دستگاه فشار خون خرید و قیمت دستگاه فشار خون بازویی و دیجیتالی از جانیتا استور

دستگاه فشار خون خرید و قیمت دستگاه فشار خون بازویی و دیجیتالی از جانیتا استور

خرید از جای معتبر اولین گزینه است که به شما کمک خواهند کرد با اطمینان بیشتری محصول asilbekharid.com را خریداری کنید. تحقیق درباره دستگاه فشار خون می‌باشید تا آخر متن همراه ما باشید. در هنگام خرید فشار سنج دیجیتالی به ضمانت نامه آنها نیز توجه کنید و اینکه آیا خدمات پس از فروش دارند یا خیر. فشاری که در هر انقباض عضله قلب در اثر برخورد خون به دیواره سرخرگ وارد می‌شود فشار خون می‌نامند. فشار خون بوسیله دستگاه مخصوصی به نام فشارسنج قابل اندازه‌گیری است….

  • هرچه هوا گرم‌تر باشد، فشارخون کمتر می‌شود و هر چه هوا سردتر باشد، فشارخون بالا می‌رود.
  • بنابراین استفاده از این گونه لوازم نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه با نمایش اطلاعات غلط می‌تواند موجب نگرانی بی‌مورد شما شود.
  • من اینو برای مادرم خریدم .قبلا هم فشارسنج آنالوگ داشتند.

فشارسنج دیجیتالی «سیتی زن» از محصولات برند سرشناسسیتی زن ژاپن می‌باشد. این محصول یکی از با کیفیت‌ترین و دقیق‌ترین دستگاه‌های فشارسنج موجود در بازار جهان به شمار می‌رود. صفحه نمایش این دستگاه بزرگ بوده و خواندن نتایج را برای افراد مسن بسیار راحت می‌کند. با فشردن یک دکمه، به‌طور تمام اتوماتیک فشارخون بالا، پایین و ضربان قلب اندازه‌گیری شده و به شما نمایش داده می‌شود. برای اندازه‌گیری فشار خون، کافیست این دستگاه را بر روی بازوی خود ببندید. از قابلیت‌های دیگر فشارسنج دیجیتالی بیورر، می‌توان به سیستم خاموشی خودکار، سنجش ضربان قلب، قابلیت سخنگو بودن به ۴ زبان و هشدار خطای محاسباتی اشاره کرد.

فشارسنج بازویی سخنگو star مدل BE6034

این دستگاه قادر است میزان فشارخون 2 نفر را در 60 جایگاه در حافظه خود ذخیره کند. این ویژگی باعث صرفه‌جویی انرژی و افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. این مدل با دو حافظه قادر است مقادیر اندازه‌گیری شده را برای دو نفر در خود ذخیره کند. اگر قصد تهیه بهترین فشارسنج دیجیتالی بازار را دارید، فشارسنج فرش لایف یکی از گزینه‌های پیش روی شماست.

در این نوع دستگاه نتایج بسیار دقیق است اما مانند دستگاه فشار سنج جیوه ای، برای اندازه گیری فشار به شخص دوم نیاز است. در این حالت با استفاده از یک خرید فشارسنج عقربه ای نیز امروزه کمتر شده است. دستگاه های ساده تری که روز به روز درحال ساخت است جایگزین آن می شود.

دستگاه‌های فشارسنج مچی سبک‌تر هستند و بنابراین برای استفاده در هنگام سفر قابل حمل‌ترند. آنها همچنین فضای ذخیره سازی کمتری را در خانه شما اشغال می‌کنند. اما بدلیل اینکه مچ دست به طور طبیعی در ارتفاع قلب نیست ، احتمال خطا وجود دارد. از این رو در فشار سنج بازو کمتر احتمال ایجاد خطا وجود دارد، زیرا قرار گرفتن دستگاه در موقعیت‌های مختلف قلب آسان‌تر است. تفاوت این دو دستگاه بشتر بدلیل دقت و حجم شان می‌باشد اما توصیه ما به شما خرید فشارسنج از نوع بازویی است. دستگاه فشار سنج بازویی گلامور شامل یک کیف، یک عدد کاف ساده، یک عدد کاف فنری، آداپتور، دستگاه دیجیتالی، و دفترچه راهنما می‌باشد.

قیمت خرید 10 مدل ارزانترین گوشی لمسی اندروید جهان

در نتیجه وجود یک عدد از این دستگاه‌های پزشکی در هر خانه‌ای ضروری است. ۳_ با استفاده از کاف روی بازو یا مچ دست خود، اطمینان حاصل کنید که مانیتور کاف در سطح قلب شما قرار دارد، سپس فشار خون را اندازه بگیرید. اکثر موارد بهتر است فشار سنج شما توانایی نگهداری حداقل یک ماه اطلاعات اندازه گیری شده را داشته باشد. در این صفحه لیست محصولات فشارسنج ارائه شده در شرکت تجهیزات پزشکی درمارز را مشاهده می کنید.

شامپو گیاهی مخصوص تقویت پیاز مو پوست سر نرمال تا خشک بیونیجشامپو گیاهی بیونیج مخصوص تقویت پیاز مو پوست سر نرمال تا خشک، پاک کننده ای مناسب برای موها م.. گینر کور پرفرمنس سلوکور 2436 گرمگینر کور پرفرمنس سلوکور 2436 گرم محصولی مناسب برای رشد عضلات است. گینر گارگانچوا بیست گینر گارگانچوا از کمپانی بیست اسپورتس در رده گینر های حرفه ای این کمپانی قرار می گیرد. یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید. کلیه حقوق این سایت ، تصاویر ، محصولات و توضیحات برای فروشگاه اینترنتی ارشاکو محفوظ می باشد. این بیماری به عنوان قاتل خاموش شناخته می‌شود چون علائمی از خود نشان نمی‌ دهد.

همان طور که قبلا اشاره کردیم افراد مبتلا به فشارخون بالا برای کنترل و جلوگیری از هر خطری، باید به طور مرتب فشارخون‌ شان را اندازه گیری کنند. سیستول به فشار سرخرگ هنگامی که قلب می زند اشاره می‌کند و دیاستول این فشار را در مواقعی که قلب در حال استراحت است – بین ضربان‌ها – نشان می دهد. اگر غذای شور دوست دارید و روزانه نمک زیادی مصرف می‌کنید، پس خود را برای فشارخون بالا آماده کنید. تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که نمک کمتری می‌خورند، نسبت به کسانی که مصرف نمک بالایی دارند، دارای فشارخون پایین‌تری هستند. رژیم غذایی با چربی بالا، احتمال ابتلا به فشارخون را افزایش می‌دهد.

اما استفاده از فشارسنج مچی بسیار راحت‌تر است و نیازی به بالا زدن آستین هم نمی‌باشد. دو نوع اصلی از فشارسنج‌‌های دیجیتال خانگی وجود دارد که شامل مچی و بازویی می‌شوند. انواع دیگر این سنجش‌گرها مانند آن‌هایی هستند که به انگشت‌ها متصل می‌شوند و کارایی و دقت کمتری دارند. در این دستگاه‌ها بخش پارچه‌ای مچ‌بند و یا بازوبند باد می‌شود و بعد از آن اطلاعات روی نمایشگر نشان داده می‌شوند.

خرید موس ماوس گیمینگ با بهترین قیمت اگزو گیم

اما برای یک ماوس گیمینگ بی سیم که بدون سر و صدا و ویژگی های اضافی باشد، DeathAdder V2 Pro برتر است. این ماوس مخصوص بازی توسط برند محبوب و قدرتمند «ریزر» تولید شده و با مدل «VIPER ULTIMATE» شناخته می‌شود. اگر قصد خرید بهترین ماوس گیمینگ ریزر را دارید، این مدل را مدنظر داشته باشید. بسیاری از ویژگی‌ها و عملکردهای موجود در ماوس‌های گیمینگ رده بالا اغلب در مدل‌های ارزان‌قیمت قربانی می‌شوند، با این حال به نظر نمی‌رسد که کیفیت موس‌های بازی لاجیتک هیچ‌وقت تغییر کرده باشند.

  • این ویژگی در بازی مطلوب نیست به همین جهت در ماوس‌های گیمینگ غیر فعال است.
  • هر چقدرDPI کمتر باشد، شما باید ماوس را بیشتر حرکت دهید تا نشانگر روی مانیتور حرکت کند.
  • CPI مخفف Counts Per Inch است که به معنی تعداد شمارش‌ به ازای یک اینچ است که به حساسیت ماوس اشاره دارد.
  • این اتفاق پس از نصب درایور موس که در بسته بندی Mouse برای شما فرستاده می‌شود امکان پذیر می‌شود.
  • این محصول برای بازیکنانی که قصد شرکت در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای را دارند و می‌خواهند از ماوس خود با سرعت بسیار بالا استفاده کنند مناسب است.

