دود کش پشت بام تهویه نو

کلاهک اچ گرد را در قطرهای دلخواه از قطر 6 سانت به بالا ، هم بصورت درز طولی و هم درزجوشی تولید نمود. این کلاهک چهارگوش نیز هم می تواند از ورق گالوانیزه و هم ورق سیاه و روغنی و حتی ورق رنگی یا استیل تولید گردد. در واقع به لحاظ اصول نظام مهندسی این کلاهک از تمام استانداردهای لازم جهت قرارگیری در بالاترین نقطه ی لوله های دودکش برخوردار است.

این مدل از کلاهک دودکش را از ورق های گالوانیزه، سیاه، روغنی، رنگی و همچنین استیل تولید می کنند. ضخامت ورق کلاهک دودکش به قطر کلاهک مربوط می شود یعنی هر چقدر قطر بیشتر باشد ضخامت ورقی که که برای ساختن کلاهک دود کش استفاده می شود بیشتر می شود. اگر از ورق های روغنی و سیاه برای تولید کلاهک دود کش استفاده می کنید برای جلوگیری از زنگ زدگی و همچنین داشتن عمر طولانی، باید سطح آن را با استفاده از رنگ کوره ای رنگ آمیزی کنید.

از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد. از نکات بارز در نصب این کلاهک این است که این کلاهک را حداقل ۶۰ سانتیمتر بالاتر از سطح بام نصب و تعبیه نمود. این کلاهک به لحاظ ساختار نیز به دو صورت گرد و چهارگوش بنا به سفارش کارفرما تولید و عرضه می گردد.

کلاهک دودکش عضو مهمی در افزایش ایمنی ساختمان بوده و سالیانه تعدادی زیادی از افراد به‌دلیل سهل-انگاری در استفاده از دودکش و کلاهک مناسب جان خود را از دست خواهند داد. هرچند با مراجعه به سایت تهویه نظری امکان خرید ارزان‌تر از قیمت بازار را خواهید داشت. این نوع از دودکش‌ها از نوع لوله‌های خرطومی PVC بوده و دارای مقاومت مناسبی در برابر سایش و خوردگی هستند.

قیمت اجاره بها مسکن در زنجان با تهران برابری خواهد کرد

دود کش پشت بام تهویه نو

در این صورت دودی که توسط دستگاه های گازسوز تولید می شود؛ به درستی از ساختمان خارج نشده و ممکن است باعث مشکلات تنفسی یا خستگی شود. به همین دلیل با استفاده از کلاهک آلمانی، این دسته از صنایع می توانند از ورود آب باران، برف و گرد و غبار و آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری کنند. لازم به ذکر است که در فصول مرطوب سال، این کلاهک می تواند از نفوذ رطوبت به درون داکت هوا نیز جلوگیری کند. این کلاهک باید حداقل از سطح بام ۱٫۵ متر فاصله داشته باشد تا بتواند به خوبی دود را از خانه ها تخلیه کند.

  • جهت نصب کلاهک دودکش H چهارگوش رعایت حداقل ارتفاع 1.5 متری از کف یا سطح بام الزامی می‌باشد تا عملیات مکشِ دود با تمام ظرفیت انجام پذیرد.
  • بعنوان مثال معادل انگلیسی “کلاهک دودکش” عبارت است از bonnet, tallboy, chimney pot, کلاهک دودکش hood.
  • از این رو نقش دودکش و کلاهک آن در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
  • زیرا به شما یاد می دهیم که چطور بین ترجمه های bonnet, tallboy, chimney pot, hood بهترین ترجمه انگلیسی را برای کلاهک دودکش انتخاب کنید.
  • در حالی که در انگلیسی حرف تعریف the نشان دهنده معرفه بودن یک اسم است.

دودکش یکی از مهمترین اجزای یک خانه است چرا که دود تولید شده در خانه را به بیرون هدایت می کند و این کار سبب کاهش مواد مضر در داخل خانه می شود. کلاهک دودکش نیز وسیله ای می باشد که بر سر دودکش متصل شده و از ورود آشغال، برف و باران و گرد و خاک به داخل خونه جلوگیری می کند. کلاهک ها انواع مختلفی دارند که بسته به کاربرد، انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این کلاهک معمولا با ورق های گالوانیزه ساخته می شود، اما می توان آن را به کمک دیگر مواد اولیه نیز ساخت و ممنوعیتی در استفاده از استیل یا ورق روغنی وجود ندارد.

این نوع کلاهک ها می توانند با هر ارتفاع و قطری بنا به خواست و نیاز مشتری ساخته شوند. سرِ این کلاهک ها شبیه به کلاه های چینی طراحی شده و برای همین است که به آن کلاهک دودکش چینی می گویند. این نوع کلاهک نیز مانند انواع دیگر در دو نوع گرد و چهار گوش تولید می شود. کلاهک دودکش اچ گرد را می توان از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و حتی استیل برای مصارف خاص که محتویات آلاینده آغشته به مواد خورنده ی اسیدی می باشد، تولید کرد. کلاهک دودکش اچ چهارگوش از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و برخی موارد استیل ساخته می‌شود.

موسسه فنی مهندسی مشایخی، مجری ساخت و نصب دریچه های تنظیم هوا می باشد. احساس نیاز مبرم به تولید این محصولات، خودکفایی و عدم وابستگی به تولیدات کشورهای دیگر دلیل تأسیس این موسسه فنی به صورت غیر رسمی در سال۱۳۹۷ می باشد. موسسه فنی مهندسی مشایخی با تلاش تیمی مجرب تأسیس گردید.در حال حاضر این موسسه با دستیابی به تجربه های فراوان، تنها تولید کننده دریچه های استیل و مدرن ،با تضمین کیفیت در ایران می باشد. کلاهک شومینه کلاهک شومینه در دهانه ی خروجیِ دودکش شومینه ،موتورخانه ها و همچنین در نقطه ی انتهاییِ لوله های وِنت در بام ساختمان …

قیمت لوله سیمانی ازبست ، قیمت دودکش از طریق تماس با ما دریافت کنید . از جمله نکاتی که باید در ساخت کلاهک اچ مورد دقت قرار گیرد این است که ساختار و زوایای باله های کلاهک اچ باید طوری طراحی و ساخته شود که از امکان نفوذ آب باران و برف به سیستم رایزر دودکش جلوگیری شود. این محصول از یک پایه استوانه ای و تعدادی پره ی گریلی گرد در بالای پایه و یک کلاه مخروطی بعنوان تاج تشکیل شده است.

از این رو از این نوع دودکش جهت جابجایی هوای نه‌چندان گرم که موجب آسیب به بافت اصلی لوله خرطومی نخواهد شد؛ استفاده کنید. هر کدام از تجهیزات گرمایشی نام برده برای تداوم کارکرد خود نیازمند اکسیژن تازه و خروج دی اکسید کربن تولید شده از فضای داخلی دستگاه هستند. از این رو نقش دودکش و کلاهک آن در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است. در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی با انواع دودکش و کلاهک‌های متنوع دودکشی هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه شرکت صنعتی نظری باشید. این دسته از کلاهک ها صرفا در صنعت کاربرد دارند و در سقف کارخانه های غذایی و مخصوصا کارخانه هایی که به تولید آرد گندم مشغول هستند دیده می شود. دلیل استفاده از این نوع کلاهک ها در صنایع به این خاطر است که کلاهک آلمانی می تواند از ورود ذرات گرد و غبار به داخل تاسیسات جلوگیری کند.

طرح اچ