سامسونگ الکترونیکس از مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 در نمایشگاه IFA 2022 رونمایی کرد.



سامسونگ الکترونیکس Odyssey OLED G8 (نام مدل: G85SB) را در نمایشگاه IFA 2022 در برلین آلمان رونمایی خواهد کرد (نام مدل: G85SB) – یکی دیگر از محصولات رده بالای سری Odyssey – که موقعیت پیشرو در صنعت ‘ادیسه را تثبیت می کند. Odyssey OLED G8 اولین مانیتور گیمینگ OLED این شرکت است و با فرم فاکتور بسیار نازک 34 اینچی عرضه خواهد شد و روشنایی فوق العاده ای را در پنل OLED همراه با فناوری کوانتوم دات و مملو از ویژگی های بازی ارائه می دهد. سطح بالا، از جمله یک صفحه نمایش فوق العاده. زمان پاسخگویی کم 0.1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 175 هرتز.

Odyssey OLED G8 جدید 34 اینچی با ضخامت بسیار نازک 3.9 میلی‌متری در نازک‌ترین قسمت خود (نازک‌ترین در کلاس محصول خود) ساخته شده و با یک قاب فلزی براق به پایان رسیده است. مانیتور نیازی به نور پس‌زمینه ندارد، در حالی که RGB واقعی و سیاه واقعی را برای حداکثر دقت و روشنایی رنگ ارائه می‌کند، همگی بدون فیلترهای رنگی. نور در پیکسل‌هایی کنترل می‌شود که می‌توان آن را به رنگ سیاه و با نسبت کنتراست بی‌نهایت نشان داد.

مانیتور گیمینگ با وضوح QHD (3440 x 1440) دارای نسبت تصویر 21:9 با حجم رنگ 100 درصد و طیف رنگی DCI-99.3 درصد برای تصاویری باورنکردنی بدون توجه به بازی‌هایی که بازی می‌کنید. این نسبت با نسبت کنتراست استاتیک یک میلیون به یک افزایش می‌یابد تا بهترین جزئیات را برای غوطه‌وری بهتر و انحنای 1800R برای نمای بازی عالی نشان دهد.

Odyssey OLED G8 دارای ویژگی‌های بازی است تا به هر گیمری مزیت رقابتی بدهد. اولاً، مانیتور OLED دارای گواهی VESA DisplayHDR 400 True Black است، که تضمین می کند محتوا با بازتولید رنگ و کنتراست دقیق، زنده و واقعی به نظر می رسد. علاوه بر زمان پاسخ‌دهی سریع و نرخ تازه‌سازی Odyssey OLED G8، که قابلیت‌های واکنش فوق‌العاده سریع و دقت واقعی را در طیف وسیعی از محیط‌های بازی به گیمرها ارائه می‌کند، مانیتور توسط AMD FreeSync Premium برای گیم‌پلی روان بهبود یافته است.

Odyssey OLED G8 همچنین به کاربران اجازه می دهد تا بهترین ویژگی های بازی، سرگرمی و سبک زندگی را در یک مکان تجربه کنند. این نمایشگر به‌عنوان یک مرکز سرگرمی کامل با قابلیت پخش محتوا از طریق Smart Hub سامسونگ عمل می‌کند و دسترسی به آخرین نمایش‌ها در Amazon Prime، Netflix، YouTube و سایر OTTهای اصلی (بیش از حد)، حتی بدون اتصال به رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از محتوای زنده رایگان و بدون نیاز به دانلود یا ثبت‌نام لذت ببرند که توسط Samsung TV Plus امکان‌پذیر شده است.

هاب داخلی اینترنت اشیا به کاربران امکان می دهد تمام دستگاه های اینترنت اشیا را که به صورت بی سیم به مانیتور متصل هستند بررسی کنند، در حالی که برنامه SmartThings به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی دستگاه های اینترنت اشیا را در سراسر خانه نظارت کنند. کنترل پنل بصری برنامه می تواند به نظارت و تنظیم تنظیماتی مانند دما و رطوبت کمک کند.

Samsung Gaming Hub، یک پلتفرم یکپارچه برای کشف بازی های جریانی، در Odyssey OLED G8 تعبیه شده است. گیمرها می‌توانند بازی‌هایی را از شرکای خود مانند Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Google Stadia، Utomik و Amazon Luna (فقط ایالات متحده) با دسترسی فوری به سرویس‌های پخش برتر، کشف و بازی کنند. این ویژگی توسط فناوری پخش بازی پیشرفته سامسونگ برای تصاویری روان و گیم پلی پاسخگو، بدون نیاز به دانلود یا فضای ذخیره سازی، پشتیبانی می شود.

Odyssey OLED G8 همچنین هنگام اجرای بازی های مورد علاقه کاربران، راحتی را برای کاربران فراهم می کند. یک پایه قابل تنظیم ارتفاع (HAS)، همراه با عملکرد شیب، کارایی ارگونومیکی را ارائه می دهد، به این معنی که هر گیمر می تواند موقعیت عالی را پیدا کند، صرف نظر از بازی خود، خواه یک بازی مسابقه ای یا یک ماجراجویی فوق العاده در جهان باز.

برای غوطه وری بصری بیشتر، نمایشگر به CoreSync & Core Lighting+ تحسین شده از مجموعه Odyssey مجهز شده است که برای Odyssey OLED G8 ارتقا یافته است. این فناوری نورپردازی پیشرفته که در پشت مانیتور قرار دارد، با رنگ‌های روی صفحه مطابقت دارد و با رنگ‌های روشن و زنده که تجربه‌های به یاد ماندنی‌تری را ایجاد می‌کند، به محتوا جان می‌بخشد. علاوه بر این، Odyssey OLED G8 به پورت‌های Micro HDMI (2.1)، Mini DP (1.4) و USB-C برای اتصال همه‌کاره، به اضافه یک بلندگوی استریو 5 واتی برای صدای واضح مجهز شده است.

Odyssey OLED G8 از سه ماهه چهارم سال 2022 به صورت جهانی در دسترس خواهد بود و زمان‌بندی عرضه آن بر اساس منطقه متفاوت است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران