سابرنت خط تولید SSD Rocket 4 Plus G PCIe 4.0 را معرفی کرد

قیمت گذاری

  • Rocket 4 Plus G 1TB – 169.99 دلار
  • Rocket 4 Plus G 2TB – 299.99 دلار
  • Rocket 4 Plus G 4TB – 699.99 دلار
  • هیت سینک بازی – 29.99 دلار



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Rocket 4 Plus G جدید آماده پرواز است: سیستم عامل پیشرفته O2 ما به راه‌اندازی سریع‌ترین ذخیره‌سازی – روی یا خارج از سیاره – به ارتفاعات بی‌سابقه کمک می‌کند. هرگز اجازه ندهید که ماجراجویی شخصی شما در بازی کوتاه شود یا با پخش پرزرق و برق مختل شود. این یک SSD است که می تواند با هر چیزی که به آن پرتاب می کنید، سازگاری داشته باشد. Endurance نام بازی است و هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

تعادل را به سیستم خود بیاورید. شما یک CPU سریع، یک GPU با محدودیت‌ها، و به زودی نرم‌افزاری دارید که سریع مطابقت دارد. بگذارید Sabrent Rocket 4 Plus G آخرین قطعه پازل، سنگ بنای ساخت شما باشد. فقط به بهترین ها بسنده کنید کل تجربه رایانه شخصی خود را با O₂ غنی کنید. اشتیاق خود را شعله ور کنید. پس از همه، پیشرفت بعدی درست در اطراف است.

اساس هر سیستم عامل ذخیره سازی آن است. DirectStorage API به طور کامل در حال آمدن است و شما باید آماده استفاده از آن باشید. مایکروسافت ویندوز 11 برای سرعت بخشیدن به عملکرد برنامه ها و بازی های شما طراحی شده است تا نرم ترین تجربه کاربری قابل تصور را ارائه دهد. خوشبختانه Rocket 4 Plus G آماده انجام این کار است.

پهنای باند 7 گیگابیت بر ثانیه + ارائه شده توسط این درایو برای همگام شدن با دیدگاه هر توسعه دهنده کافی است. از آینده بازی های جهان باز بدون لکنت و با پاسخ فوری لذت ببرید. از چندرسانه‌ای با کیفیت بالا لذت ببرید یا خودتان را به‌طور همزمان و روی یک پخش‌کننده بسازید. Rocket 4 Plus G تا 4 ترابایت فضا و پتانسیل نامحدود را در اختیار شما قرار می دهد.