سامسونگ با AMD همکاری می کند تا Radeon Graphics را به SoC های موبایل خود بیاورد

سئوجون لی، معاون اجرایی توسعه گرافیک، گفت: «سامسونگ با AMD، گرافیک موبایل را متحول کرده است، از جمله همکاری اخیر ما که قابلیت ردیابی پرتو را برای اولین بار در صنعت به پردازنده های تلفن همراه آورد.» . . “با تکیه بر تخصص فناوری خود در طراحی راه حل های کم مصرف، ما همچنان به نوآوری مداوم در فضای گرافیک موبایل ادامه خواهیم داد.”

دیوید وانگ، معاون ارشد گروه فناوری‌های Radeon در AMD می‌گوید: «ما خوشحالیم که سامسونگ چندین نسل از کارت‌های گرافیک Radeon با کارایی بالا را برای پیشبرد نسل بعدی راه‌حل‌های Samsung Exynos انتخاب کرده است. “گسترش همکاری ما با سامسونگ نشان دهنده مشارکت قوی در فناوری و تعهد ما به ارائه بهترین تجربیات ممکن به کاربران تلفن همراه است.”

شرکت Samsung Electronics Ltd.، یک رهبر جهانی در فناوری پیشرفته نیمه هادی ها، و AMD امروز امضای قراردادی چند ساله را امضا کردند تا چندین نسل از راه حل های گرافیکی Radeon با عملکرد بالا و بسیار کم مصرف AMD را به تعداد بیشتری افزایش دهد. کیف پول سامسونگ Exynos SoC. از طریق تمدید مجوز، سامسونگ کیفیت گرافیک در سطح کنسول و مصرف انرژی بهینه‌شده را برای دستگاه‌های تلفن همراه بیشتری به ارمغان می‌آورد و یک تجربه بازی فوق‌العاده همه‌جانبه و طولانی‌مدت را ارائه می‌کند.

سامسونگ و AMD برای اولین بار در سال 2019 همکاری خود را برای مجوز معماری گرافیکی AMD RDNA اعلام کردند که منجر به توسعه مشترک Samsung Xclipse شد، یک واحد پردازش گرافیکی موبایل (GPU) بر اساس معماری AMD RDNA 2 در سال 2022 Xclipse اولین موبایل در صنعت. GPU با ردیابی پرتوی شتاب‌دهنده سخت‌افزاری و قابلیت سایه‌زنی با نرخ متغیر برای گیم‌پلی کنسول‌مانند در دستگاه‌های تلفن همراه.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران