصلی سامسونگ قابل دسترسی است. در همین حال، قابلیت‌های جدید بزرگ‌نمایی در برنامه دوربین کنترلر سری Galaxy Watch5 به کاربران این امکان را می‌دهد که عکسی با کادربندی عالی و درست از مچ خود بگیرند.