دی وی دی رام کامپیوتر لنوو تعمیر و تعویض دی وی دی رایتر کامپیوتر | techpowerup

این نوع درایوها در عین اینکه از انواع دی وی دی رایتر اکسترنال ، قدرت بیشتری دارند و از سرعت بالاتری نیز بهره می برند، اما به صرفه تر و ارزان تر از دی وی دی رایتر اکسترنال هستند. برای همین نیز باید قبل از خرید مدل دقیق دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدانید و یا از فروشنده برای خرید درایو نوری یا دی وی دی رایتر مشاوره بگیرید. در این مطلب ما به شما دی وی دی درایو را معرفی کرده و انواع آن را به شما آموزش دادیم. در ادامه نکاتی برای پیشگیری از خراب شدن این قطعه به شما گفتیم تا درایور شما از آسیب به دور بماند. اگر درایور شما نیاز به تعمیر پیدا کرد حتماً به یک تعمیرکار باتجربه مراجعه نمایید تا این کار را برای شما انجام دهد.

http://asanbehbar.irدر بسیاری از سیستم‌های لپ‌تاپ و کامپیوترهای جدید دی وی دی رایتر به صورت داخلی یا همان شکل قدیمی وجود ندارد. از این جهت بسیاری از افراد به دی وی دی رایترهای خارجی استفاده می‌کنند. این فناوری به درایو نوری امکان اجرای انواع فایل‌های چندرسانه‌ای مانند صدا، عکس و ویدیو را می‌دهد. یعنی کاربر می‌تواند این محصول را با کمک پورت USB به تلویزیون خود وصل کرده و به‌طور مستقل و بدون نیاز به هیچ وسیله‌ی دیگری، به‌عنوان یک پخش‌کننده‌ی مالتی‌مدیا از آن استفاده کند. برای انجام این کارتنها کافی است کابل USB آن را به تلویزیونوصل کند، و بعد دکمه‌یEject رایتر را به مدت 5 ثانیه نگه داشته و دیسک موردنظر را در آن قرار دهد.

دی وی دی رایتر اکسترنال External DVD Drive

یکی از فاکتورهای بمجله خبری سخت افزار کامپیوترار مهمی که در تهیه یک درایو DVD اهمیت دارد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات است. مثالی دیگر که در عیب یابی دستگاه دی وی دی رایتر بررسی می‌شود اختلال در باز و بسته شدن درب دستگاه است. این واژه مخفف عبارت Compact Disc Read-Only Memory به معنی «حافظه دیسک نوری فقط خواندنی» (لوح فشرده)است. رایانه‌ها تنها می‌توانند اطلاعات موجود در دیسک‌های نوری را بخوانند و نمی‌توانند هیچ گونه اطلاعاتی را بر روی آن‌ها بنویسند. سی‌دی-رام‌ها رسانه محبوبی برای توزیع کردن نرم‌افزارهای رایانه، بازی‌های ویدئویی، برنامه‌های چندرسانه‌ای هستند، هرچند که می‌توان هر گونه اطلاعاتی را بر روی آن‌ها ذخیره کرد (تا جایی که ظرفیت دیسک اجازه دهد).

سی دی رایتر (CD Writer)

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. با سلام خدا قوت از زحمات بی منت و آموزش تصویری و زیبای شما بسیار بسیار متشکرم .موفق باشید. بسیار عالی بود واقعا ازت ممنونم اگه اموزشهای دیگه ای هم داری لطف کن و مارو بی نصیب نذار. این آموزش های هرچند کوتاه ولی کلیدی رو هر جایی به رایگان دراختیار آدم نمیگذارند. ولی CD Rom من کار نمی کنه یعنی وقتی بسته می شه سریع باز می شه.لطفا مرا راهنمایی کنید.

دی وی دی درایو های اکسترنال چیست؟

علاوه بر تعمیر و تعویض دی وی دی رام و DVD رایتر، تعمیر و تعویض کارت گرافیک، تعمیر مادربرد، تعمیر هارد، تعویض و یا ارتقای رم، تعویض پاور تغذیه، رفع مشکلات بایوس دستگاه و خدماتی از این قبیل در نمایندگی کامپیوتر لنوو انجام می شود. شایان ذکر است که تمامی تکنسین های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین مهندسین کشور بوده و تعمیر کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهند. نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود. مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند. به طور کلی می توان از مواردی چون نخواندن دیسک، باز و بسته نشدن درب، کند شدن سرعت دی وی دی رام و گیر کردن دیسک به عنوان مهمترین مشکلات دی وی دی رام کامپیوتر لنوو سخن گفت.

  • می گویند که به اتصالات داخلی لپ تاپ و کامپیوتر وصل می شوند و فقط با خود دستگاه می توانند حمل شوند.
  • برای رفع مشکلات مربوط به دی وی دی رایتر لپ تاپ کارشناسان الکتروتاپ روش های زیر را پیشنهاد می کنند .
  • این محصول از توانایی رایت اطلاعات روی انواع دیسک‌ها، حتیDVDهای دولایهنیز برخوردار می‌باشد.
  • این رقم در خواندن اطلاعات از سی دی برابر با 150 کیلوبایت در ثانیه ، برای دی وی دی 1385 کیلوبایت در ثانیه و برای دیسک بلوری برابر با 4500 کیلوبایت بر ثانیه است .
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ایساتیس کامپیوتر می باشد و هرگونه کپی برداری از فایل های طراحی شده و مطالب این سایت شرعا و قانونا جایز نیست و طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه پیگرد قانونی دارد.