سرورهای نسل بعدی Dell PowerEdge عملکرد پیشرفته و طراحی کم مصرف را ارائه می دهند

عملکرد بیشتر و مدیریت ساده تر
سرورهای نسل بعدی PowerEdge عملکرد بهبود یافته ای را ارائه می دهند، از جمله Dell PowerEdge R760، که تا 2.9 برابر استنتاج هوش مصنوعی بهتری را در پردازنده های نسل چهارم اینتل Xeon مقیاس پذیر با تقویت یادگیری عمیق اینتل و افزونه های ماتریس پیشرفته اینتل ارائه می دهد. PowerEdge R760 همچنین در مقایسه با نسل قبلی تا 20% کاربران VDI بیشتر و بیش از 50% کاربران SAP Sales & Distribution بیشتری را در سرور ارائه می دهد. سیستم‌های PowerEdge را می‌توان با واحدهای پردازش داده NVIDIA Bluefield-2 سفارش داد تا قابلیت‌های بارگذاری اضافی، شتاب و جداسازی را برای بهره‌وری انرژی در خانه، هیبریدی و چند ابری فراهم کند.

در دسترس بودن

  • Dell PowerEdge R760 در فوریه 2023 در سراسر جهان در دسترس است.
  • Dell PowerEdge HS5620, HS5610 در آوریل 2023 در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.
  • سرورهای نسل بعدی Dell PowerEdge اضافی در نیمه اول سال 2023 در سراسر جهان در دسترس خواهند بود.
  • ProDeploy Factory Configuration امروزه در سراسر جهان و ProDeploy Rack Integration امروزه در ایالات متحده در دسترس است.
  • خدمات محاسباتی Dell APEX برای نیمه دوم سال 2023 برنامه ریزی شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

قابلیت اطمینان و ایمنی در قلب
سرورهای نسل بعدی PowerEdge به تسریع پذیرش Zero Trust در محیط های IT سازمان ها کمک می کنند. دستگاه‌ها دائماً در حال بررسی دسترسی هستند، با این فرض که هر کاربر و دستگاه یک تهدید بالقوه است. در سطح سخت افزار، ریشه اعتماد سخت افزار مبتنی بر سیلیکون، با مواردی مانند تأیید مؤلفه ایمن Dell (SCV)، به تأیید امنیت زنجیره تأمین از طراحی تا تحویل کمک می کند. علاوه بر این، احراز هویت چند عاملی و iDRAC داخلی قبل از اعطای دسترسی، کاربران را تأیید می‌کنند.

اواخر امسال، Dell Technologies مجموعه Dell APEX خود را گسترش خواهد داد تا خدمات محاسباتی فلزی خالی را در محل، در لبه یا در امکانات هم‌اکنون ارائه دهد. خدمات از طریق یک اشتراک ماهانه قابل پیش بینی در دسترس خواهند بود و به راحتی از طریق کنسول APEX قابل پیکربندی خواهند بود و به مشتریان این امکان را می دهد تا حجم کاری و نیازهای عملیاتی خود را با منابع محاسباتی مقیاس پذیر و ایمن برآورده کنند.

پیشرفت‌های نرم‌افزار مانیتورینگ Dell و خدمات جدید مدیریت سرور را آسان‌تر می‌کنند:

  • Dell CloudIQ: نرم‌افزار Dell نظارت فعال، یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده را ترکیب می‌کند و در عین حال دید جامعی از سرورها در هر کجا که ساکن هستند ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی‌ها شامل پیشرفت‌هایی در پیش‌بینی عملکرد سرور، برخی تعمیرات و ویژگی‌های جدید مجازی‌سازی و تجسم است.
  • Dell ProDeploy Services: Dell ProDeploy Factory Configuration سرورهای آماده برای نصب PowerEdge را با سیستم عامل، نرم افزار هایپروایزر و تنظیمات دلخواه مشتری برای RAID، BIOS و iDRAC از پیش پیکربندی شده ارائه می دهد. Dell ProDeploy Rack Integration Service سرورهای PowerEdge رک و شبکه آماده تولید را تهیه و نصب می کند که برای مشاغلی که محیط های مرکز داده خود را گسترش می دهند یا تحت نوسازی فناوری اطلاعات هستند ایده آل هستند.
  • Dell iDRAC9: از آنجایی که مشتریان به دنبال افزایش خودکارسازی و هوشمندی سرور هستند، کنترل‌کننده دسترسی از راه دور Dell (iDRAC) با ویژگی‌های به‌روز مانند انقضای گواهی اعلان، تله‌متری برای کنسول‌های Dell و نظارت بر GPU، استقرار و تشخیص سیستم‌های Dell را آسان‌تر می‌کند.

