دولت بایدن هریس اولین تراشه را برای فرصت تامین مالی آمریکا راه اندازی کرد

بر اساس قانون دو حزبی تراشه ها و علم، وزارت بازرگانی بر 50 میلیارد دلار برای احیای صنعت نیمه هادی ایالات متحده نظارت دارد که شامل 39 میلیارد دلار مشوق های نیمه هادی است. اولین فرصت تامین مالی، جستجوی برنامه‌های کاربردی برای پروژه‌های ساخت، گسترش یا نوسازی امکانات تجاری برای تولید نیمه‌رساناهای پیشرفته، نسل فعلی و گره‌های بالغ است. این شامل تولید رو به رو و بسته بندی نهایی می شود. این وزارتخانه همچنین فرصتی برای تأمین مالی مواد و تجهیزات نیمه هادی در اواخر بهار و فرصتی دیگر برای تأسیسات تحقیق و توسعه در پاییز منتشر خواهد کرد.

Gina M. Raimondo، وزیر بازرگانی، گفت: قانون چیپس و علم فرصتی تاریخی برای آزادسازی نسل بعدی نوآوری آمریکایی، حفاظت از امنیت ملی و حفظ رقابت اقتصادی جهانی ما ارائه می دهد. زمانی که ما اجرای تراشه‌ها را برای آمریکا کامل کنیم، مقصد برتر در جهان خواهیم بود که در آن می‌توان معماری‌های جدید و پیشرفته تراشه‌ها را در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی ما اختراع کرد، که برای هر کاربرد نهایی طراحی شده و در مقیاس بزرگ تولید می‌شود. مجهز به پیشرفته ترین فناوری ها در طول کارمان، ما متعهد به محافظت از دلارهای مالیات دهندگان، تقویت نیروی کار آمریکایی، و دادن بستری برای کسب و کارهای آمریکایی برای انجام بهترین کاری هستیم: نوآوری، تکامل و رقابت. »

قانون چیپس و علم بخشی از برنامه اقتصادی پرزیدنت بایدن برای سرمایه گذاری در آمریکا، تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی، ایجاد مشاغل پردرآمد، درآمد بیشتر در ایالات متحده و احیای جوامع باقی مانده است.

اولین فرصت تامین مالی، فرآیند درخواست را شرح می دهد و نحوه ارزیابی درخواست ها را توسط وزارت، از جمله تمرکز بر چگونگی پیشرفت پروژه ها، امنیت اقتصادی و ملی ایالات متحده را شرح می دهد. برنامه ها همچنین از نظر قابلیت تجاری، قدرت مالی، امکان سنجی فنی و آمادگی، توسعه نیروی کار و تلاش برای هدایت رشد اقتصادی فراگیر ارزیابی خواهند شد. از امروز، دپارتمان قویاً همه متقاضیان بالقوه، از جمله متقاضیان فرصت های تأمین مالی آینده، را تشویق می کند تا اظهارات علاقه خود را ارسال کنند تا بتواند علاقه مندی به نیمه رانندگان را بسنجد و برای بررسی درخواست آماده شود. در اینجا درباره فرآیند درخواست و ارزیابی بیشتر بدانید.

CHIPS برای آمریکا نیز امروز “چشم انداز موفقیت” را منتشر کرد که در آن اهداف استراتژیک مبتنی بر چشم اندازی است که وزیر رایموندو در سخنرانی هفته گذشته خود در دانشکده خدمات خارجی در دانشگاه جورج تاون به اشتراک گذاشت. برای پیشبرد امنیت اقتصادی و ملی ایالات متحده، این وزارتخانه در نظر دارد تا پایان دهه به اهداف زیر دست یابد: (1) ایالات متحده حداقل دو گروه جدید در مقیاس بزرگ دولتی را در خود جای دهد. تولید تراشه‌های منطقی هنری، (2) خانه چندین تأسیسات بسته‌بندی پیشرفته با حجم بالا، (3) تولید تراشه‌های حافظه پیشرفته با حجم بالا، و (4) افزایش ظرفیت تولید تراشه‌های نسل فعلی و بالغ شدن گره ها، به ویژه برای صنایع مهم داخلی. درباره این اهداف در سند چشم انداز موفقیت اینجا بیشتر بدانید.

دولت بایدن هریس، از طریق مؤسسه ملی استاندارد و فناوری وزارت بازرگانی ایالات متحده، امروز اولین فرصت تامین مالی CHIPS برای آمریکا را برای ایجاد مشوق های تولید برای بازگرداندن رهبری ایالات متحده در تولید نیمه هادی، حمایت از مشاغل با درآمد خوب در زنجیره تامین نیمه هادی ها راه اندازی کرد. و امنیت اقتصادی و ملی آمریکا را ارتقا دهد.

کمک‌های بلاعوض به شکل تأمین مالی مستقیم، وام‌های فدرال، و/یا تضمین‌های وام شخص ثالث فدرال خواهد بود. این بورسیه ها برای تکمیل، نه جایگزینی، سرمایه گذاری خصوصی و سایر منابع مالی طراحی شده اند و متقاضیان به شدت تشویق می شوند که سرمایه را روی میز بیاورند. جوایز CHIPS برای آمریکا به محض ارزیابی دقیق و مذاکره آثار ارسالی ارائه خواهد شد.

