در Win شاسی برجی نوآورانه و تاشو POC Mini-ITX را راه اندازی می کند



In Win برج تاشو POC Mini-ITX خود را راه اندازی کرد – آخرین مورد از سری iBuildiShare که می توانید خودتان را شکل دهید! In Win Development Inc. (In Win)، یک مبتکر پیشرو در سخت افزار بازی برای علاقه مندان به رایانه شخصی، شاسی PC Mini-ITX Tower خود را معرفی کرد. POC جدیدترین اضافه شده به سری iBuildiShare In Win است. توسعه مهارت های مهارت در داخل و خارج از رایانه شخصی را تشویق کنید.

سازندگان رایانه های شخصی DIY در تمام سنین می توانند با خم کردن و شکل دادن به هر پانل، یک قاب Mini-ITX را از این کیت مدولار پویا جمع کنند. مشابه هنر اوریگامی، اما از پانل های فولادی SECC قابل خم شدن 0.8 میلی متری به جای کاغذ استفاده می شود. این ماده بادوام و سبک وزن می تواند چندین خم را تحمل کند. POC که در بسته بندی تخت عرضه می شود، مواد و وزن بسته بندی را به حداقل می رساند و اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد.

آن را با چیزهایی پر کنید!

این کیس جمع و جور فضای دسکتاپ را در ذهن نگه می‌دارد اما همچنان با سخت‌افزار حجیم‌تر سازگار است. POC همچنان می‌تواند از منابع تغذیه استاندارد ATX (تا 160 میلی‌متر طول) و کارت‌های گرافیکی 3.5 اسلات تا طول 346 میلی‌متر (عرض 82 میلی‌متر) پشتیبانی کند. محفظه اختصاصی GPU می تواند به طور موثر گرمای تولید شده توسط کارت های گرافیک را از بقیه سیستم جدا کند. POC حتی شامل یک کابل افزایش دهنده تخصصی PCI-Express 4.0 است که به طور خاص برای این تنظیم طراحی شده است.

زبانه های هواکش مثلثی قابل تنظیم POC در پانل های جانبی به کاربران اجازه می دهد تا تهویه را به دلخواه خود تنظیم کنند. یک فن RGB آدرس پذیر In Win LUNA AL120 برای بهبود خنک کننده در بسته بندی گنجانده شده است. دسته های جانبی برای حمل و نقل آسان پس از مونتاژ ارائه شده است. این کیف قابل توجه PC در ترکیب رنگ های آبی/مشکی و سبز/زرد موجود است. POC زیبایی چشم نوازی را روی هر میزی بدون اشغال فضای زیادی ارائه می دهد. این آیتم انحصاری eStore همچنین دارای قابلیت ترکیب و مطابقت پنل ها برای سفارشی سازی واقعی POC خواهد بود. تنها چیزی که باقی می ماند مونتاژ آن با استفاده از یک راهنمای سه بعدی تعاملی در برنامه اختصاصی موبایل iBuildiShare است.درباره در Win’s iBuildiShare Initiative

ابتکار In Win iBuildiShare متعهد به توسعه محصولات تعاملی و جذابی است که تجربه ساخت رایانه شخصی بسیار مفیدتری را ارائه می دهند. iBuildiShare مزایای مونتاژ و ساخت رایانه شخصی را با دستان خود تبلیغ می کند. این تجربیات بهتر است با شخص خاصی که دست یاری می دهد داشته باشید. کار خود را با خانواده، دوستان یا دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید! برج POC Mini-ITX هم اکنون از فروشگاه های آنلاین In Win با قیمت 95.00 دلار / 99.00 یورو در هر دو رنگ موجود است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برج In Win POC Mini-ITX، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.in-win.com/en/ibuild-ishare/poc

در Win eStore USA: shop.in-win.com/
در Win eStore Europe: estor.in-win.com/



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران