دسته کلید کلکسیونی HyperX “Coco” به زودی برای گیمرها، استریم‌کنندگان و علاقه‌مندان به چت عرضه می‌شود.

HyperX HX3D یک برنامه جدید و هیجان انگیز است که به گیمرها طیف وسیعی از راه ها را برای سفارشی کردن وسایل بازی مورد علاقه خود با استفاده از بهترین فناوری چاپ سه بعدی HP ارائه می دهد. اولین مجموعه برنامه‌ریزی‌شده ارتقاءهای جانبی با چاپ سه بعدی، کلاهک‌های سفارشی با نسخه محدود هستند که متناسب با HyperX و اکثر صفحه‌کلیدهای مکانیکی دیگر طراحی شده‌اند. این موارد طی ماه های آینده در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت. “کوکو” اولین محصول از بسیاری از محصولات HX3D است که برای شخصی سازی صفحه کلید، هدست، ماوس و سایر محصولات بازی برنامه ریزی شده است.

در نمایشگاه CES 2023، HyperX “Coco” را به عنوان اولین نسخه محدود کیپ سفارشی طراحی شده توسط HyperX معرفی کرد و توسط انجمن بازی های آن رای داده شد. ابتکار جدید HX3D که از پودر نایلون ساخته شده و بر روی چاپگرهای سه بعدی HP Inc چاپ شده است، بخشی از همکاری رو به رشد با شرکت HP است.

HyperX، تیم تجهیزات جانبی بازی HP Inc. و رهبر برند در بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی، امروز اولین محصول سه‌بعدی سال 2023 را برای برنامه جدید HyperX HX3D، یک نسخه محدود «Coco» در 26 ژانویه ساعت 9 صبح به وقت شرقی اعلام کرد. منحصراً در Hyperx.com. درپوش سفارشی که برای افزودن یک لمس شخصی و منحصر به فرد به تنظیمات بازی طراحی شده است، می تواند به عنوان ارتقاء کلید فرار یا کلید تغییر یافته انتخابی شما استفاده شود. گیمرها، اینفلوئنسرها، استریمرها و دوستداران گربه می‌توانند از همراهی گربه‌های «خرخر» روی صفحه‌کلید خود لذت ببرند یا آن را به عنوان بخشی از کلکسیون‌ها و یادگاری‌های مورد علاقه گربه‌ها به نمایش بگذارند.

قیمت های HyperX.com بدون اطلاع قبلی ممکن است تغییر کند. قیمت های خرده فروش ممکن است متفاوت باشد.

با معرفی HX3D و عرضه محصول «کوکو»، HyperX سفارشی‌سازی سطح بعدی را برای بازی‌ها به ارمغان می‌آورد. HyperX در طول سال قصد دارد با توسعه‌دهندگان بازی، تیم‌های esports، سازندگان محتوا، اینفلوئنسرها و تیم‌های خلاق داخلی همکاری کند. محصولات دوستدار طرفداران را ایجاد و طراحی کنید که می توانند در طول بازی استفاده شوند یا به عنوان یادگاری یا کلکسیون های ارزشمند جمع آوری شوند. یک ویدیوی سفارشی سازی HyperX 3D را در اینجا تماشا کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در دسترس بودن
“Coco”، HyperX Cozy Cat Keycap در ایالات متحده تنها از طریق HyperX.com در تاریخ 26 ژانویه از ساعت 9 صبح به وقت شرق به مدت 48 ساعت یا تا زمانی که ذخایر تمام شده است، در دسترس خواهد بود. قیمت این کلاهک 19.99 دلار است. حتما قبل از ناپدید شدن گربه را بگیرید. هنگامی که کلیدهای HyperX Limited Edition فروخته می شوند، دیگر در دسترس نخواهند بود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به صفحه محصول HX3D مراجعه کنید.

“کوکو” با پیوستن به خط تجهیزات برنده جوایز HyperX گفت: “HyperX همچنان با کیبورد، هدست و ماوس‌های خود کارهای بزرگی انجام می‌دهد (موش‌ها مراقب باشید)، و من مفتخرم که اولین پذیرنده Keycap باشم. بازی‌های سه بعدی مجموعه‌ای برای کمک به اضافه کردن یک لمس اضافی از سفارشی‌سازی به تنظیمات بازی امروزی. من بهترین لباس‌های زمستانی خود را می‌پوشم، روسری و روسری آبی راحتم را می‌پوشم، آماده آب کردن بلوز زمستانی هستم. زمستان.