دکتر لیزا سو از AMD به صورت زنده در نمایشگاه CES 2023 حضور خواهد داشت

گری شاپیرو، رئیس و مدیر عامل CTA، گفت: “AMD نشان می دهد که چگونه نوآوری خلاقانه مرزهای فناوری را برای همیشه جا به جا می کند.” قدرت دکتر سو این است که مردم را دور هم جمع کند و من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم آنها چه پیشرفت هایی را در برنامه به اشتراک خواهند گذاشت.

دکتر سو گفت: «در سال‌های اخیر، محاسبات به بخشی ضروری و فراگیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، و به هر یک از ما کمک می‌کند شیوه کار و یادگیری از راه دور را تطبیق دهیم، در حالی که به ما امکان می‌دهد در ارتباط و سرگرمی بمانیم.» “من خوشحالم که این فرصت را دارم که در CES 2023 صحبت کنم تا نسل بعدی نوآوری‌های محاسباتی تطبیقی ​​و عملکرد بالا را برجسته کنم و محصولاتی را که مرزهای ممکن را پشت سر بگذارند و نقش مهمی در حل مهم‌ترین چالش‌های ما ایفا کنند، برجسته کنم. “

از افزایش کارایی و پایداری در فضای ابری گرفته تا قدرت‌بخشی به ابرکامپیوترهای مقیاس بزرگ، AMD امروزی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما است. نوآوری های این شرکت در زمینه هایی مانند محاسبات با کارایی بالا، هوش مصنوعی و بازی در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. بیش از 1300 غرفه دار تایید شده نشان می دهند که چگونه فناوری یک کاتالیزور برای تغییر است.سو به عنوان سخنران اصلی CES به مدیر عامل جان دیر، جان می پیوست. برنامه سخنرانی اصلی با اعلام سخنرانان به روز می شود.

CES 2023 که متعلق به CTA و تولید شده است، از 5 تا 8 ژانویه 2023 در لاس وگاس برگزار می شود، در حالی که Media Days از 3 تا 4 ژانویه 2023 برگزار می شود. شرکت کنندگان با فناوری های جدید برندهای جهانی آشنا می شوند، در مورد آینده فن آوری رهبر فکری و همکاری رو در رو با سایر شرکت کنندگان. این نمایش نشان می‌دهد که چگونه نوآوری‌ها در پایداری، حمل‌ونقل و تحرک، سلامت دیجیتال، متاورس و موارد دیگر به بزرگترین چالش‌های جهان می‌پردازند. مخاطبان از کارشناسان صنعت در سخنرانی‌های کلیدی زنده، از جمله مدیران John Deere و AMD می‌شنوند. برای همه به‌روزرسانی‌های CES 2023، جزئیات ثبت‌نام و صفحه رسانه برای همه منابع مطبوعاتی، از CES.tech دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

دکتر سو، مهندسي که الهام بخش مردم از همه اقشار براي دنبال کردن مشاغل در STEM است، بيش از سه دهه است که نقش مهمي در پيشبرد محاسبات با کارايي بالا و صنعت نيمه هادي ايفا کرده است. سخنرانی اصلی او به صورت زنده و حضوری از لاس وگاس در روز چهارشنبه، 4 ژانویه 2023، ساعت 6:30 بعد از ظهر در سالن رقص Palazzo ونیزی ارائه خواهد شد.

انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) امروز اعلام کرد که دکتر لیزا سو، رئیس و مدیر عامل AMD، یک سخنرانی حضوری در CES 2023، تأثیرگذارترین رویداد فناوری جهان، ارائه خواهد کرد. دکتر سو دیدگاه AMD را به اشتراک می‌گذارد – یک نقطه برجسته همیشگی از فصل CES – در مورد اینکه چگونه رایانش تطبیقی ​​با کارایی بالا زندگی‌ها را با مقابله با سخت‌ترین مشکلات جهان تغییر می‌دهد.