با پیشرفت در فناوری توالی‌یابی ژنومی و روش‌های آزمایشگاهی جدید که باعث رشد داده‌ها می‌شود، جریان‌های داده در آینده به رشد خود ادامه خواهند داد. دکتر پیت کلاپهام، رهبر گروه پشتیبانی فناوری اطلاعات، موسسه Wellcome Sanger، گفت: برای اطمینان از ادامه نوآوری خود، باید داده ها را به سرعت و کارآمد پردازش کنیم. سرورهای Dell PowerEdge به خوبی طراحی شده‌اند، دارای امنیت داخلی هستند و عملکردی را ارائه می‌دهند که به ما امکان می‌دهد اکتشافات علمی را تسریع کنیم و نوآوری را سریع‌تر به جهان بیاوریم.»

ارائه یک تجربه محاسباتی مدرن و مقیاس پذیر
مشتریانی که به دنبال انعطاف پذیری OpEx هستند، امروز می توانند از سرورهای PowerEdge به صورت اشتراکی از طریق Dell APEX استفاده کنند. با استفاده از جمع‌آوری داده‌های پیشرفته و اندازه‌گیری ساعتی مبتنی بر CPU، مشتریان می‌توانند رویکردی انعطاف‌پذیر برای اجتناب از هزینه‌های مرتبط با تامین بیش از حد نیازهای محاسباتی خود اتخاذ کنند.

برای دوام طراحی شده است
سرورهای Dell PowerEdge با در نظر گرفتن دوام طراحی شده‌اند و عملکرد سه برابری را نسبت به سرورهای PowerEdge نسل چهاردهم با پردازنده‌های Intel Xeon Scalable که در سال 2017 معرفی شده‌اند، به مشتریان ارائه می‌دهند و نیاز به فضای کف را کاهش می‌دهند و فناوری قدرتمندتر و کارآمدتر را در تمام سیستم‌های نسل بعدی کاهش می‌دهند. نکات کلیدی عبارتند از:

  • طراحی جریان هوشمند دل: یک ویژگی جدید در مجموعه خنک کننده هوشمند دل، جریان هوا را افزایش می دهد و قدرت فن را تا 52 درصد در مقایسه با سرورهای نسل قبلی کاهش می دهد. طراحی Smart Flow از عملکرد بهتر سرور با انرژی کمتر مورد نیاز برای خنک کردن سیستم ها برای مراکز داده کارآمدتر پشتیبانی می کند.
  • نرم‌افزار Dell OpenManage Enterprise Power Manager 3.0: مشتریان می‌توانند اهداف راندمان و خنک‌کننده را بهتر مدیریت کنند، انتشار کربن را نظارت کنند و سقف‌های انرژی را تا 82 درصد سریع‌تر تنظیم کنند تا مصرف کلی برق را محدود کنند. با ابزار هدف دوام بهبودیافته، مشتریان می‌توانند میزان استفاده کلی از سرور، مصرف برق برای ماشین‌های مجازی و امکانات، تشخیص نشت برای سیستم‌های خنک‌کننده مایع و موارد دیگر را تعیین کنند.
  • ابزار ارزیابی محیطی محصولات الکترونیکی (EPEAT)—چهار سرور نسل بعدی Dell PowerEdge با نام نقره ای EPEAT در دسترس خواهند بود و 46 سیستم EPEAT برنز تعیین می شوند. EPEAT Ecolabel یک نام جهانی پیشرو است که محصولات و خدمات صنعت فناوری را پوشش می دهد که تصمیم خرید مسئولانه را نشان می دهد.

کوبا استولارسکی، معاون پژوهشی IDC Enterprise Infrastructure Practice می‌گوید: «مرکز داده‌های مدرن امروزی به بهبود عملکرد مستمر برای بارهای کاری پیچیده مانند AI، ML و VDI نیاز دارد. “از آنجایی که اپراتورهای مرکز داده تلاش می کنند تا تقاضای این حجم های کاری پرمصرف منابع را برآورده کنند، باید اهداف زیست محیطی و ایمنی را نیز در اولویت قرار دهند. دل با طراحی جدید Smart Flow، همراه با پیشرفت هایی در ابزارهای خود در مدیریت برق و خنک کننده، به سازمان ها ارائه می دهد. بهبود در عملکرد کارآمد سرور در کنار دستاوردهای عملکرد خام نسل جدید سرورهای آن.”