من هرگز در طول چند هفته استفاده از آن دچار مشکل نشدم، از جمله طی چند روز جفت کردن آن با صفحه کلید بی سیم. اما لاجیتک با یک سنسور سطح بالا که می تواند تا DPI بالا رود، سرعت ۴۰۰ IPS و شتاب ۴۰ گرمی دارد، موفق شده است ماوسی بسازد که دارای مشخصات و طراحی موس های درجه یک FPS است، اما بدون سیم. سپس می توانید سوئیچ های کلیک چپ و راست موس را بین میکرو سوئیچ های مکانیکی ۳ پین ایسوس یا میکرو سوئیچ های اپتیکال ۵ پین Omron تغییر دهید. همچنین برای یک ماوس بی سیم سبک وزن است، که برای سبک های گرفتن با نوک انگشت و پنجه عالی است. و اگرچه دارای ۷ دکمه قابل برنامه ریزی است، اما ظاهر ساده آن شبیه ماوس های اداری است.

در سال‌های اخیر، موس‌ گیمینگ بی‌سیم زیادی با سرعت فوق‌العاده بالا به بازار عرضه شده‌اند، به طوری که گیمرها تمایل بیشتری نسبت به خرید موس گیمینگ بی‌سیم پیدا کرده‌اند. موس‌ گیمینگ بی‌سیم سیم راه طولانی را در جهت پیشرفته شدن طی کرده‌اند و همچنان عملکردشان در عمر باتری و قدرت بلوتوث بهبود می‌یابد. موس بی‌سیم برای خرید حداقل یک ویژگی را باید داشته باشد،یک سنسور پیشرفته اپتیکی یا لیزر که موجب حرکت سریع‌تر یا دقیق‌تر، می‌شود. در هر صورت اگر به انعطاف‌پذیری نیاز دارید و یا علاقه‌ای به کابل‌های زیاد روی میز ندارید، خرید موس گیمینگ بی‌سیم به شما پیشنهاد می‌شود. این ماوس همانند سایر ماوس‌های گیمینگ حرفه‌ای، کلیدهایی برای ایجاد ماکرو دارد.

چپ دست هستید یا راست دست؟

ظاهر آن بسیار زیباست و در گالری بالا، تصاویر این ماوس را مشاهده می‌کنید. ال ای دی‌های روی ماوس در چندین طیف رنگی تغییر می‌کنند و ظاهری شیک به MX305G بخشیده‌اند. ارگونومی و نحوه طراحی شکل ظاهری ماوس نیز از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. در مطلب DPI ماوس چیست با این ویژگی ماوس‌ها به صورت کامل آشنا می‌شویم. Glorious’ Model D- نمونه ای استثنایی از ماوس های لانه زنبوری است که اخیراً زیاد شده‌اند.

موس گیمینگ با سیم رپو مدل Rapoo Optical Gaming Mouse V280

درواقع هر چه میزان حساسیت دکمه‌ها در موس مخصوص بازی بیشتر باشد، عملکرد و نتیحه بهتری حاصل خواهد شد و شاهد تاخیر کمتری نیز در اجرا خواهیم بود. M686 دارای دستگیره های جانبی نرم و لاستیکی است و بقیه شاسی دارای حسی صاف و تقریباً ژل مانند است. خوب است اما می تواند مقاومت نداشته باشد، به خصوص با دکمه های کلیک چپ و راست.

بعلاوه، Basilisk Ultimate نسبت به رقبایی مانند G502 سبک‌تر است و مجموعه نرم‌افزار Synapse Razer امکاناتی مانند نرم افزار G-Hub لاجیتک برای کنترل موس و ابزارهای دیگر در اختیاز شما قرار می دهد. بسته به اینکه کدام ماوس گیمینگ را انتخاب می کنید، این احتمال وجود دارد که یک موس گیمینگ کلید های بیشتری نسبت به یک ماوس معمولی داشته باشد. بهترین مثال احتمالاً Logitech G600 است که دارای تعداد زیادی دکمه مختلف در کنار ماوس است. اکثر گیمرها از همه کلید‌های موجود روی ماوس خود استفاده نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند که گزینه‌های کمتری داشته باشند تا جریان بازی را با اقدامات غیرضروری از بین نبرند. همچنین، DPI بالا برای اسلحه ها یا سلاح های دیگری که به هدف گیری دقیق نیاز دارند خوب است، اما در غیر این صورت فقط اعداد بی فایده ای صفحه نمایش شما را در هم می ریزند. همچنین مدل‌‌های سیم دار ممکن است محدودیت در جابجایی را برایتان به همراه داشته باشد و مدل بدون سیم نیز عمر باتری و شتاب کمتری داشته باشد.

