دی وی دی رایتر اینترنال فروشگاه اینترنتی شهرقطعات کامپیوتر | techpowerup

در این صورت ، Windows Update را بررسی کرده و درایور خود را به روز کنید. اگر مشکوک هستید که درایو CD خود کثیف است ، باید یک پاک کننده CD / DVD-ROM بخرید. سینی را که در آن CD قرار داده شده است می توان با یک پارچه مرطوب پاک کرد. SATA؛ این نوع درایور ها پرفروش ترین و پرکاربردترین پورت را در حال حاضر دارند. ممکن است که قطع شده باشد و یا این که کابل آن دچار خرابی شده و نیاز باشد که از یک کابل جدیدتر استفاده کنید. اگر تسمه را تعویض کنید به احتمال زیاد مشکلتان حل می شود ولی اگر نشد خود موتور ایراد پیدا کرده است که آن را هم ابتدا با اسپری تمیز کنید اگر نشد باید تعویض گردد.

جای نگرانی نیست در این پست ، ما به بررسی برخی از رایج ترین مسائل به همراه رفع آنها خواهیم پرداخت. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم. درایو اینترنال دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. این بار با ایده ی ساخت فروشگاه اینترنتی، گام در میدان گذاشته است. دو تا دلیل می‌تواند باعث این مشکل شود که ما ابتدا دلیل دوم که بیشتر پیش می‌آید را توضیح می دهیم. در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید.

  • اگر درایو شما خراب‌شده است، یک راهنمای کامل از خرید تا تعویض آن جمع‌آوری شده که توصیه می‌کنیم آن را بخوانید.
  • تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد.
  • برای اتصال دی وی دی رایتر اکسترنال به سیستم نیاز به هیچ ، آداپتور یا ترانس دیگری وجود ندارد .
  • در نتیجه توصیه می کنیم به سراغ مواردی بروید که از حجم و اندازه کوچکی برخوردار باشند و حمل آنها راحت تر انجام گیرد.
  • این محصول از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل شده و قابلیت خواندن و نوشتن رویسی دی و دی وی دی را دارا می‌باشد.
  • با تهیه‌ی این دستگاه، امکان تماشای فیلم و پخش موسیقی از روی سی دی و دی وی دی، و همچنین امکان کپی و رایت دی وی دی و سی دی برای شما به وجود می‌آید.

هنگام مجله خبری سخت افزار کامپیوتر نیازی نیست نگران سازگار نبودن این محصول با سیستم عامل خود داشته باشید زیرا توسط بسیاری از سیستم عامل ها پشتیبانی می گردد. اگر برای محیط کار خود به دنبال خرید یک درایو دی وی دی خارجی را دارید این محصول به دلیل طراحی زیبا قطعا مناسب خواهد بود. این وسایل پرکاربرد ، عليرغم عرضه هارد ديسک ها و حافطه هاي فلش ، هنوز هم در بين کاربران محبوبيت دارند و از آن ها در سطح گسترده ای استفاده مي شود.

سی پی یو

یک نمونه بسیار شفاف و واضح درباره بافر و نحوه انجام کار آن را می توان در زمان ارسال دستورات پیاپی چاپ به پرینتر شاهد بود. به بیان ساده تر، درایو دی وی دی رایتر دستگاهی برای خواندن و یا نوشتن اطلاعات بر روی دیسک‌های دی وی دی است. به کمک این دستگاه ها نیز می توانید اطلاعات موجود بر روی دی وی دی‌های خود را پاک کرده و یا مجدداً بر روی آن‌ها اطلاعات جدید را قرار دهید. با تمیز کردن موتور خیلی ایرادات مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود.

http://asanbehbar.irتوجه به دارا بودن ضمانت برای محصول بسیار حائز اهمیت است پس حتما دقت کنید که محصولی که خریداری می کنید دارای ضمانت باشد. هنگام خرید دستگاه را به همراه کارت گارانتی از فروشنده تحویل بگیرید تا اگر محصول خریداری شده از مشکلی برخوردار باشد قادر به تعویض آن باشید. در دی وی دی رایترها نیز یک بافر وجود دارد که وظیفه همگام سازی چیپ پردازشی دستگاه با CPU را برعهده دارد. این بافر در واقع اطلاعات لازم برای رایت را در خود ذخیره نوده و کم کم به چیپ ست پردازشی منتقل می نماید تا بر روی CD و یا DVD رایت شود. لازم به ذکر است که امروزه با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته و روز دنیا استفاده از دستگاه‌هایی مثل دی وی دی رایتر کم رنگ‌تر از قبل شده است، ولی با اینحال بسیاری از مرکزها و مصرف‌کننده‌های شخصی هنوز از حافظه‌هایی مثل دی وی دی و سی‌دی استفاده می‌کنند. برای حل کردن معضلات و چالش‌های احتمالی در مبحث تعمیرات قسمت دی وی دی رایتر در ادامه، مرکزی را به شما معرفی می‌کنیم که بهترین نوع خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

نوع درایو