رهبری یک گروه فراطبیعی در سراسر مرز آمریکا در Hard West 2، اکنون روی رایانه شخصی

وقتی کلاهبردار درجه یک جین کارتر به یک “قطار ارواح” افسانه ای در جستجوی طلا حمله می کند، متوجه می شود که توسط خود شیطان تسخیر شده است! حالا جین باید گروهی از قانون شکنان خارق‌العاده را رهبری کند تا روحش را در سرزمینی که تاریکی ادعا می‌کند نجات دهد. Hard West 2 به طرز تهاجمی تجربه گیم پلی تاکتیکی معمولی را افزایش می دهد، با راه های متعددی برای تهاجمی و بر اساس چیدمان، مهارت ها و ویژگی های گروه شما، جریان مبارزه را به نفع خود تبدیل می کند. هر کشتن Bravado شما را فعال می‌کند و نقاط اکشن شما را دوباره پر می‌کند، بنابراین می‌توانید با نیروی غیرقابل توقف یک قطار بخار به خط ادامه دهید.

با برنامه ریزی دقیق و موقعیت یابی، یک بازیکن باهوش می تواند خطوط دشمن را شکسته و پیش از آنکه فرصتی برای گرفتن نوبت داشته باشد، افراد نابسامان را از بین ببرد. کوچکترین تصمیمات می توانند در یک چشم به هم زدن تاثیر انفجاری داشته باشند و در هر فرصتی برای تفکر خلاق و اجرای ماهرانه پاداش دهند.

ویژگی های اصلی:

  • رهبری یک گروه ماوراء طبیعی: مسئولیت گروه راهزنان مسلح، جادوگران و دیگر موجودات مرموز با شماست. به اعضای حزب خود مهارت‌های بیشتری بدهید یا با کارت‌هایی از Deck of Haunts قدرت‌های موجود را تقویت کنید، سپس آنها را با اسلحه، مواد منفجره، خرده‌ریزه‌ها یا فقط لوبیا و ویسکی مسلح کنید تا آنها را ادامه دهید. توانایی های حزب خود را برای انجام حملات ویرانگر و کنترل میدان نبرد هم افزایی کنید. برای دریافت امتیازهای وفاداری بیشتر تماس های مناسب برقرار کنید و از پشتیبانی آنها برای حل مشکلات و چالش های فرعی استفاده کنید.
  • مرز تاریک را فتح کنید: زمین های بایر یخ زده و شهرهای مرزی بی قانون غرب وحشی را در نبردی ناامیدکننده علیه زنده ها و مردگان کاوش کنید. با سطوح پویا مبارزه کنید که مغز شما را به همان اندازه که ماشه شما را اشغال می کند. اجازه دهید تخیل غربی شما با تعقیب و گریز هیجان انگیز اسب و دزدی قطار راه بیاندازد.
  • Unleash Your Bravado: در Hard West 2، دیگر نیازی به پنهان شدن در پشت پوشش ندارید، زیرا هر کشتن، نقاط اکشن شما را دوباره پر می کند! به حمله بروید و با هم قتل های وحشیانه را انجام دهید تا با از بین بردن هر کسی یا هر چیزی که به اندازه کافی گستاخانه در راه شما قرار بگیرد، رگه خود را گسترش دهید!
  • خوب، بد و مردگان متحرک: داستان‌های عامیانه غرب قدیم و غیبت در داستانی شخصیت محور با استعدادهای صوتی کوین کانروی (بتمن: سری انیمیشن)، دارین سیلز- ایوانز (روزهای گذشته) و آدام برخورد می‌کنند. گیفورد (مستعمره)، نوشته مشترک برنده جایزه Origins و مت فوربک (Deadlands) پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز با موسیقی جیسون گریوز (فضای مرده) برنده جایزه بافتا.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به غرب وحشی خوش آمدید، شریک! Good Shepherd Entertainment و توسعه‌دهنده Ice Code Games بازی Hard West 2 را امروز از طریق Steam و GOG.com با قیمت 23.99 پوند برای رایانه شخصی منتشر کردند و تا 11 آگوست 10 درصد تخفیف هفته عرضه دارد. با زنده ها و مردگان در سراسر مرزهای هرج و مرج آمریكا در این عاقبت فراطبیعی بازی استراتژی تحسین شده مبتنی بر نوبت كه بیش از نیم میلیون بازیکن در سراسر جهان شناخته شده است، بجنگید.