ماوس رپو

نورپردازی RGB به یک افکت رنگین کمان یا یک رنگ ثابت محدود شده است (یک انتخابگر رنگ و توانایی وارد کردن مقادیر قرمز، سبز و آبی وجود دارد). سنسور PixArt PMW3335 M686 تا ۱۶۰۰۰ DPI و ۴۵۰ IPS و وزن۴۰ گرم می‌رسد. این مشخصات با موش‌های گران‌تر مطابقت دارند و کاربران اصلی متوجه هیچ مشکلی در ردیابی نمی‌شوند، چه از کمترین (۱۰۰ DPI) یا بالاترین تنظیم استفاده کنند.

یخچال؛ بهترین قیمت یخچال فریزر با برندهای مختلف آترین پلاس

یخچال زیر کابینتی توکار بوش برای اتاق خواب، هتل ها بسیار مناسب است این یخچال توکار بوش با توجه به اینکه بسیار کوچک و جمع جور است به گونه ای طراحی شده که بسیار جادار بوده و تمام تکنولوژی های یک یخچال بزرگ را در خود جای داده است. قسمت مقایسه مزایا و معایب یخچال بسیار مفید بود و برای خرید یخچال خیلی راهنمایی میکنه. نیاز به فضای نسبتاً زیادی دارد و این تنها معایب این مدل از یخچال‌ها است.

بدین ترتیب در هنگام بررسی نمونه‌های مختلف، متناسب‌ترین نمونه را با اندازه آشپزخانه خود انتخاب کنید. هرچه ویژگی آن ها بیشتر باشد، یخچال بروزتر و با کیفیت تر است البته معیار های مهم دیگری هم در خرید یخچال فریزر تاثیر گذار هستند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد. با بررسی مزایا و معایب هر کدام متوجه می شوید که یخچال فریزر های فریزر پایین مزایا بیشتری دارند اما برای خرید این نوع یخچال باید هزینه بیشتری نسبت به مدل فریزر بالا پرداخت کنید.

  • فضای قسمت فریزر در سایدها کوچک‌تر از قسمت یخچال است و معمولا اگر خانواده‌ای 3 نفره یا کم جمعیت دارید می‌توانید یخچال ساید را به عنوان یخچال مناسب منزل خود را انتخاب نمایید.
  • خرید یخچال فریزر و ساید بای ساید در فروشگاه آترین پلاس با قیمت های مناسب و بودجه های مختلف برای کاربران امکان پذیر خواهد بود.
  • یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند هر فرد را ترغیب به خرید یخچال و فریزر ایرانی کند پایین بودن هزینه تعمیرات و یافتن قطعات در صورت خرابی دستگاه است.
  • یکی از نکات مهمی که هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کنید، طراحی فضای داخلی آن است.

ارسال کالا به تمام نقاط کشور و همچنین خدماتی چون نصب و تعمیر در محل برای رفاه و آسایش مشتریان عزیز. © 1399 کلیه حقوق برای وب سایت فروشگاه اینترنتی خاجی کالا محفوظ می باشد. همچنین وجود برندهای متنوعی از جمله هیمالیا، دیپوینت، جی پلاس، دوو، پارس و بست در فروشگاه رادهوم، فرآیند انتخاب را برای مشتریان عزیز بسیار ساده کرده است.

یخچال فریزر بست BRT132-10 سفید 13 فوت

در سیستم این یخچال‌ها، ویژگی انجماد سریع در تمام نقاط محفظه صورت می‌گیرد و نیازی به برفک‌زدایی چه به‌صورت دستی و چه به‌صورت خودکار نیست. در این فریزرها هیچ کریستال یخی تشکیل نمی‌شود و این سازوکار به حفظ کیفیت و طعم مواد غذایی کمک می‌کند. برخی از یخچال‌فریزرها از سیستم آنتی باکتریال در دیواره و درب‌ها برخوردارند که از رشد باکتری در قسمت‌های مختلف یخچال و فریزر جلوگیری کرده و ایمنی و حفظ بهداشت آشپزخانه و مواد غذایی را بهبود می‌بخشد. با استفاده از این سازوکار مواد غذایی با توجه به ماهیت خود، در بهترین شرایط نگهداری می‌شوند؛ چراکه سیستم یخچال فریزر قابلیت تغییر جریان هوا و دما را دارند و غذاها را در برای مدت‌زمان طولانی‌تری تازه نگهداری می‌کند. یخچال‌فریزرهای مدرن با قفسه‌های شیشه‌ای عرضه می‌شوند و این ویژگی می‌تواند باعث آسانی فرآیند نظافت یخچال و جلوگیری از نفوذ آلودگی از طبقه‌های بالاتر به طبقه‌های پایین‌تر شود. باید به فضای ذخیره‌سازی موردنیاز خود توجه داشته باشید و محفظه بطری، قفسه تخم مرغ، محفظه پنیر و کره و…، را در نمونه انتخابی مورد ارزیابی قرار دهید.

