در Win همچنین یک فن کیس Mercury AM120S را معرفی کرد

برای اطلاعات بیشتر در مورد Mercury AM120S، لطفاً مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

InWin فن PC باریک و بی صدا 120 میلی متری Mercury AM120S جدید خود را عرضه کرده است که خنک کننده واقعاً بی صدا را در یک قاب باریک با ضخامت 20 میلی متر ارائه می دهد. Mercury AM120S دارای طراحی منحصر به فرد تیغه توربین است که در لبه بیرونی پره های فن در قاب قالب بندی شده است. این طراحی جریان هوا را متمرکز می کند و از نشت هوا بین قاب و تیغه ها جلوگیری می کند و در نتیجه جریان هوای متمرکز با کاهش نویز ایجاد می شود. خود تیغه ها همچنین دارای طراحی منحصر به فرد اچ شده هستند که تعادل فشار هوا را در سراسر تیغه بهبود می بخشد.

Mercury AM120S در 17 dBA واقعاً بی صدا کار می کند. در حداکثر جریان هوا، می‌تواند به بیش از 60 CFM و فشار استاتیکی 2.72 میلی‌متر/H2O در تنها 29 dBA برسد، که با سایر فن‌های اندازه استاندارد قابل مقایسه است، اگرچه در بدنه فشرده‌تری قرار دارد. فن نازکتر نیز حدود 20 درصد کوچکتر است. چندین فن Mercury AM120S را می توان با استفاده از کابل افزودنی “Lock-N-Go” InWin برای مدیریت راحت تر و کاربرپسندتر کابل به یکدیگر متصل کرد. سگک ضد لغزش باعث می شود که آنها به طور ایمن متصل شوند.

Mercury AM120S دارای نورپردازی ARGB است که از مرکز خود فن به سمت بیرون روشن می شود. روشنایی ARGB از طریق یک سوکت هدر 3 پین استاندارد سازگار با نرم افزارهای معمول مادربرد و سیستم های نورپردازی رایانه شخصی کنترل می شود. کنترلر ARGB با یک کلیک InWin 14 حالت روشنایی ارائه می دهد و همچنین یک گزینه جایگزین برای کاربرانی است که مادربردی با قابلیت ARGB ندارند.