سامسونگ 303 میلیون دلار جریمه کرد و به دلیل نقض حق ثبت اختراع حافظه شکایت کرد

ظاهراً نت‌لیست در آن زمان (2021) از این حکم راضی بود که دادگاه: «احکامی خلاصه به نفع نت‌لیست و علیه سامسونگ به دلیل نقض اساسی تعهدات مختلف تحت توافقنامه توسعه و مجوز مشترک (JDLA) صادر کرد، که طرفین در آن اجرا کردند. نوامبر 2015. حکم اجمالی یک تصمیم قطعی است که توسط قاضی صادر می شود و دارای همان قدرت و تأثیر تصمیم نهایی پس از محاکمه هیئت منصفه در دعوا است.

بیانیه شرکت ادامه داد: “دادگاه همچنین دریافت که Netlist به درستی JDLA را فسخ کرده است و تایید کرد که سامسونگ دیگر مجوز معتبری برای پتنت Netlist ندارد. هیئت منصفه باید در مورد خسارات مستقیم مربوط به نقض قرارداد در طول دادگاه تصمیم بگیرد تا از 30 نوامبر شروع شود. 2021 در ناحیه مرکزی کالیفرنیا.” گزارش‌های خبری قبلی نشان می‌دهد که نت‌لیست نسبتاً منظم در فعالیت‌های مرتبط با دعوی قضایی بوده است – شرکت چندملیتی ایالات متحده Google LLC و یکی دیگر از تولیدکنندگان SSD رقیب، SK Hynix، را به دلیل نقض حق اختراع فناوری مورد هدف قرار داده است. سامسونگ با چندین پرونده نقض حق ثبت اختراع در ایالات متحده روبرو شده است – با یک نبرد حقوقی قابل توجه در دادگاه عالی بین خود و رقیب اصلی اپل. نتیجه این پرونده در اواخر سال 2016 به دست آمد – سامسونگ از پرداخت جریمه 400 میلیون دلاری فرار کرد. .



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Netlist Inc.، متخصص درایوهای ذخیره سازی حالت جامد سازمانی، در 21 آوریل توسط هیئت منصفه فدرال در تگزاس به دلیل نقض آشکار پتنت توسط سامسونگ، بیش از 303 میلیون دلار غرامت دریافت کرد. نت‌لیست ادعا کرد که شرکت الکترونیک چندملیتی کره جنوبی آگاهانه پنج حق ثبت اختراع را نقض کرده است که همه مربوط به بهبود پردازش داده‌ها در طراحی ماژول‌های حافظه برای اهداف محاسباتی با کارایی بالا (HPC) است. متخصص حافظه رایانه مستقر در ایروین در کالیفرنیا در گذشته از سامسونگ شکایت کرده است – با شکایتی در دادگاه فدرال برای ناحیه مرکزی کالیفرنیا.