یخچال فریزر بالا ایکس ویژن مدل TT580

در کنار اینها باید فروشندگان لوازم خانگی را هم اضافه کنیم هر فروشنده بسته به محصولی که میفروشد و سودی که برایش دارد یخچال را به شما پیشنهاد میدهد البته برخی ها هم واقعا بنای مشاوره و کمک دارند. این نوع یخچال‌ فریزرها به دلیل جداشدن از همدیگر حمل و جابه‌جایی راحت‌تر و آسان‌تری نسبت بهیخچال فریزرهای سایدبای‌سایددارد و می‌توان از آن ها را به صورت جداگانه و در دو مکان مختلف قرارداد و یا اینکه آنها را به صورت جداگانه خریداری کرد. همچنین به دلیل جادار بودن بیشتر برای خانواده‌های پرجمعیت استفاده می‌شود. هر یخچال فریزر ویژگی ها و کاربرد خاص خودش را دارد و شما باید متناسب با نیازتان یخچال فریزر مورد نظر را خریداری کنید. برند های محبوب یخچال و فریزر به ترتیب الویت عبارتند از دوو,اسنوا,الکترواستیل,دیپوینت, …

تعداد بسیار زیاد و مدل‌های مختلف باعث شده تا گاهی خریداران اننتخاب نامناسبی داشته باشند و متضرر شوند. متناسب بودن محصول انتخابی با نیاز شما به گونه‌ای که پاسخگوی نیاز شما باشد و انتخاب سبک مناسب، بسیار مهم است. برای یک انتخاب آگاهانه و درست‌تر همراه با خرید متناسب با نیاز خود می‌توانید از توضیحات درون صفحه هر محصول، جدول مشخصات استاندارد و تجربیات سایر خریداران و استفاده کنندگان بهره بگیرید. همچنین پیگیری و پشتیبانی سفارشات در کنار سایر امکانات منحصر به فرد فروشگاه لوازم خانگی متین جهت تامین رضایت مشتریان جزو اهداف ما می باشد.

خرید انواع خنک کننده لپ تاپکول پد از شهر فافا شهر فافا

بهترین پایه خنک کننده دیپ کول برای لپ تاپ های 15.6 اینچی مناسب است. پایه های ضد لغزش این کولپد باعث میشود تا این دستگاه به خوبی بر روی آن ماندگار باشد. این دستگاه که لقب بهترین خنک کننده لپ تاپ (کول پد) را از آن خود نموده، مجهز به چند فن خنک کننده می باشد. در نتیجه جریان هوای حداکثری را تولید کرده و آن را به لپ تاپ انتقال می دهد.

  • امروز در این مطلب از لیموتاپ قصد داریم شما عزیزان را با بهترین خنک کننده و کول پد لپ تاپ در بازار و نکات مهم در خصوص خرید کول پد لپ تاپ باید بدانید آشنا کنیم در ادامه با ما همراه باشید.
  • توصیه می کنیم اگر از افرادی هستید که مقدار زیادی از لپ تاپ خود را با خود حمل می کنید ، از یک پد خنک با وزن سبک و طراحی باریک استفاده کنید تا بتوان آن را به راحتی حمل و در کیف لپ تاپ قرار داد.
  • شما با استفاده از استند و یا پایه خنک کننده لپ تاپ که در کول پد وجود دارد، می توانید ارتفاع مد نظرتان را که در چند زاویه تعبیه شده است، تنظیم کنید.
  • یک ولوم تنظیم هم برای تغییر سرعت فن‌های کول پد در نظر گرفته شده است که با آن می‌توان میزان جریان هوای مورد نیاز را تنظیم کرد.
  • این ها مواردی هستند که باید هنگام خرید لپ تاپ جدید در نظر بگیرید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به (فروشگاه اینترنتی کالاوما) می‌باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است. ایران را برای شما آماده کرده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه‌ی یک خرید خوب، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

