سابرنت برد کارت حافظه Rocket CFX Type B را معرفی می کند

کارت‌های حافظه Sabrent Rocket CFX Type B با دوربین‌های انتخابی XQD سازگار هستند. آنها همچنین با کارت خوان ها تا سرعت نامی خود کار می کنند. لطفاً برای دریافت گارانتی کامل به سایت sabrent.com مراجعه کرده و محصول خود را ثبت کنید.

آینده. برای اطلاعیه های بیشتر به www.sabrent.com نگاه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ظرفیت | فضای ذخیره سازی بزرگ در یک کارت کوچک
ظرفیت بسیار زیاد است و کارت های حافظه Rocket CFX Type B ما تا 2 ترابایت فضا برای همه محتوای شما ارائه می دهند. فیلم‌ها، عکس‌ها، فایل‌ها و نسخه‌های پشتیبان را می‌توان به سرعت و راحت در حال حرکت ذخیره کرد. وقتی در میدان هستید، دیگر نباید با یک دوجین کارت کوچک دست و پنجه نرم کنید. این کارت ها دارای اندازه و کارایی هستند که با شما همراه هستند.

استقامت | زمانی که به آن نیاز دارید قابل اعتماد است

این کارت‌های حافظه Rocket CFX Type B با سخت‌افزار درجه SSD برای کنترلر و فلش مموری کار می‌کنند. این به معنای استقامت بالا از طریق سخت‌افزار با کیفیت و ویژگی‌های مدیریت سایش قدرتمند مانند LDPC، ECC RAID، حفاظت از داده‌های انتها به انتها، SmartRefresh، سطح پوشیدن و همچنین پشتیبانی از TRIM است. دیگر هرگز نگران فلش مموری پوسته پوسته نباشید.

عملکرد | انتقال با سرعت بالا

کارت‌های حافظه Rocket CFX Type B ما از دو خط PCIe 3.0 برای دستیابی به سرعت خواندن تا 1800 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 1700 مگابایت بر ثانیه استفاده می‌کنند تا سریع‌ترین نرخ انتقال ممکن را به شما ارائه دهند. نوشتن پایدار با پتانسیل حداکثر 1300 مگابایت بر ثانیه در 1 ترابایت و بالاتر، سرعت کافی برای هر نوع ضبط HD را فراهم می کند. IOP تا بیش از 300000 اجازه دسترسی سریع به همه عکس ها و فایل های شما را می دهد.

کارت های حافظه جدید Sabrent Rocket CFX Type B (CF-XXIT) اینجا هستند تا عملکرد، استقامت و ظرفیتی را که شایسته آن هستید به شما ارائه دهند. این کارت‌ها تا 2 ترابایت با سرعت خواندن/نوشتن تا 1800/1700 مگابایت بر ثانیه و نوشتن پایدار تا 1300 مگابایت بر ثانیه ارائه می‌کنند، بنابراین هرگز سرعت شما کاهش نمی‌یابد. IOP های عظیم به شما این امکان را می دهند که به سرعت به تمام فایل های خود دسترسی داشته باشید. از محتوای HD خود (فیلم، عکس، صدا و غیره) با سرعت بالا، همه در فرمت مناسب، عکس بگیرید و کار کنید. برای نیازهای حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی خود به رسانه های ذخیره سازی ضعیف اکتفا نکنید.

بینش هنری خود را مطابقت دهید. از عنصر خود لذت ببرید. سخت افزار Sabrent به دلیل عملکرد، کارایی انرژی و قابلیت اطمینان آن انتخاب شده است. این کارت های حافظه حاوی سخت افزار درجه SSD با یک کنترلر قدرتمند و حافظه فلش سریع برای نرم ترین عکس ها هستند. ویژگی‌هایی مانند TRIM، LDPC، ECC، SmartRefresh و تسطیح سایش ذخیره‌سازی سریع و طولانی مدت را تضمین می‌کنند. در لحظه خود را گم کنید و دید خود را به تصویر بکشید. چه کسی برای مقابله با ذخیره سازی کند و غیرقابل اعتماد وقت دارد؟ کیفیتی را که شایسته آن هستید دریافت کنید. سابرنت بگیرید.

خاطره انگیز | یک کارت حافظه با کیفیت

با کارت های حافظه Sabrent Rocket CFX Type B (CF-XXIT) سوژه خود را سریع و قابل اطمینان ثبت کنید. به اندازه نیاز فضا و عملکرد خود را دریافت کنید و محتوای خود را بدون مصالحه ایجاد کنید. کاربران حرفه ای از راندمان و استقامت بالای ارائه شده توسط سخت افزار ممتاز قدردانی خواهند کرد. هرگز یک ضربه را از دست ندهید. رسانه‌های ذخیره‌سازی ضعیف مانع از آن نشوید.