سرور Kingston Technology Premier DDR5 4800MT/s DIMM های ثبت شده اعتبار سنجی در پردازنده نسل چهارم اینتل Xeon مقیاس پذیر دریافت می کنند

پردازنده نسل چهارم Xeon Scalable اینتل اولین پردازنده ای است که از حافظه کلاس سرور DDR5 نسل بعدی پشتیبانی می کند و دارای هشت کانال حافظه است که تا دو DIMM در هر کانال یا 16 DIMM در هر پردازنده سوکت چیده شده اند. با سرعت 4800 MT/s، هر DIMM ثبت‌شده DDR5 حداکثر پهنای باند 38.4 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند که وقتی در پیکربندی‌های چند کاناله قرار می‌گیرد، عملکرد قابل توجهی را نسبت به سرورهای مبتنی بر DDR4 افزایش می‌دهد. DDR5 ویژگی‌های پیشرفته‌تری را برای زیرسیستم حافظه قابل اطمینان‌تر و کارآمدتر معرفی می‌کند، از جمله ECC داخلی (ODECC)، دوبرابر تعداد بانک و طول انفجار، تازه‌سازی بهبودیافته، گنجاندن مدار مدیریت توان (PMIC)، سنسورهای دمای اضافی، یکسان سازی بازخورد تصمیم (DFE) ، و دو کانال فرعی مستقل 32 بیتی (40 بیتی برای ECC).

ویژگی های Server Premier عبارتند از:

  • BOM قفل شده (BOM)
  • اعلان‌های تغییر قطعه (PCN) – 90 روز
  • قابل مشاهده بودن نقشه راه 8Q
  • اعتبار سنجی پلت فرم سرور
  • صلاحیت تولید کنندگان اصلی مادربرد سرور
  • گارانتی مادام العمر محدود
  • خدمات و پشتیبانی پیشرو در صنعت

Mike Mohney، مدیر ارشد فناوری DRAM در کینگستون گفت: «ما هیجان زده هستیم که اعتبار مولفه های حافظه سرور نسل بعدی خود را بر روی پردازنده نسل چهارم Xeon Scalable اینتل اعلام کنیم. اعتبار سنجی همیشه اولین قدم برای تولیدکنندگان حافظه است تا کیفیت و سازگاری راه حل های حافظه خود را نشان دهند. DDR5 فناوری پهنای باند و مقیاس ظرفیت را برای پاسخگویی به نیازهای عملکرد مراکز داده فردا فراهم می کند.ماژول های زیر اکنون در دسترس هستند:



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت فناوری کینگستون، پیشرو جهانی در محصولات حافظه و راه‌حل‌های فناوری، امروز اعلام کرد که Server Premier DDR5 4800MT/s 64 گیگابایت، 32 گیگابایت و 16 گیگابایت DIMM ثبت شده روی پردازنده نسل چهارم اینتل Xeon Scalable (با کد قبلی Sapphire) تأیید شده است. رپیدز). برای بیش از 35 سال، کینگستون برند حافظه مورد اعتماد تولید کنندگان پیشرو سرور و مراکز داده در جهان بوده است. Server Premier راه حل استاندارد صنعت کینگستون برای حافظه است که برای استفاده در سرورهای جعبه سفید به فروش می رسد و توسط سازندگان اصلی مادربرد/سیستم معتبر و واجد شرایط است. تمام حافظه های سرور Kingston 100٪ تست شده و تحت یک اشکال زدایی دینامیکی دقیق قرار می گیرند که شامل یک صورتحساب مواد (BOM) قفل شده برای ارائه برندسازی و بازنگری ثابت اجزای اصلی (شامل DRAM، ثبات، PMIC، هاب SPD، سنسورهای حرارتی و PCB می شود). فرآیند طراحی شده برای تشخیص خرابی های اولیه در کارخانه.