عملا برای داغ کردن لپ تاپ گیمینگ راه حل دائمی وجود ندارد، ولی کول پد با کیفیت می‌تواند تا حدود زیادی این مشکل را به تاخیر بیندازد. اگر خنک کننده لپ تاپی که برای لپ تاپ خود انتخاب می کنیم در ارتفاع بدی از سطح زمین باشد، مطمئناً در روند انتقال حرارت مشکلی پیش می آید و نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. ارتفاع مناسب زمین برای خنک کننده لپ تاپ بین 2 تا 5 سانتی متر است که در هنگام روشن بودن فن و تولید گرمای زیاد توسط CPU در این موقع 2 تا 3 سانتی متر، مناسب ترین موقعیت است. در این دستگاه برای هر فن پیچ های جداگانه ی تعبیه شده است که به واسطه آن ها می توان سرعت هر یک از فن ها را تنظیم نمود. انتخاب این محصول برای لپتاپ هایی تا 17 اینچ می تواند بسیار مناسب باشد. پایه خنک کننده ایکس پی پروداکت یک پایه بسیار با کیفیت که است که تا میزان زیادی می توان ارتفاع آن را تغییر داد.

خرید پایه خنک کننده لپ تاپ سادیتا مدل SCP-S1

انواع پایه خنک ‌کننده لپ تاپ توسط برندهای معتبر و با کیفیت قابل قبولی تولید و عرضه می‌شود. همچنین این پایه‌ها در ابعادهای گوناگون تولید شده تا متناسب با اندازه هر لپ تاپ باشد. قیمت این محصول بسته به برند و مدلی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. تهیه کردن خنک کننده خوب و مناسب برای لپ تاپ، به خصوص لپ تاپ های حرفه ‌ای و گیمینگ که اکثراً گرمای زیادی تولید می کنند، یکی از مهم ترین نکاتی است که باید حتماً به آن توجه داشته باشید.

این مدل دارای 2 عدد فن 70 میلی‌متری بی صدا و پر‌قدرت می‌باشد و با لپ‌تاپ‌های تا 17 اینچ سازگار است. گرم شدن بیش از حد لپ‌تاپ می‌تواند به قطعات داخلی و سخت‌افزار لپ‌تاپ صدمه بزند. همچنین داغ شدن لپ تاپ کارایی و سرعت دستگاه را به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. خنک کننده های لپ تاپ معمولاً دارای یک هاب USB هستند که در صورت اشغال درگاه USB لپ تاپ، کاربر می تواند از آن استفاده کند. همچنین، بسیاری از خنک کننده ها دارای یک یا چند LED رنگی هستند که نشان می دهد فن به دلیل زیبایی روشن است. بعضی اوقات عملکرد لپ تاپ شما بسیار بالا است به طوری که هنگام شروع بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی سنگین، دمای لپ تاپ به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

کول پد کول کولد K25

اینجاست که لزوم وجود بهترین خنک کننده لپ تاپ (کول پد) احساس می شود. از دیگر مزایای این مدل کول پد، لبه یک تکه نگه‌‌دارنده لپ تاپ است که مانع از سر خوردن لپ تاپ می‌شود. همچنین پایه زیرین کول پد از جنس پلاستیک با کیفیت ABS بوده و قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع در 8 حالت را دارد.

پیشنهاد میکنم با توجه به سلیقه یکی از کول پدهای شماره 1 یا 2 رو بخرید. ورودی های هوای لپ تاپ شما در قسمت بالا-کنار (تقریبا زیر کیبورد ولی کمی متمایل به کناره ها) قرار دارند. پس کول پدی که دو ردیف و سه فن در هر ردیف داره برای شما مناسبه (کلد مدل K40، کلد مدل K40 و کول کلد مدل F5-RGB).

این امر بسیار مهم است؛ زیرا امکان دارد گاهی اوقات در پشت میز خود حضور نداشته باشید و ایمنی لپ تاپ شما به خطر بیفتد. چرا که برخی از آن ها دارای تعدادی LED، برخی دیگر دارای درگاه USB و … برخوردارند. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. بدین ترتیب روشن بودن فن توسط چراغ ال ای دی، نشان داده خواهد شد. همچنین این وسیله کاربردی منجر به بهبود عملکرد CPU شده و از وارد آمدن آسیب های جدی به آن جلوگیری خواهد کرد.