راه حل های کامل خنک کننده SSD ADATA را معرفی می کنیم

SSD LEGEND 970 – کریستالیزاسیون سطحی سریع خنک می شود
LEGEND 970 عملکرد خواندن/نوشتن تا 10000/10000 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد. با پره های آلومینیومی دولایه اکسترود شده برای ایجاد یک کانال هوای متراکم برای هدایت هوای گرم و سرد طراحی شده است. یک میکرو فن داخلی جریان هوای خنک را جذب می کند و هوای گرم را از کناره های هیت سینک خارج می کند. در عین حال، پره های آلیاژ آلومینیوم LEGEND 970 با کریستالیزاسیون سطحی پوشانده می شوند که سطح تماس کلی را افزایش می دهد و راندمان اتلاف گرما را در سیستم خنک کننده هوا به حداکثر می رساند. این طراحی منحصر به فرد “هیت سینک فعال اختراع شده” به طور چشمگیری دمای کنترلر را تا 10٪ در مقایسه با هیت سینک های بدون فن کاهش می دهد و از پایداری SSD و عملکرد طولانی مدت با کارایی بالا اطمینان می دهد. LEGEND 970 تولید انبوه خود را در پایان ماه ژوئن آغاز می کند و زودتر از موعد مقرر در Computex رونمایی می شود. گوش به زنگ باشید!

SSD خارجی SE920 – خنک کننده قابل ارتقا برنده جایزه
SE920 از آخرین نسل رابط انتقال USB4 با سرعت خواندن/نوشتن 3800/3200 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند و سیستم اتلاف حرارت آن مجهز به یک میکرو فن داخلی است. یک فشار ساده روی کیس باعث می شود که شاسی به سرعت گرما را از بین ببرد. وقتی کیس قابل ارتقا جمع می شود، حجم کاهش می یابد که ذخیره سازی را تسهیل می کند. هنگامی که گسترش می یابد، همرفت افزایش می یابد و به طور موثر گرما را از بین می برد در حالی که سبک وزن و قابل حمل باقی می ماند. این طراحی مبتکرانه “خنک کننده فعال ثبت اختراع” به طور چشمگیری دما را 10٪ در مقایسه با محصولات بدون فن با مشخصات مشابه کاهش می دهد و در 2 سال گذشته برنده جایزه طراحی Red Dot، جایزه طراحی خوب ژاپن و جایزه تعالی تایوان شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

از یک خنک کننده برای جذب و سپس از دو فن برای دفع گرما استفاده می کند و یک اکوسیستم همرفتی عالی ایجاد می کند. SSD LEGEND 970 Gen 5 از هیت سینک و فن از آلیاژ آلومینیوم دو لایه استفاده می کند تا خنک کننده هوا فعال و پوشش تبلور سطح را برای بهبود هدایت حرارتی ایجاد کند. SSD خارجی SE920 USB4 دارای یک میکرو فن داخلی برای دفع سریع گرما است که با گسترش قاب جمع شونده فعال می شود. انتظار می‌رود تحقیق و توسعه ساختاری و ویژگی‌های اتلاف حرارت عالی این طرح‌ها به تاثیرگذارترین معیار برای ذخیره‌سازی شدید در بازار اصلی تبدیل شود.

Project NeonStorm SSD – خنک کننده دوگانه برای اتلاف حرارت بهینه

پروژه NeonStorm سرعت انتقال تا 14000/12000 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد که نیاز به طراحی دو سیستم با خنک کننده مایع و هوا دارد. هنگامی که گرما از SSD خارج می شود، ابتدا از یک هیت سینک فلزی عبور می کند تا سطح تماس افزایش یابد. پس از هدایت به مخزن مایع، انرژی گرمایی توسط یک خنک کننده با ظرفیت گرمایی بالا جذب می شود و سپس به داخل سینک حرارتی آلیاژ آلومینیوم می رود. هیت سینک به عنوان یک واسطه بین خنک کننده و فن ها عمل می کند. هنگامی که فن های هر انتهای پروژه NeonStorm روشن می شوند، گرما با انتقال هوای گرم و سرد حذف می شود. در مقایسه با پره های اتلاف حرارت از نوع فن بدون خنک کننده مایع، سیستم مخترع ADATA “اختراع اتلاف حرارت با خنک کننده دوگانه” می تواند دمای SSD را تا 20 درصد کاهش دهد.

ADATA Technology Co., Ltd.، برند پیشرو حافظه در جهان، متعهد به کشف پیشرفت هایی است که منجر به عملکرد فوق العاده می شود. درایوهای SSD PCIe Gen 5 بسیار سریع هستند، اما این عملکرد قدرتمند درجه ای از گرما را ایجاد می کند. به منظور بهبود پایداری و افزایش عمر محصول و همچنین حفظ سرعت بهینه، راه حل های خنک کننده نوآورانه برای این آخرین نسل SSD ها ضروری است. در Computex 2023، این شرکت راه‌اندازی تعدادی راه‌حل خنک‌کننده SSD را اعلام خواهد کرد که نه تنها از رقبا پیشی می‌گیرد، بلکه در اتلاف گرما نیز پیشتاز خواهد بود. SSD Project NeonStorm Gen 5 اولین دستگاه در صنعت است که طراحی هیت سینک خنک کننده با فن و مایع خنک کننده را به SSD M.2 معرفی می کند.