Dell Technologies با 13 سرور نسل بعدی Dell PowerEdge که برای تسریع عملکرد و قابلیت اطمینان برای محاسبات قدرتمند در مراکز داده مرکزی، ابرهای عمومی در مقیاس بزرگ و مکان‌های جانبی طراحی شده‌اند، پرتفوی سرورهای پرفروش صنعت را گسترش می‌دهد. سرورهای رک، برج و چند نود PowerEdge نسل بعدی، با پردازنده‌های نسل چهارم اینتل Xeon Scalable، شامل نرم‌افزار Dell و پیشرفت‌های فنی، مانند طراحی جدید Smart Flow، برای بهبود بهره‌وری انرژی و هزینه هستند. قابلیت‌های توسعه‌یافته Dell APEX به سازمان‌ها کمک می‌کند تا رویکرد سرویس به‌عنوان سرویس را اتخاذ کنند، و عملیات فناوری اطلاعات کارآمدتر را امکان‌پذیر می‌سازد که از منابع محاسباتی حداکثر استفاده را می‌برد و در عین حال ریسک را به حداقل می‌رساند.

سرورهای جدید برای ارائه دهندگان خدمات ابری
معرفی سرورهای Dell PowerEdge HS5610 و HS5620 راه‌حل‌های بهینه‌سازی مناسبی را برای ارائه‌دهندگان خدمات ابری ارائه می‌دهد که مراکز داده در مقیاس بزرگ و چند فروشنده را اداره می‌کنند. این سرورهای دو سوکتی جدید که در فرم فاکتورهای 1U و 2U موجود هستند، دارای تنظیمات راهروی سرد هستند و با Dell Open Server Manager، یک راه حل مدیریت سیستم مبتنی بر OpenBMC برای ساده‌سازی مدیریت ناوگان چند فروشنده، در دسترس هستند.

یک زنجیره تامین ایمن همچنین مشتریان را قادر می سازد تا رویکرد اعتماد صفر خود را پیش ببرند. Dell SCV تأیید رمزنگاری اجزا را ارائه می دهد که امنیت زنجیره تأمین را به سایت مشتری گسترش می دهد.

جف بودرو، رئیس و مدیر کل گروه راه‌حل‌های زیرساخت، Dell Technologies، گفت: «مشتریان برای مدیریت آسان و در عین حال پیچیده و کارآمد سرورها با قابلیت‌های پیشرفته برای تقویت حجم کاری حیاتی خود به دل می‌آیند. «سرورهای نسل بعدی Dell PowerEdge ما نوآوری بی‌نظیری را ارائه می‌کنند که سطح بهره‌وری انرژی، عملکرد و قابلیت اطمینان را بالا می‌برد و در عین حال نحوه اجرای رویکرد Zero Trust را برای مشتریان برای امنیت بیشتر در محیط‌های محاسباتی‌شان ساده می‌کند.

سرورهای جدید Dell PowerEdge برای پاسخگویی به نیازهای طیف وسیعی از بارهای کاری سخت از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل تا پایگاه های داده در مقیاس بزرگ طراحی شده اند. مجموعه گسترده‌ای که در نوامبر 2022 اعلام شد، شامل سرورهای خانواده PowerEdge XE با پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA H100 Tensor Core و مجموعه نرم‌افزاری NVIDIA AI Enterprise برای یک پشته کامل، پلتفرم هوش مصنوعی تولیدی مبتنی بر پیشرفت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است.

لیزا اسپلمن، نایب رئیس و مدیر کل اینتل زئون، گفت: «پردازنده‌های نسل چهارم Intel Xeon Scalable دارای یکپارچه‌ترین شتاب‌دهنده‌ها در بین هر پردازنده‌های موجود در بازار هستند تا به حداکثر رساندن کارایی برای برنامه‌های دنیای واقعی، به‌ویژه آن‌هایی که با هوش مصنوعی طراحی می‌شوند، کمک کنند.» برخی از محصولات. با جدیدترین نسل سرورهای Dell PowerEdge، اینتل و دل به همکاری نزدیک با هم ادامه می‌دهند تا نوآوری‌هایی را ارائه دهند که ارزش کسب‌وکار واقعی ایجاد می‌کند، در حالی که مقیاس‌پذیری و امنیت پیشرو در صنعت را که مشتریان تقاضا می‌کنند، در خود جای داده‌اند.