همچنین متقاضیان تشویق می شوند برای اعتبار سرمایه گذاری پیشرفته تولید (اعتبار مالیات سرمایه گذاری) که توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده و خدمات درآمد داخلی اداره می شود، درخواست دهند. اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری یک اعتبار مالیات بر درآمد فدرال برای سرمایه گذاری های واجد شرایط در تاسیسات تولید نیمه هادی یا تجهیزات تولید نیمه هادی است و بخش اساسی از مجموعه مشوق های ارائه شده توسط قانون CHIPS و علم است. وزارت بازرگانی و وزارت خزانه داری از نزدیک بودجه CHIPS و اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری را هماهنگ می کنند تا اطمینان حاصل شود که این مشوق ها با هم برای پیشبرد اهداف اقتصادی و امنیت ملی دولت کار می کنند. وزارت خزانه داری قصد دارد در ماه مارس، علاوه بر دستورالعمل های آتی وزارت بازرگانی در مورد حفاظ های امنیت ملی، دستورالعملی در مورد اعتبار مالیات سرمایه گذاری صادر کند.

اولویت‌های کلیدی که برنامه چیپس برای آمریکا را هدایت می‌کنند عبارتند از:

  • سرمایه گذاری خصوصی را تسریع کنید: هدف چیپس برای آمریکا تحریک سرمایه و سرمایه گذاری خصوصی است نه جایگزینی آن. CHIPS for America به دنبال جذب سرمایه خصوصی قابل توجه و ایجاد پروژه های بادوام و در مقیاس بزرگ است که امنیت اقتصادی و ملی ایالات متحده را ارتقا می بخشد. دپارتمان همچنین متقاضیان را تشویق می کند تا اکوسیستم هایی از تامین کنندگان، مشتریان و سازمان های آموزش نیروی کار ایجاد کنند که سرمایه گذاری ها را خودپایدار کند. اینجا بیشتر بیاموزید
  • از دلارهای مالیات دهندگان محافظت کنید: تراشه های آمریکایی برای دلارهای مالیات دهندگان، محافظ خوبی خواهند بود و از تدابیری برای اطمینان از اینکه شرکت هایی که وجوه دریافت می کنند، پایان معامله خود را حفظ می کنند، استفاده می کند. وزارت برای اطمینان از اینکه حداقل مقدار مورد نیاز برای ترغیب سرمایه گذاری را فراهم می کند، بررسی های لازم را انجام خواهد داد. علاوه بر این، وزارت درخواست ها را بر اساس میزان تعهدات متقاضی برای خودداری از خرید مجدد سهام ارزیابی خواهد کرد و دریافت کنندگان بیش از 150 میلیون دلار بودجه مستقیمی را که با دولت ایالات متحده به اشتراک می گذارند، نیاز دارد. بخشی از هر جریان نقدی یا بازدهی که از پیش بینی های متقاضی بالاتر از یک آستانه تعیین شده بیشتر باشد. کمک هزینه تحصیلی در طول زمان پرداخت می شود و به متقاضیانی که تعهدات و نقاط عطف توافق شده را انجام می دهند مرتبط است. اینجا بیشتر بیاموزید
  • ایجاد نیروی کار ماهر و متنوع: استخدام، آموزش، و حفظ نیروی کار بزرگ، ماهر و متنوع برای تقویت اکوسیستم نیمه هادی ایالات متحده حیاتی است. شرکت‌هایی که برای تامین مالی CHIPS درخواست می‌کنند، ملزم به ارائه طرح‌های توسعه نیروی کار برای کارگرانی هستند که تأسیسات آنها را راه‌اندازی می‌کنند و کارگرانی که آنها را می‌سازند، از جمله طرح‌هایی برای رعایت اصول مشاغل خوب وزارت کار، بازرگانی و وزارت کار. متقاضیانی که بیش از 150 میلیون دلار بودجه مستقیم درخواست می‌کنند، باید برنامه‌هایی را ارائه کنند تا امکانات و کارگران ساختمانی خود را با دسترسی به مراقبت از کودکان مقرون به صرفه، قابل دسترس، قابل اعتماد و با کیفیت بالا فراهم کنند. علاوه بر این، متقاضیان به شدت تشویق می شوند که از قراردادهای کار پروژه برای پروژه های ساختمانی استفاده کنند. اینجا بیشتر بیاموزید
  • همکاری با شرکا و متحدان ایالات متحده: این وزارتخانه با متحدان و شرکای بین المللی برای حمایت از یک اکوسیستم نیمه هادی جهانی سالم که نوآوری را هدایت می کند و در برابر طیف وسیعی از اختلالات، از تهدیدات امنیت سایبری گرفته تا بلایای طبیعی و بیماری های همه گیر مقاومت می کند، هماهنگ خواهد کرد. این شامل هماهنگی برنامه های تشویقی دولت، ایجاد زنجیره های تامین نیمه هادی فرامرزی انعطاف پذیر، ترویج تبادل دانش و همکاری در زمینه فناوری های آینده، و اجرای پادمان ها برای حفاظت از امنیت ملی است. اینجا بیشتر بیاموزید
  • ایجاد فرصت های اقتصادی و رشد اقتصادی فراگیر: CHIPS برای آمریکا متعهد به ایجاد جوامع قوی است که در رونق صنعت نیمه هادی سهیم هستند. این وزارتخانه بررسی خواهد کرد که آیا نامزدها در سرمایه گذاری آینده در صنعت نیمه هادی ایالات متحده شرکت می کنند، از برنامه های تحقیق و توسعه حمایت می کنند و فرصت هایی برای شرکت های اقلیت، کهنه کار، زنان و شرکت های کوچک ایجاد می کنند. متقاضیان همچنین از نظر مسئولیت زیست محیطی و سرمایه گذاری در جامعه خود ارزیابی خواهند شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران