دژ افسانه ای کوتوله ها در 6 دسامبر تغییر شکل می دهد

بازی Bay 12 همچنین بسیار هیجان زده است که نسخه Steam and Itch بازی Dwarf Fortress را با یک موسیقی متن کاملاً جدید همراه با برخی از آهنگ ها حتی به زبان کوتوله منتشر کند! این موسیقی متن که توسط Dabu، Simon Swerwer و Águeda Macias ساخته شده است، به طور جداگانه برای خرید در Steam و Bandcamp در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این افزوده‌های جدید این نسخه از قلعه کوتوله را در دسترس‌ترین نسخه‌ای است که تا به حال بوده است، در حالی که تجربه اصلی محبوب و شبیه‌سازی پیچیده را حفظ می‌کند که آن را برای سال‌های متمادی محبوب کرده است. نسخه کلاسیک قلعه کوتوله به عنوان یک دانلود رایگان در دسترس خواهد بود و همچنان در وب سایت خلیج 12 پشتیبانی می شود.

تانیا ایکس شورت، کاپیتان کیت‌فاکس، می‌گوید: «من همیشه کسی بوده‌ام که سعی می‌کردم از قلعه کوتوله لذت ببرم، اما پیش از این تلاش می‌کردم تا به آن نفوذ کنم، حتی با مدها. “نسخه Steam و Itch.io همه پیچیدگی ها را دارد، اما اکنون حتی برادرزاده 10 ساله من می تواند آن را بازی کند! نمی توانم منتظر کسی که در طول سال ها کنجکاو بوده است آن را امتحان کند.”

درباره قلعه کوتوله در Steam و Itch.io
عمیق ترین و پیچیده ترین شبیه سازی دنیایی که تاکنون ساخته شده است. قلعه کوتوله افسانه ای به Steam و Itch.io می آید. با وجود تهدید گرسنگی، اژدها و جنون، یک قلعه بسازید و سعی کنید به کوتوله های خود کمک کنید تا زنده بمانند.

پس از سال‌ها کار سخت، توسعه‌دهنده بازی Bay 12 و ناشر Kitfox Games با هیجان اعلام می‌کنند که نسخه بسیار موردانتظار و دعوت‌کننده Steam و Itch.io PC از قلعه افسانه‌ای Dwarf Fortress در تاریخ 6 دسامبر با قیمت 29.99 دلار آمریکا منتشر خواهد شد! این نسخه جدید از قلعه کوتوله که در ابتدا توسط برادران Tarn و Zach Adams در سال 2006 منتشر شد، بازی بسیار پیچیده ساخت و مدیریت تمدن کوتوله را فراتر از نمایش شخصیت های ASCII با مجموعه ای از کاشی های هنری پیکسلی کاملاً جدید، دوباره تجسم می کند، یک آموزش جدید مفید برای بازیکنان ناشناس. در هیئت مدیره، موسیقی متن و جلوه های صوتی جدید، رابط کاربری جدید و منوهای قابل پیمایش، و سایر موارد اضافه شده با کیفیت زندگی. شاید قبلاً با بسته‌های مود بازی کاشی Michał “Mayday” Madej و Jacob “Ironhand” Bowman آشنا شده باشید. تلاش‌های آن‌ها با هم، یک کاشی هنری پیکسلی جدید را ایجاد کردند که توسط هنرمندان Carolyn Jong و Neoriceisgood تنظیم شده است. نسخه Steam از Dwarf Fortress دارای موسیقی متن 15 آهنگی از Dabu، Simon Swerwer، و Águeda Macias خواهد بود، از جمله آهنگ‌هایی به زبان کوتوله!

  • نه فقط هندسه تولید شده – یک دنیای شبیه سازی شده کامل. ظهور و سقوط تمدن ها، شخصیت ها، موجودات، فرهنگ ها و غیره. ساعت های بی پایان بازی
  • اکنون با گرافیک پیکسلی خیره کننده جدید!
  • با آموزش های درون بازی اصول اولیه را بیاموزید.
  • یک پروژه “زنده” مادام العمر – ایجاد/به روز شده از سال 2002، بدون هیچ پایانی
  • دنیای منحصربه‌فرد خود را بسازید و یک کلنی شلوغ از کوتوله‌ها را مدیریت کنید، حتی اگر آنها به احتمال زیاد نابود شوند.
  • یک سرگرمی بی پایان جدید، فقط برای شما!

در زمان عرضه، نسخه Steam & Itch بازی Dwarf Fortress با حالت قلعه، سیم کارت مدیریت امضای بازی، همراه خواهد شد که در آن شما کلنی از کوتوله‌ها را رهبری می‌کنید، کلنی خود را ایجاد می‌کنید و سعی می‌کنید در دنیایی از امکانات بی‌پایان زنده بمانید و پیشرفت کنید. حالت Dwarf Fortress Legends نیز در زمان عرضه در دسترس خواهد بود. حالت‌های Adventure و Arena، بازیکنان Dwarf Fortress می‌دانند که نسخه کلاسیک بازی در نسخه Steam & Itch در زمان عرضه وجود نخواهد داشت، اما Bay 12 Games به سختی کار می‌کند تا مطمئن شود این حالت‌ها هنگام بازی بهترین هستند. بخار. و هنگامی که به روز رسانی های بیشتر در دسترس قرار گیرد به ارتباط با جامعه ادامه خواهد داد. می‌توانید بیشتر بیاموزید و نقشه راه قلعه کوتوله Steam & Itch را در اینجا بررسی کنید.